Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vadestøvler

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vadestøvler
    Sendt: 27 Mar 2014 kl. 13:35
Jeg overvejer at købe disse støvler.. Nogle der kender modellen? og evt kan knytte lidt kommentarer til den, godt som skidt


http://www.taimen.com/da/dk/product/taimen-gtx-boots-vibram-20-tungsten-studs-free_99930504/103051
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2014 kl. 17:34
Jeg har disse og er godt tilfreds med dem. De havde dem med Tungsten Studs da jeg købte dem. med den model er udgået.

http://www.taimen.com/da/dk/product/taimen-master-ii-wading-boots-black-felt_99930298/102727
Tror at den model som du gerne vil have er af samme kvalitet, så kan kun sige køb!
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2014 kl. 17:40
Deres waders er også fantastiske til prisen. ville ønske at vi kunne få den kvalitet herhjemme til samme pris.
Til top
Nikolaj Freiesleben Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niko Avatar

Tilmeldt:: 21 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niko Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2014 kl. 19:36
Jeg Kender dem ikke men de der studs larmer helt vildt,under vandet, når man vader på sten.
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2014 kl. 19:55
Lad være, det er det værste lort, jeg har haft deres Master lI vadestøvler i 1.5 år og de er total færdige, faktisk så de ringe ud efter 8 mdr, de knækker desuden i snørebåndsgrebene. Virkelig et dårligt køb, har lige investeret i et par Simms Rivershed, de er dyre men skulle så osse gerne holde det længere. Smile

Redigeret af limfjord - 27 Mar 2014 kl. 20:22
Til top
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2014 kl. 20:19
Jeg har også kortvarigt haft et par af dem du linker til Henrik. De sad ikke særlig godt på min fod, og virkede umiddelbart noget klodset og i mindre god kvalitet. Fik købt et par Simms Guide på udsalg ved Korsholm til lidt under det dobbelte i stedet.

Der er ikke bare forskel - der er flere klasser i forskel til fordel for Simms! Jeg kommer langt omkring når jeg fisker på kysten, så det er alle pengene værd.
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2014 kl. 10:01
Ok.. mange tak for svar.. tror jeg spytter lidt mere i kassen... :-)

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres