Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline Sonic, Simms G4Z eller alternativ ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline Sonic, Simms G4Z eller alternativ ??
    Sendt: 26 Mar 2014 kl. 17:37
jeg står overfor en udskiftning af mine waders .. jeg vil starte med at sige at der SKAL være lynlås i dem .. det er ikke et valgt at få dem uden .. jeg har dog haft en del Guideline med lynlås, og har haft rigtig dårlig oplevelser med dem, men har altid fået en fantastisk service, så håber stadig på at de kan levere nogle gode waders, der ikke bliver så utæt .. igen .. jeg overvejer dog om jeg skal smide pengene efter et par G4Z i stedet ..

men hvad er jeres mening om de forskellig waders, har i haft flere forskellige par, af dem med lynlås i ??

og hvad med jer der har prøvet et par G4Z, er de pengene værd ?? og bruger i dem på kysten ?? det skal lige siges at jeg kommer ikke til at bruge dem andre steder end ved kysten!!
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2014 kl. 02:22
Det kommer meget an på hvordan man behandler sine vaders, hvis man er hård ved dem holder de ikke evigt ligemeget hvad de hedder. men hvis du primært skal bruge dem på kysten og vader dybt, så er åndbarheden ikke altafgørende med mindre du vandre langt til fiskepladsen. Har selv 2 par vaders, et par til "hårdt" fiskeri hvor vandtæthed ikke er det vigtigste og så et par til decideret vadefiskeri (kyst, flydering osv.). Jeg læste en del da jeg skulle have nye vaders og den generelle mening var at simms og patagonia var gode vaders, men at prisen var for høj. vaders fra guideline, greys og vision var prismæssigt et bedre køb og da du skal have zipper vaders vil jeg mene at et par billigere vaders ville være det bedste køb. Men Sierra har jeg ikke hørt noget godt om. 

Håber det gav mening:-)
mvh. Anders
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down