Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vadestøvle med filt til åen?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vadestøvle med filt til åen?
    Sendt: 22 Mar 2014 kl. 13:34
Hej.

Kan man bruge en vadestøvle med filt til åen, ellr skal det være med gummisål?

Mvh 
FRank.
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
PeterS Avatar

Tilmeldt:: 21 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PeterS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2014 kl. 13:46
Hvis brinkerne er græsklædte, er filt efter min erfaring ubrugeligt. Man glider konstant og falder på r.... - især hvis brinkerne skråner.
Mvh Peter S.
Til top
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2014 kl. 14:05
Helt klart gummisål og gerne med spikes - eller ryger man på røv og albuer som før nævnt
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sigma6

Tilmeldt:: 01 Aug 2012
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sigma6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2014 kl. 14:12
Mange tak for svar :-) Så bliver det gummisål jeg går efter. 
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Mar 2014 kl. 15:38
Filt er de rene skøjter på en græs og mudder beklædte lokaliteter. Lærte det på den brutale måde, på skrænterne ned til Kongsdal ved Mariager fjord. Min makker syntes det var hylende morsomt, da jeg røg forbi ham på måsen, ned af skrænten, i en blanding af ler og komøg.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres