Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mit første forsøg på en Magic Shrimp

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper RH Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CasperRH

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CasperRH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mit første forsøg på en Magic Shrimp
    Sendt: 21 Mar 2014 kl. 13:46
Hej fluebinder nørder.
Jeg har forsøgt at lave en Magic Shrimp nogen lunde magen til dem som Rune fra www.seatroutfisher.com laver.
Hvad siger i til den? Blev selv positivt overrasket.

Jeg har selv bukket krogen og er lidt nervøs for om det nedsætter brudstyrken. Har i nogle erfaringer med det, og ved i om man kan købe kroge som har dette buk fra fabrikken?
De kroge jeg har fundet, er bukket ikke så stort som jeg gerne vil have det.


Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2014 kl. 13:57
den ser da super ud Smile
godt gået Thumbs Up
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2014 kl. 17:16
Det vil klart nedsætte brudstyrken på krogen, men så længe den ikke er lige ved at brække i stålet, så burden den nu nok kunne holde til de fisk du kan fange på en reje herhjemme. Det er jeg ikke for nervøs for. At jeg så selv har brækket indtil flere high carbon kroge under især geddefiskeri i modhug/bundhug osv. er en anden snak. Der bliver der også sat hårdt mod hårdt til tider og en krog er jo ikke ligefrem designet til at løfte bundproppen af en sø op til overfladen Cool
Til top
Per Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brandmand Per Avatar

Tilmeldt:: 04 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brandmand Per Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2014 kl. 18:27
Casper den kan Du godt være stolt over
Jeg er også bekymret som Jeppe over den bukket krog....

En krog som har næsten Dit ønskede form er Daiichi 1870 som bla. kan købes hos Salmofly!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum