Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Paragraf7 udvalg referat?

 Besvar Besvar
Forfatter
janelne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
janelne

Tilmeldt:: 30 Sep 2004
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 68
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér janelne Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Paragraf7 udvalg referat?
    Sendt: 16 Mar 2014 kl. 19:39
Hvornår kan referat fra sidste paragraf 7-udvalgsmøde forventes?

Var der ikke møde i januar?

http://naturerhverv.dk/fiskeri/raad-og-udvalg/7-udvalg/moedereferater/

Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Mar 2014 kl. 20:56
Hej Janelne
Sidste møde var i slut novenber 2013 (eller begynd december)
Næste møde er omkring maj. 2014
Det kan være svært at finde referaterne og mange gange er de meget forsinkede.
mvh Lasse Hagebro

ps. prøvede også at finde referatet fra nov-dec 2013 uden resultet. Sidste referat er fra maj 2013. Det er lang tid at vente på et referat, medmindre man helst ser det først kommer ud, når alle har glemt hvad der er sagt.


Redigeret af lasse hagebro - 16 Mar 2014 kl. 21:05
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 08:06
Jeg kan på min kalender se at sidste møde i §7 udvalget var 20-11-2013.
Altså for ca. 4 måneder siden.
mvh Lasse Hagebro
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 15:45
Jeg har talt med Natur Erhverv.
De mener der er sket en misforståelse siden referat ikke er udsendt.
De lovede at rette det.
mvh Lasse Hagebro
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Emil Fuglsang Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Emil Fuglsang

Tilmeldt:: 15 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 71
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Emil Fuglsang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 16:25
Åh Lasse,

Jeg kan lige se for mig, at alle alarmklokker ringer ovre i ministeriet i KBH, når de får dig i røret... Selv mit nordjyske havde hende damen med den stærke københavner-accent svær ved at forstå sidst jeg ringede der over. Smile

Vh Emil
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 17:24
Hej Emil
Hun ved jo godt, hvem jeg er, når jeg præsenterer mig, som den gale mand fra heden med rugekasserne. For hendes skyld bruger jeg min Dr. Lieberkind stemme.
Lad os se om det hjælper. LOL
mvh Lasse Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 09:46
Hej Janelne
Jeg har fundet referatet på Fritidsfiskerforbundets hjemmeside. De er åbenbart hurtigere end Natur Erhverv.
mvh Lasse Hagebro



Redigeret af lasse hagebro - 19 Mar 2014 kl. 09:48
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2014 kl. 11:52
Jeg kan se at referatet fra § 7 mødet endnu ikke er lagt ud på Natur Erhvervs hjemmeside. Jeg  blev ellers 17 marts oplyst fra Natur Erhverv om, at det var en fejl, at det endnu ikke var lagt ud. 
mvh Lasse Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2014 kl. 18:28
Jeg blev 17 marts oplyst fra Natur Erhverv, at det var en fejl, at referatet fra mødet i paragraf 7 udvalget  30-11-2013 ikke var lagt offentlig ud. Fejlen er endnu ikke blevet rettet. Der skal være møde igen her i juni måned, så det bliver spændende om referatet fra sidste møde kommer ud før næste møde.
mvh Lasse Hagebro
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2014 kl. 19:03
Jeg kan i dag se, at referat fra § 7 udvalgsmøde  20 november 2013er lagt ud på Natur Erhvervs hjemmeside. Der er altså gået 8 måneder før referatet er blevet offentliggjort.Embarrassed Så mangeler referat fra juni 2014. Den kommer måske så omkring juletid. Det er nok ikke let for deltagerne, at huske 8 måneder tilbage, hvad der er sagt. Man mener måske ikke det er i vores interesse, hvordan fisketegns midlerne forvaltes, trods det at det er os, der betaler.Wink Jeg har for kort tid siden skrevet til Dan Jørgensen, hvor jeg nævner problemet med de manglende referater Om det er grunden til, at de nu er dukket op ved jeg ikke. Men vi kan jo spørge ham på mødet i Munkebjerg 6-9- 2014.
mvh Lasse Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2014 kl. 19:52
Hej Lasse
Jeg må med sorg erkende at jeg ikke har orket at ekselere i "liturgien" omkring det organisatoriske omkring fiskeriet, primært fordi det er problemstillingen omkring de "frivilliges" arbejde og hvad man kan tillade sig at have af indvendinger til samme, samt forbundsledelsens ditto.
 
Det undrede mig i denne forbindelse, var at der her var tale om en offentlig myndighed som NaturErhvervsstyrelsen, der tager sig den frihed, at bekvemmeligheds sylte officielle referater, da de som alle de andre, er underlagt centrale retningslinier omkring referatpligten.
 
Det de gør, er det samme som alle andre bekvemmeligheds fuskere gør, og det er at sige: "Vi kan tillade os at sk--- på offentligheden, de andre mødedeltagere og interessenter i al almindelighed, fordi der er ingen over os".
Alternativer måtte være "force majure" i forhold til andre årsager til denne systematiske "nedprioritering" af simple forretningsgange der tager et kvarters arbejde at lave.
I dybeste undren og k&b med kasserne
 
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2014 kl. 20:32
Hej S.V.
Tak fordi du gad læse det. Der er nok et par af ordene, du skriver, der er undefor det sprog vi til daglig bruger på Hagebroegnen. Men jeg er glad for, du har forstået hovedlinjen. De vil skide os et stykke, indtil der er for mange, der bliver informeret
Her kommer internettet ind og bliver en god hjælp.Wink
mvh Lasse Hagebro
Forskningscenter Hagebro

Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2014 kl. 21:30
Pas nu på i ikke bliver kaldt gadedrenge uden insigt Thumbs Up man gør meget for at kyse ikke troende
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2014 kl. 21:35
Jeg melder mig super gladelig ind i Lasse's "Gadedrenge....
Go awten
Per

Redigeret af Taonga - 08 Aug 2014 kl. 21:36
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2014 kl. 21:44
Godt Lasse Thumbs Up
Der er stort behov for at gennemsigtigheden forbedres i de centrale beslutningsprocesser.
I øvrigt opsigtsvækkende hvor kraftigt Dansk Akvakulturs dyrlæge går ind i forsvaret af den danske laks og kræver totalfredning...Lidt svært at få øje på organisationens interesse i denne sagEmbarrassed ligner drilleri...især når bestandene aldeles ikke er afhængige af udsætninger, der betyder forsvindende lidt om noget.

mvh Jakob
Til top
anonymous Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anonymous Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2014
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anonymous Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2014 kl. 08:41
Citat: lasse hagebro



Det mødereferat er godt nok spøjs læsning, hvad er det for nogle klaphatte der sidder i det udvalg, og med hvilket mandat sidder de der...?
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2014 kl. 08:56
Hej Lasse, fint - så har jeg forstået lidt af det og information kan man jo gøre noget ved. Så mon ikke "Rosinante" kan klare en charge mere.
 
@ Til John; Tjah du kender mig jo, jeg er desværre konfliktsky.
 
K&B derude 
 
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2014 kl. 09:48
Hej Anonymos
Der sidder folk i § 7 udvalget, der tror rugekasser er til høns. Når så DTU sidder som rådgivende og Natur Erhverv har stor tiltro til dem, går det galt.
mvh Lasse Hagebro
Forskningscenter Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2014 kl. 11:42
Citat: lasse hagebro


Jeg kan i dag se, at referat fra § 7 udvalgsmøde  20 november 2013er lagt ud på Natur Erhvervs hjemmeside. Der er altså gået 8 måneder før referatet er blevet offentliggjort.Embarrassed Så mangeler referat fra juni 2014. Den kommer måske så omkring juletid. Det er nok ikke let for deltagerne, at huske 8 måneder tilbage, hvad der er sagt. Man mener måske ikke det er i vores interesse, hvordan fisketegns midlerne forvaltes, trods det at det er os, der betaler.Wink Jeg har for kort tid siden skrevet til Dan Jørgensen, hvor jeg nævner problemet med de manglende referater Om det er grunden til, at de nu er dukket op ved jeg ikke. Men vi kan jo spørge ham på mødet i Munkebjerg 6-9- 2014.
mvh Lasse Hagebro



Hej

Har du prøvet at sende en begæring om aktindsigt i hele sagen vedrørende mødet til Naturerhvervstyrelsen? Referatet er nok allerede skrevet og ligger vel bare venter på at blive lagt ud.


Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2014 kl. 12:22
Hej Henrik
Når jeg allerede 17-3-2014 telefonisk talte med Lene Jensen Scheel-Bech og fik den besked, at det var en fejl det ikke var lagt ud og at det nok skulle blive rettetEmbarrassed. Så kan jeg selvfølgelig gå til ombudsmanden, når der ikke sker noget og beklage mig. Der vil så yderligere gå to istider før der sker noget. Det er utallige gange referatet har været meget forsinket. Det er ikke et enkelttilfælde. Det er vel ikke mig bondeknold, der skal styre arbejdsgangen i Natur Erhverv.Wink
mvh Lasse Hagebro
Forskningscenter Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2014 kl. 15:38
Citat: lasse hagebro


Hej Henrik
Når jeg allerede 17-3-2014 telefonisk talte med Lene Jensen Scheel-Bech og fik den besked, at det var en fejl det ikke var lagt ud og at det nok skulle blive rettetEmbarrassed. Så kan jeg selvfølgelig gå til ombudsmanden, når der ikke sker noget og beklage mig. Der vil så yderligere gå to istider før der sker noget. Det er utallige gange referatet har været meget forsinket. Det er ikke et enkelttilfælde. Det er vel ikke mig bondeknold, der skal styre arbejdsgangen i Natur Erhverv.Wink
mvh Lasse Hagebro
Forskningscenter Hagebro



Hej igen

Næ det er det vel ikke, og det burde heller ikke være nødvendigt. Men du har jo faktisk mulighed for at styre arbejdsgangen lidt ved at indgive en skriftlig begæring om aktindsigt, og altså ikke bare nøjes med at tale med kontordamen derovre. Det nytter ikke noget . Får hun i stedet en skriftlig begæring om aktindsigt, SKAL den behandles og du har krav på en svar indenfor 10 dage, hvori de skal efterkomme din begæring, eller redegøre for, hvornår du kan forvente en endelig afgørelse. Du kan bede om at se hele sagen, altså også se indkaldelser og anden korrespondance med de indkaldte mv. Måske skriver de til nogle af de involverede om referatet eller noget andet, men alt det kan man jo få at se, hvis man er interesseret i det. Husk, at Naturerhvervstyrelsen er til for og arbejder for OS, altså borgerne her i landet.

Redigeret af Henrik L. - 09 Aug 2014 kl. 15:41


Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2014 kl. 15:57
Hej Henrik
Tak for det gode råd. Jeg skal nok få brug for det senere.Wink Jeg havde allerede personlig af andre veje fået adgang til referatet. Men det kan jo ikke være rigtigt, at jeg skal have nogle specielle forbindelser for at kunne se, hvad der foregår. En anden ting er, at flere af dem, der har deltaget i møderne ikke kan genkende det, der står skrevet, sammenlignet med hvad der er foregået. En hel del er udeladt. Det vil fylde for meget her, at gå i detaljer om det, men det kommer frem senere. Embarrassed
mvh Lasse Hagebro
Forskningscenter Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
anonymous Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anonymous Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2014
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anonymous Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2014 kl. 20:34
Citat: lasse hagebro

Der sidder folk i § 7 udvalget, der tror rugekasser er til høns. Når så DTU sidder som rådgivende og Natur Erhverv har stor tiltro til dem, går det galt.


Der står da ikke noget om rugekasser i det referat...!

Men der står til gengæld en masse ævl om skarver og dyrevelfærd.
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2014 kl. 21:15
Hej Aninymous
Prøv at gå ind på referat maj 2013 og tidligere referater. Der finder du DTU og DSF kritik. Der ligger også noget på tidligere referater. Mange af de kritiske udsagn kan du også finnde her på forum under DTUs Uvidenhed her har jeg taget en del ud af referater. Der er meget materiale at komme igennem, ca. 30.000 visninger.
Der står ikke så meget i maj 2013 men prøv nov 2012.
Hos mig fylder det snart flere ringbind. Blandt afslag fra Natur Erhverv til brug af rugekasser til undervisning, med den begrundelse at DTU ingen kendskab har til rugekasser der fungerer tilstrækkelig pålidelig til undervisningsbrug.
Sig bare til hvis du mener der mangler noget.
mvh Lasse Hagebro
Forskningscenter Hagebro




Redigeret af lasse hagebro - 10 Aug 2014 kl. 21:17
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2014 kl. 21:30
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2014 kl. 21:45
Det er vist rekord i hastighed med udsendelse af referat. Hvor for mon dette hastværk ? Er der mon nogen der har klippet hul i hækken til Torneroseslottet.?
mvh Lasse Hagebro
Forskningscenter Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2014 kl. 22:00
Ja, Lasse jeg er også forundret over hvordan det kunne lykkes at finde referatet før dig Wink, men det ser ud til at du har haft held til at speede processen opThumbs Up.

Mange spørgsmål i udvalget svæver dog rundt uden svar..Bla. spørger Per Søby Jensen til at der afsættes flere penge til erstatning ved nedlæggelse af dambrugs stemmeværker. Ingen svar, men helt centralt hvis der overhovedet skal fjernes stemmeværker ved dambrug. jeg er bange for, at det er meget få stemmeværker, der kan fjernes inden udgangen af 2015 udelukkende fordi der kun er afsat småpenge til erstatninger. Dermed fortabes også de projektpenge, der ellers er rigeligt af Thumbs Down langt færre projekter bliver dermed gennemført end det var planen. Det er da for dumt..

Er der nogen der har kendskab til at konkrete stemmeværker fjernes ved traditionelle jorddambrug?

mvh Jakob Larsen
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2015 kl. 14:50
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2015 kl. 15:44
Hej Jakob. Godt fundet.
Jeg kan se i punkt(i) er oplyst at rugekasser efter ansøgning kan bruges til undervisning. Det har taget 8 år at få igennem.Wink
mvh Lasse Hagebro
Forskningscenter Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2015 kl. 22:59
Hej Lasse. Ja, nu burde der være grønt lys til at få eleverne ud af klasseværelserne og ud til vandløbene.Thumbs Up
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2015 kl. 10:46
Lasse, nu får du snart en ny regering, som vil naturen det godt. De vil sikkert tredoble randzonerne, fjerne forurening fra landbruget, gøre spisefiskopdræt forbudt, pålægge Bæredygtigt Landbrug at leve op til deres navn, og så lade os bruge hele Naturfonden til vandløbspleje.

Det kommer til at rykke, og vores politikere vil naturliggøre naturen - og de er til at stole på

Gud bevare Danmark.
mvh
Kjeld
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2015 kl. 13:12
Hej Kjeld
Nu skal De ikke være morsom unge mand Big smile. Jeg har hele tiden kørt min egen kamp og det går jo godtWink. Om det er den ene eller den anden regering kan jeg ikke tage hensyn til. I mine øjne er politikere ikke guds bedste børn. Magtsyge og karriere er deres vigtigste mål. Angry
mvh Lasse Hagebro
Forskningscenter Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres