Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Degnen er startet

 Besvar Besvar
Forfatter
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Degnen er startet
    Sendt: 08 Mar 2014 kl. 19:35
Degnen har gjort det igen 8,8 kg 84 cm. Det ligner en af dem fra de første klækkebakker i Resen Bæk for 6 år siden. Kunne desværre ikke se tatoveringen på halen på grund af lysforholdene. Så kan Nordjyderne bare komme an. Jeg mener det er en form for doping, når Degnen bruger Hardy kuglelejer i hoften. Wink
k

mvh Lasse Hagebro



Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2014 kl. 19:53
syntes det ligner en død ørred på et persisk kopi tæppe, tæt på en hmmm........ klække bakke ?
Venligst
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2014 kl. 20:04
Jeg kan næsten set at det er et bedetæppe omtalte fangst af degnen ligger på.... hvilken en form for bøn skal man dog fremsige for en sådan fangst?

Jeg skifter gerne religion for sådan en fangst, om jeg så skal vende mig mod Resen bæk 5 gange om dagen så...

jeg har prøvet med denne bøn: 

Kære Gud 
Giv mig en fisk så stor at jeg aldrig behøves at lyve om dens størrelse.

men ind til nu har det ikke rigtig hjulpetCry

/J



Redigeret af Jørgen S - 08 Mar 2014 kl. 20:05
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2014 kl. 21:41
min gud! sikken en fisk.
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2014 kl. 22:12
Der ligger bedre billeder på Facebook.Smile Utrolig flot fisk. :-)
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2014 kl. 22:26
Der har sku da været en sniger kuglefisk i klækkebakken Lasse. P.s stort tillykke til fangeren, med en super flot fisk Clap
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2014 kl. 08:18
Flot fisk! Tillykke til den - forhåbentligt - glade fanger!

"Man behøver ikke være landmand for at lukke lort ud hele tiden"
Til top
Peter Stoltze Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Stoltze Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2003
Geografisk: Vestsjælland og Himmerland
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stoltze Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2014 kl. 08:23
Imponerende fisk - han har i den grad Styhr på den å Smile
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2014 kl. 11:44
Kære Lassemand,
Doooope - hos degnen. Føj da - Lasse kald det La Bomba, som på nyere italisk betyder netop doping. Det betyder egentlig bomben, men doping er mere udbredt end det at kaste med bomber.

Lad ham nu ikke komme for godt i gang. Der skal gerne være nogle fisk til mig, når jeg kommer forbi. Størrelse er jeg lige glad med så længe de er mellem 2 og 3 kilo. Rekordfisk er ikke min hobby.

Husk du skylder mig en bækørred-Å til småt modhagefrifluedrilleri. Bare du ville dyrke bækørredgener og ikke kun havørred-ditto.
mvh
Kjeld
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2014 kl. 12:00
Keld husk det gamle ordsprog  SØG OG DU SKAL FINDE og så vil du finde den lille bækørredå  Bare spørg Emil den lå nærmest uden for min dør ,der er mange af dem og en del er ikke opdaget endnu LASSE hvornår skal vi have ortello lagkage endten ved Emil  eller måske ved dig lav en aftale med Emil En ortelle lagkage passer lige til 3 Wink
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2014 kl. 12:10
Hej John
Jeg besøgte Claus i Sletterstrand sidste uge og så på Sletter Bæk. Den så ikke så tosset ud, til at man kunne få en bækørred (havørred) bestand op at køre.Big smile
Der er jo gode folk på de kanter, så mon ikke der vil ske noget i nærmeste fremtid.
Othelloen, har vi jo fået penge til ved indsamlingen til ny hat. Nu skal vi bare have tid til at spise den.Wink
mvh Lasse Hagebro



Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2014 kl. 18:03
John,
jamen da jeg ikke rigtig aner, hvor din residens er opført, og hvilke betingelser, der er i regelsættet for fiskeriet, så hjælper det ikke rigtig, at jeg render rundt på Djævleøen og støver som en anskudt jagthund med hængeøre og stiv kuperet hale.

Men ledetråde modtages gerne. Du kan f.eks. plante dem hos den rugekassefikserede Karup Å løve - Lasse, som holder hyppig forekommende samtaleterapi med mig over den trådløse
mvh
Kjeld - som har det bedst med en lille sort tørflue på spinkelt grej.
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum