Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Line til Silver Max

 Besvar Besvar
Forfatter
Johnny Andreasen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Johnny1eye

Tilmeldt:: 09 Nov 2006
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johnny1eye Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Line til Silver Max
    Sendt: 27 Feb 2014 kl. 17:09
Jeg har købet mig et lille Abu Silver Max multihjul. Jeg er blevet anbefalet at rulle noget 0,12 fletline på det. Jeg vil godt høre om der er nogen der har erfaring med så tynd fletline på det hjul?
Jeg har startet med noget 0,30 nylonline som jeg havde liggende, og det kører ok uden overløb, men der er sgutte meget føling med agnen med plastikline :-)
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 17:17
Hej Johnny

Jeg ville vælge en god nylon Line i stedet for flet til en start.
Jeg bruger ikke ret tit flet på mine spinde hjul.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Henrik L. Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maskinmester

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maskinmester Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 17:27
Jeg har et Pro max og der bruger jeg flet Line på, og vil bruge en 0,17 penn international, har sidste år brugt en 0,25 penn international men det var også til lakse fiskeri i Norge.
Syntes det er godt med fletline på sådan et type hjul
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down