Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

stangholder til bilen

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Lund Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Michael L. Hansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2013
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael L. Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: stangholder til bilen
    Sendt: 26 Feb 2014 kl. 22:12
Jeg har efterhånden set flere køre rundt med nogle "stangholdere" monteret på bilen, hvad hedder disse, ridser de ikke lakken og hvad er prisen.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2014 kl. 22:13
Go Fishing eller Korsholm har dem !!!!!

Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2014 kl. 22:26
Det er sugekopper :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
kim melchiorsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kim th Avatar

Tilmeldt:: 29 Apr 2011
Geografisk: Østfyn
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim th Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 08:01
Ingen ridser, holder fantastisk.. Ham her sælger de samme som gofi, bare billigere: http://www.lionfish.dk/Lionfish_startop.htm 
Kim M 
Mvh
Kim M
Til top
Ralf Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker52 Avatar

Tilmeldt:: 10 Dec 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 09:35
Jeg har haft dem med magneter i flere år nu.
Dem er jeg superglad for. De flytter sig ikke en milimeter, ( selv ved motorvejsfart og 4 stænger ) og jeg har endnu ikke oplevet at de har ridset lakken på hjejmen eller taget. Check dog lige at din hjelm ikke er alu. inden du evt beslutter dig for magnetholdere. Det har jeg oplevet en gang.
Til top
kim melchiorsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kim th Avatar

Tilmeldt:: 29 Apr 2011
Geografisk: Østfyn
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim th Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 09:48
Ha...Ja magneter og alu er nok en lortekombi...
Mvh
Kim M
Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 19:05
Jeg har dem med sugekopper de. Fungerer perfekt har kørt på hovedvejene med dem uden problemer 
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 19:22
http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk/kat503-Stangholdere/side1529-Vacum-Stangholder-+-Magnet-Stangholder-Til-Bilen.html
Til top
Michael Lund Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Michael L. Hansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2013
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael L. Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 20:38
Tusind tak for en masse brugbar info, bestiller i morgen, dog ikke ved Lion fish der er de udsolgt
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum