Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lapning af neopren sok

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schmidtt

Tilmeldt:: 09 Jan 2014
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schmidtt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: lapning af neopren sok
    Sendt: 18 Feb 2014 kl. 22:13
Mine åndbare er blevet utætte i limningen i den ene sok hvordan får jeg lavet en ordentlig rep af dette tapen har ikke sluppet endnu og jeg håber det kan ordnes uden af pille det af . Håber i kan hjælpe så den kan få gas i weekenden Wink
Knæk og bræk
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 22:30
Et tyndt lag Liquisole masseres ind i/ud over området med utætheden. Tapen er der kun for beskyttelse og ryger ofte helt af på sokkerne er min erfaring.
Til top
Allan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schmidtt

Tilmeldt:: 09 Jan 2014
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schmidtt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 23:22
Indvendigt eller udvendigt eller både og jeppe fin lille madamme Embarrassed du har fået i favnen de er nu sjove at få op i baderingen 108 cm ?
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2014 kl. 00:32
Nå ja det er efterhånden et gammelt billede - burde nok lige få lagt et nyere på den profil :) (kun 102,5 cm men stadig lige knap 10 kg).

Ville nok bare gøre det udenpå - pas på med et alt for tykt lag, der skal ofte kun ret lidt til og hvis det bliver en tyk klump bliver det træls at gå med og kan få sokken til at få en forkert facon på området (især hvis man har vendt dem på vrangen og limet indvendigt). Det skal ligge helt fladt og tørre i op imod et døgns tid afhængigt af lagets tykkelse slf. Held og lykke med lapningen ;)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum