Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opbevaring af fiskekajak

 Besvar Besvar
Forfatter
Bo Lücking Fritzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bomndk

Tilmeldt:: 09 Maj 2007
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Opbevaring af fiskekajak
    Sendt: 14 Feb 2014 kl. 18:11
Jeg har igennem længere tid overvejet at investere i en fiskekajak, men da jeg bor i  lejlighed er jeg lidt udfordret på opbevaringen.

Jeg bor først på Amager og ved at jeg vil kunne benytte kajakhotel men er der nogle af jer som benytter kajakhotel og hvordan syntes I at det fungerer for jer.

Mvh

Bo
Til top
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2014 kl. 03:43
Hej Bo, 

Ja, det er lidt en udfordring. 

Der er dog en anden løsning. Du kunne vælge at investerer i en "billig" oppustelig kajak (klik for at se hvad jeg har skrevet om den) og så starte ud på denne måde. 

Det giver dig også en ide om, hvor meget du egentlig vil komme til at bruge din kajak.  
Til top
Bo Lücking Fritzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bomndk

Tilmeldt:: 09 Maj 2007
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2014 kl. 17:00
Hej Kristian.
Tak for svaret.
Både oppustelige kajakker og foldekajakker har været ind over, men er blevet fravalgt hen ad vejen. En ting jeg ikke havde tænkt på men som blev nævnt i en anden tråd er at sådan en kajak som skal med hjem jo også skal tørres - og det fylder altså op i en lejlighed

Jeg er nok også mest interesseret i en fodbetjent kajak og det har jeg ikke set oppustelige- eller foldbare kajakker som har kunnet.

Jeg har skrevet til Kajakhotellet som fortalte at jeg godt kunne have en fiskekajak liggende hos dem og han mente også at de havde nogle stykker liggende.
Jeg tænkte så at det ville være interessandt at høre fra disse personer om deres erfaringer Smile

Til top
Lars Kjøller-cortzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars kc Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2014
Geografisk: Stor kbh
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars kc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2014 kl. 17:48
Hej Bo
Jeg har selv investeret i i hobie her sidste efterår havde også selv kigget på mange andre. Jeg har min hængende på en væg i min garage, jeg tror hvis du har et stort kælderrum ville den måske kunne være der. Husk der er stor prisforskel på hvor du køber den og om du vælger hobie eller Nw

Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 00:40
Hej Bo, vær opmærksom på, at på et kajakhotel eller i en kajakklub, der kan du som regel kun opbevare selve kajakken, det vil sige, at du skal slæbe alt tilbehøret frem og tilbage, hver gang du skal på fisketur, og du skal bruge en del tid på at montere og klargøre det hele, inden du kan ro ud på en fisketur, og efter turen skal det hele afmonteres igen.

Har du overvejet et lagerhotel, det er sådan nogle steder, hvor man kan leje et mindre aflåseligt rum, og du kan evt. prøve at afsætte den overskydende plads til andre kajakfiskere, jeg kunne forestille mig, at hvis man laver et stativ, så kan der måske være plads til 4 eller 6 kajakker i et sådant lagerrum.

Og det er jo meget nemmere, hvis du bare kan rulle en færdigt tilrigget kajak ud af et lagerhotel, smide den op på et par tagbøjler, og køre af sted til fiskevandet.

Men husk også at tænke på sikkerheden, når vandet er under badevandstemperatur, så er det slet ikke nok med en redningsvest, lige nu overlever man ikke i ret lang tid uden en rigtig tørdragt.

/Lars
Til top
Allan Lindgreen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Allan L

Tilmeldt:: 16 Feb 2014
Geografisk: Birkerød
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Allan L Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 20:14
Hej Bo,
 
hvis du har interesse, så har jeg 2 oppustelige kajakker jeg vil sælge billigt.
Super kvalitet. Dragonfly 1 fra Advanced elements. 2 stk. med pumpe osv for kr. 2.000,00. Kan afhentes i Birkerød. vh Allan L
 
 
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 21:57
Med mindre man er en polsk tyvfisker, der har brug for et billigt fartøj, som blot kan efterlades, hvis der skulle komme nogle fiskerikontrollører, så er oppustelige kajakker og både komplet uegnede til lystfiskeri.

/Lars
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 22:11
Citat: LarsJep

Med mindre man er en polsk tyvfisker, der har brug for et billigt fartøj, som blot kan efterlades, hvis der skulle komme nogle fiskerikontrollører, så er oppustelige kajakker og både komplet uegnede til lystfiskeri.

/Lars


Det var da noget af et skråsikkert statement - Vil nu mene at pontonbåde, flyderinge og mindre gummibåde er eminente fiskefartøjer. At skære alt over én kam og dømme alle oppustelige fartøjer ude, er i mine øjne ekstremt snævertsynet!

Ikke at jeg personligt har stor fidus til oppustelige kajakker, men mener heller ikke en normal kajak er nogen vildt genial fiskemaskine, med mindre man skal ligge stationært og fiske, eller går i land og fiske og bruge den til/fra pladserne. En undtagelse kan dog være dem med propel/finner, som giver lidt flere muligheder.


Redigeret af Swebbe - 16 Feb 2014 kl. 22:16
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 22:17
Det var ellers noget af en udtalelse Lars kommer med. Hvor har du lige den viden fra, der gør at du kan udtale dig så negativt om gummiflydere.
Til top
Bo Lücking Fritzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bomndk

Tilmeldt:: 09 Maj 2007
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 22:52
Hej Allan

Tak for tilbudet men jeg er blevet større end den gang, jeg tror vi kendte hinanden fra HSF. Sådan en oppustelig kajak er lige i underkanten til mig. Desuden har jeg noget med kroge og oppustelige både, selv om at jeg godt ved at der er tale om stærke både og at det ikke er den slags små gummibåde man legede med ved stranden da man var barn.

Mvh
Bo
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 23:17
Lars sikke dog en gang fis du lukker ud.

Jeg har ikke pladsen til en båd, kajak osv.

Derfor valgte jeg en outcast flydering, den er jeg
rigtig glad for og den gir mig langt hen af vejen
rigtig mange muligheder.

Kan du ikke uddybe din påstand?

Er sikker på vi er mange som venter spændt..
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Bo Lücking Fritzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bomndk

Tilmeldt:: 09 Maj 2007
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 23:36
Kunne jeg måske overtale jer som er ved at dreje min tråd på vildspor, til at oprette en anden tråd, hvor I kan diskutere jeres uenigheder.
Jeg ville være ked at at jeg måske gik glip af et indlæg som var SVARET på mit første indlæg Smile

Mvh

Bo
Til top
Tommy Neider Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TN

Tilmeldt:: 01 Okt 2008
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 08:31
Hvad er problemet https://www.youtube.com/watch?v=tUQ-aZ7cLIA

kajakfiskerfyn.blogspot.dk

Redigeret af TN - 17 Feb 2014 kl. 09:04
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 08:36
At ingen af dine link virker :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Tommy Neider Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TN

Tilmeldt:: 01 Okt 2008
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 09:04
Prøver lige igen så

Youtube

Min blog

Redigeret af TN - 17 Feb 2014 kl. 09:06
Til top
Bo Lücking Fritzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bomndk

Tilmeldt:: 09 Maj 2007
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 11:17
Ja imponerende - men prøv at slæbe den op på 2. sal Smile
Til top
Tommy Neider Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TN

Tilmeldt:: 01 Okt 2008
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 13:07
Ja det er ikke så nemt jeg har kun en trappe på ca 1,5 meter
Til top
Lars Kjøller-cortzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars kc Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2014
Geografisk: Stor kbh
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars kc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2014 kl. 22:21
Er der nogen af jer her inde, der ved om der findes et forum for kajak fiskere?
Var medlem af et men da det blev for stort lukkede det :-(
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2014 kl. 08:28
Til top
Teddy Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
teddy Avatar

Tilmeldt:: 28 Feb 2003
Geografisk: Brøndby Strand
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér teddy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2014 kl. 17:13




Redigeret af teddy - 24 Feb 2018 kl. 11:03
Til top
Lars Kjøller-cortzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars kc Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2014
Geografisk: Stor kbh
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars kc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Feb 2014 kl. 22:36
Hej Teddy 
Det var sådan et jeg ledte efter!
Kan jo være vi ses på havnen en dag er selv fra Brøndby strand :-)
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Feb 2014 kl. 23:51
Hej Bo, jeg kom lige til at tænke på, at jeg en gang har oplevet en ung mand, der boede på anden sal, og som havde monteret en anordning, så han nemt kunne hejse hans dyre racercykel op til hans altan, og det gjorde, at cyklen hang uden på altanen når den ikke var i brug, og på den måde var den uden for cykeltyvenes rækkevidde.

Kunne du ikke lave et par bøjler, så du kan hejse en fiskekajak op og hænge ud for din altan, hvis din udlejer kommer med nogle bemærkninger, så kan du jo vise ham nogle billeder fra England, og sige til ham, at det er en redningsbåd i tilfælde af oversvømmelser…;-)

/Lars
Til top
Bo Lücking Fritzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bomndk

Tilmeldt:: 09 Maj 2007
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 18:07
Hej Lars
Desværre - ingen altan Smile

Løsningen er et kajak hotel, jeg ville bare gerne have hørt fra nogen som benyttede sig at et sådan.

Mvh
Bo
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 20:52
Forholdene på et kajakhotel eller i en kajakklub er som regel rettet mod opbevaring af havkajakker og turkajakker, og derfor er de ikke en optimal løsning, når det handler om opbevaring af en fiskekajak, du er nemlig nødt til at afmontere alt som ikke er skruet fast, og højden på 'hylderne' giver ikke en gang plads til, at du kan lade sædet side på kajakken.

Det kan godt koste en times fisketid, når du i starten af turen skal montere og justere alting, og afmontere det hele når turen er færdig. Og du vil også skulle opbevare alt tilbehøret hjemme i lejligheden.

Det bliver også et hårdt arbejde at komme på fisketur, når du skal slæbe alt udstyret og fiskegrejet fra lejligheden og ned i bilen, fra bilen hen til kajakken, og tilbage igen når turen er slut.

/Lars

Redigeret af LarsJep - 27 Feb 2014 kl. 20:53
Til top
Bo Lücking Fritzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bomndk

Tilmeldt:: 09 Maj 2007
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 11:36
Det er jo langt hen ad vejen rigtigt men du skal holde det op mod alternativet - ingen kajak Cry

Mvh
Bo
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 17:10
En fiskekajak er et let og meget vindfølsomt fartøj, som egenlig kun er rigtig velegnet til sejlads og lystfiskeri i vandløb, søer og lukkede fjordområder, når det er magsvejr, så derfor bør du nok også være opmærksom på, hvilke muligheder du faktisk vil få med en fiskekajak.

Mine erfaringer er ganske vist indhøstet med en havkajak, som er væsentligt mindre vindfølsom end en sit on the top kajak, men allerede ved vindhastigheder over 5-6 meter, der ryger en stor del af fornøjelsen, og ved 7-8 meter er det et arbejde at ro i kajak. Og prøv lige at se i DMI's statestikker, hvor få dage om året du ca. kan forvente vindhastigheder under 5-6 meter.

Du skal også være opmærksom på, at man ikke bare må køre ud til en tilfældig sø, sætte kajakken i vandet og ro ud på fisketur. Du kan dog melde dig ind i en kano og eller kajakklub, så du gennem den bliver medlem af Dansk kano og kajakforbund, med deres mærke og stander på kajakken må du sejle i de fleste søer.

Men det er ikke nok, at du må ro rundt med din kajak i en given sø, du skal også ha' ret til at fiske i den, og her er der mange forskellige regler, i nogle statsejede søer er der fri fiskeret fra bredden, det kan du dog ikke bruge til noget, i de fleste søer støder du derimod ind i, at fiskeretten er knyttet sammen med et fast antal bådetilladelser, og i mange søer står folk på venteliste i rigtig mange år for at få en bådtilladelse.

Derfor kunne du i stedet overveje et medlemsskab af en de fiskeklubber, som er med i Fiskeringen - http://www.fiskeringen.dk -  eller SU - http://www.fiskeren.dk - via dit medlemsskab får du kvit og frit adgang til en masse både som ligger i alle de sjællandske søer og havnene langs Øresund og Nordsjællands kyster, og de penge som du ville ha' brugt på en fiskekajak, dem kan du så bruge på en passende bådmotor.

/Lars

Redigeret af LarsJep - 28 Feb 2014 kl. 17:13
Til top
Bo Lücking Fritzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bomndk

Tilmeldt:: 09 Maj 2007
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Mar 2014 kl. 23:32
Hej Lars

Jeg sætter pris på at du giver dig tid til at komme med indlæg i min tråd. Men jeg tror at vi taler lidt forbi hinanden. Jeg HAR adgang til en del både i diverse søer via mit medlemskab af LF. Jeg er også udmærket bekendt med at der er regler for hvad man må på og ved søerne. Desuden kan jeg altid tage på kysten hvis det er det jeg vil. Men nu er det altså kajakken som har fanget min interesse og det er derfor jeg forhører mig om mulighederne. Jeg har altså ikke endeligt besluttet mig for om jeg skal have en fiskekajak eller ej men undersøger bare de forskellige muligheder

Mvh
Bo
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2014 kl. 23:47
Hej Bo, jeg har fuld forståelse for din drøm om at kunne ro ud i en fiskekajak, hvor man kan nå alle de fiskepladser som er uden for rækkevidde, hvis man kun har et par vaders til rådighed.

Men du er li'som jeg blevet forført af alle de flotte og meget inspirerende videoer på YouTube, problemet er dog, at du også har overset, at alle videoerne er optaget i magsvejr, hvor det er næsten vindstille eller kun blæser en meget svag vind. Og hvor tit er det lige, at vi her i Danmark har den slags vejr.

Du skal også være meget opmærksom på sikkerheden, det er kun i de tre sommermåneder, hvor du nøjes med en svømmevest eller redningsvest, når vandet er halvkoldt, så bør du bære en våddragt under tøjet, og når vandtemperaturen kommer under ti grader, så kræver det faktisk en tørdragt, hvis du vil være helt sikker på, at overleve en kæntring.

Prøv at se skemaet på side 5 i denne brochure - http://www.soesport.dk/diverse/Documents/Brochurer/640425%20Kulde-beklaedning_low.pdf

En våddragt forøger dit budget med et par tusser, og en god tørdragt ligger lige 10.000 kroner oveni dit budget.

Har du prøvet at undersøge mulighederne på et lagerhotel, hvis der er højt nok til loftet, så kan du jo opbevare kajakken på højkant, og så kan du nøjes med 1-2 kvadratmeter.

Her er et par link til to af den slags firmaer, men der findes flere af dem - http://www.shurgard.dk - http://www.cityselfstorage.dk

/Lars
Til top
Lars Kjøller-cortzen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars kc Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2014
Geografisk: Stor kbh
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars kc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Mar 2014 kl. 19:18
Hej bo
Se her !
Jeg er kajak fisker et godt tilbud er hos surf og ski i Horsens 
Køb kajak pakke 3 så får du tørdragt, neopren sko, inderdragt og svømmevest 
For 3700 en kanon pris og til Lars hvis man ikke tjekker priser så kommer man da ikke langt med noget her i livet
Tjek desuden dba og gul og gratis der finder du af og til en kajak til en god pris
Skriv endelig en opdate om hvor langt du er
Kajak fiskeri er for fedt 
Mvh LarsLars
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2014 kl. 21:27
Hej Lars KC, nu skrev en kvalitets tørdragt, sådan en kan du ikke købe til nogle få tusinde kroner, og personligt vil jeg slet ikke turde ro ud i en billig "kineser-tørdragt", for hvis uheldet er ude, så er man meget dårligt stillet i en utæt tørdragt.

Hvis du spørger erfarne kajakroer, windsurfere og kitesurfere, så vil de fleste sige, at man bør vælge en Typhoon eller Kokatat tørdragt, og dem får man ikke til lavpris i et pakketilbud.

Det er i øvrigt mit indtryk, at de billige pakketilbud på en fiskekajak + tilbehør er li'som når der er billige fiskesæt til salg i Netto, Aldi og Lidl supermarkederne, på papiret set det jo meget godt ud, men i praksis lader det meget tilbage at ønske.

/Lars
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum