Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

info om zpey switch stænger

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schmidtt

Tilmeldt:: 09 Jan 2014
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schmidtt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: info om zpey switch stænger
    Sendt: 12 Feb 2014 kl. 22:13
Jeg var for et par år tilbage hos den lokale grejpusher og blev lokket til at prøve kaste en zpey switch stang #7  jeg kan ikke huske hvad de kaldte modellen den gang det må have været den første med knækket  og jeg mener det var 10'6 eller 11'6.
På det tidspunkt havde jeg dog ikke meget brug for en switch stang det behov er i mellem tiden dukket op.
Hvad kaldte de den første og anden stang serie med switch stænger ?
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 07:25
z1 tror jeg . det er sådan en jeg har og den er ikke helt ny og det er 11,6 kl 7#
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 12:39
De kommer nok snart på (meget) billigt udsalg Wink
 
 


Redigeret af Jan Persson - 13 Feb 2014 kl. 12:44
Til top
Allan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schmidtt

Tilmeldt:: 09 Jan 2014
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schmidtt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 13:07
De er der allerede ;-) jeg faldt over en z1 til 1500 igår i en dansk webshop. Det er dog den første model jeg er på udkig efter kan bare ikke komme på hvad de kaldte den.

Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 13:18
Tror den bare hed Zpey Switch

Redigeret af Henning - 13 Feb 2014 kl. 23:44
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 13:22
Hej Allan
Hvilken net shop?
Michael Nielsen
Til top
Allan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schmidtt

Tilmeldt:: 09 Jan 2014
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schmidtt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 13:30
Tror sgu du har ret der henning det var jo så lige til som det kunne være tak for hjælpen så skal jeg bare finde en 7. 
ved du tilfældigvis hvilke længder de havde på dem ?
Til top
jesper poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
laine

Tilmeldt:: 18 Mar 2011
Geografisk: kbh ø
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laine Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 13:40
Allan - kan du huske farven på stangen eller røret ? Z1 var i 10" og 9,6" så vidt jeg ved
Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jnielsen

Tilmeldt:: 27 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jnielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 13:47
Kan det være Real Steel-serien, du tænker på? Klingerne er mørke koksgrå og røret koksgrå-tern.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 13:48
Citat: schmidtt

Tror sgu du har ret der henning det var jo så lige til som det kunne være tak for hjælpen så skal jeg bare finde en 7. 
ved du tilfældigvis hvilke længder de havde på dem ?

Nej det kan jeg ikke svare på, jeg har haft en 10' #7, men jeg kan ikke huske hvad det var stangen hed.Confused
Mvh
Henning
Til top
jesper poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
laine

Tilmeldt:: 18 Mar 2011
Geografisk: kbh ø
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laine Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 13:55
Både z1 og real steel findes i 10"#7
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 14:05
Citat: Jan Persson

De kommer nok snart på (meget) billigt udsalg Wink

 
 


Nå så han stopper altså hos Zpey... Ærgerligt, jeg kunne ellers godt lide Scandic saltwater stængerne samt de Zpey liner jeg har. Han virker til at have rimelig styr på hvad han designer.
Hilsen Kim.
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 14:11
Z1 sælges i Almas til ca 1500
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 14:12
rør er sort og stang er grøn
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 14:12
Fiskeri - Almas Park & Fritid A/S her er den til ca 1500
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 15:05
JOOO men det er en klass 4 ikke 7
Michael Nielsen
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 15:25
Zpey har jo vanskeligheder, eller tager en time out, som de så flot siger. Er det mon det samme som betalingsstandsning, eller hvad mon de mener? Det er jo ikke en håndboldkamp. Så hvad med fremtiden og evt. garanti? Mon ikke der kommer noget meget billigt grej til salg? http://www.fiskeavisen.dk/nyheder/a.htm?artid=1815 (kilde fiskeavisen)
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 22:10
Hed de ikke Lean Green og Real Steel de to første serier?
Til top
Allan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schmidtt

Tilmeldt:: 09 Jan 2014
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schmidtt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 15:50
Jeg tror henning ramte hovedet på sømmet den jeg søgte var en zpey switch så simpelt så det ikke er til at huske mener det var en 10'6 jeg faldte for. Tak for hjælpen Thumbs Up
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 16:10

sorry det så jeg ikke lige men jeg købte min kl. 7# der til 1500

men jeg bruger den godt nok aldrig Disapprove
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres