Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kajakfiskeri efter snakeheads i NordThailand

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kajakfiskeri efter snakeheads i NordThailand
    Sendt: 08 Feb 2014 kl. 12:07
Halløj, 

Jeg har boet i NordThailand (Chiang Mai) i 5 år nu og fik først for 2 uger siden investeret i en fiskekajak. 

I dag var så første tur jeg havde på floden "Ping River", hvor jeg gik efter Snakeheads med poppers i overfladen. 

Jeg så lidt liv, men ingen bid desværre. 

Her er et billede fra turen: 



Jeg skriver fra tid til anden om mit fiskeri her i Nordthailand her: http://nordthailand.dk og hvis du kommer på disse kanter, så er du velkommen til at kontakte mig - så skal jeg nok hjælpe dig godt i gang. 
Til top
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2014 kl. 15:46
I dag blev det til endnu en tur. 
Ingen fisk i dag heller desværre - vil opdatere her i tråden når jeg er heldig at rive en op :)

Her er et billede fra turen i dag:




kajakfiskeri Chiang Mai


Redigeret af KristianOle - 09 Feb 2014 kl. 15:50
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2014 kl. 16:28
Ser sku lækkert ud , der sku koldt her i Dk men mon ikke man snart skulle komme afsted nu sneen er væk :) 
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2014 kl. 16:32
Det kan også blive for varmt. 
Men pt. har vi "vinter sæson" i Thailand, så her er temperaturen helt nede på 28 grader om dagen og så er det lige til at holde ud ;)
Til top
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2014 kl. 15:59
Jeg har lavet en hjemmeside hvor jeg udelukke skriver om fiskeri fra kajak i Thailand. Tag et kig derinde og læs med, jeg udgiver løbende indhold.
Til top
Stig Funder Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Stig Funder

Tilmeldt:: 25 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stig Funder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2014 kl. 18:09
Hej Kristian
Det ser spændende ud.
Jeg har et sommerhus i Hua Hin, og har selv overvejet at købe en kajak, har du evt. et link til en forhandler, kan se du har købt din i Bangkok,
Mvh. Stig
Til top
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2014 kl. 18:12
Det kan du tro at jeg har, lige her: http://prntscr.com/2rk1g6

Kan kun anbefale at du kommer i gang, det er mega cool. 
Jeg gav 24k baht for min.
Til top
Stig Funder Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Stig Funder

Tilmeldt:: 25 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stig Funder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2014 kl. 18:22
super, tak skal du have, ja det er fedt at fiske fra kajak, har selv en her i DK, så er ikke helt grøn
Til top
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2014 kl. 18:24
Okay alle tiders. 

Ved ikke om du er til de her fiskekajakker fra Feel Free, men jeg kan kun anbefale dem, jeg er rigtig glad for min og så har den en del gode detaljer (Vandtæt rum, standholdere etc.)
Til top
Stig Funder Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Stig Funder

Tilmeldt:: 25 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stig Funder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Feb 2014 kl. 18:42
Har lige studeret dem lidt, de minder en del om den jeg har i forvejen, det er en RTM K-largo ( sit on top )så det kunne helt klart være en mulighed, men det skal nok være nummeret større end den du har, skal mest bruge den fra kysten.
Til top
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Feb 2014 kl. 02:54
Ja, det vil nok være en god ide. 
De har dem i andre størrelser også :)
Til top
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 09:42
Var ude med fluestangen igår, hvor der var bid for første gang. 
Jeg så også en stor Jungle Perch blive landet, vil skyde den til 3kg klassen. 





Redigeret af KristianOle - 13 Feb 2014 kl. 09:43
Til top
Joakim K Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JokkeKBH

Tilmeldt:: 24 Aug 2011
Geografisk: København K
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JokkeKBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 10:37
Må vi ikke se nogle flere billeder af fisk?

Lyder utrolig spænende. Må man spørge hvad du laver siden du har boet i Chiang Mai i 5 år?

Har lige været i Thailand én måned selv i på arts jagt. Fik over 21 arter og en ny verdensrekord i Mad Barb. Har aldrig været i Thailand før men nu skal jeg til Bangkok og arbejde i et 6 måneder til efteråret. Glæder mig til at kunne fordybe mig lidt mere i fiskeriet. Nåede  desværre aldrig nordpå desværre men skal til Chiang Rai når jeg kommer igen. Håber der er mulighed for noget fiskeri deroppe.


Til top
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Feb 2014 kl. 10:43
Hej Joakim, 

Det kan du tro, man er vel lystfisker, så når den kommer på land, kommer der en masse billeder ;) 

Ja, det må du da. 
Jeg har et online marketing firma herude, hvor vi laver lidt hjemmesider, webshops og online marketing generelt for danske virksomheder. Derudover laver vi korte animationsvideoer, der forklare det man sælger og tilbyder på 1 min. Du kan se lidt mere her: http://move-marketing.dk/ og her: http://animation.mu/
Til top
claus valentin pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
valentin

Tilmeldt:: 23 Feb 2010
Geografisk: lystfisker
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér valentin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 14:08
spanish mackerel 11kg fanget i mandags 10/2 2014 fra kajak på Phi Phi Island(Thailand) af franskmand

Redigeret af valentin - 14 Feb 2014 kl. 14:13
Til top
Joakim K Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JokkeKBH

Tilmeldt:: 24 Aug 2011
Geografisk: København K
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JokkeKBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 14:40
Citat: KristianOle

Hej Joakim, 

Det kan du tro, man er vel lystfisker, så når den kommer på land, kommer der en masse billeder ;) 

Ja, det må du da. 
Jeg har et online marketing firma herude, hvor vi laver lidt hjemmesider, webshops og online marketing generelt for danske virksomheder. Derudover laver vi korte animationsvideoer, der forklare det man sælger og tilbyder på 1 min. Du kan se lidt mere her: http://move-marketing.dk/ og her: http://animation.mu/



Super fedt, jeg kontakter dig nok i den nærmeste fremtid!
Til top
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 15:19
Flot fisk der på 11 kg! WOW!

Det skal du være velkommen til Joakim :)
Til top
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 15:28
Her er et billede fra i dag - stadig ingen fangst, men se lige en udsigt. 

Jeg fik kørt kajakken ud til en stor opdæmmet sø. 


Har jeg skrevet lidt mere om det her: 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum