Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste knude til buleturen

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Winkel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
larswin Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2013
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér larswin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bedste knude til buleturen
    Sendt: 07 Feb 2014 kl. 10:56
Hej med jer 
Kunne godt bruge et tip til hvilken knude jeg skal anvende på buleturen til tunge pirke der er fletline på hjulet 
Knæk og bræk 
Lars 
Knæk og bræk
Lars Winkel
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2014 kl. 11:14
Bedste knude er ikke en knude. Jeg bruger altid Berkleys not-a-knot. Den er stærkere en nogen knude, og har den ekstra fordel at den let fjernes i tilfælde af at din line bliver viklet ind i andre liner. Så kan du let trække din egen line ud af kludderet.

Mvh. Peter
Til top
Morten B Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Høtyven

Tilmeldt:: 11 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Høtyven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2014 kl. 11:47
Palomar knuden skulle være den stærkeste knude
Til top
Henrik ottesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
henrik ottesen

Tilmeldt:: 20 Jan 2009
Geografisk: nykøbing f
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik ottesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2014 kl. 11:52
Not-a-knot til alt....
Til top
Lars Winkel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
larswin Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2013
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér larswin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Feb 2014 kl. 12:00
Ok den må jeg prøve tak for tippet
Knæk og bræk
Lars Winkel
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum