Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ubehandlet Havpirke

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Winkel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
larswin Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2013
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér larswin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ubehandlet Havpirke
    Sendt: 31 Jan 2014 kl. 05:29
Hej med jer 
Jeg har købt nogle hjemme støbte hav pirke som jeg gerne skulle have noget farve på da jeg er er uerfaren på dette område håber jeg på et par gode råd om hvilke farver jeg skal bruge samt hvilket udstyr jeg skal bruge

Med venlig hilsen 
Lars 
Knæk og bræk
Lars Winkel
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2014 kl. 05:58
Hej Lars.

Generelt er maling af havpirke lig vores almindelige støbte blink, men man gør normalt mere ud af holdbarheden i form af grunder og slut finish.

Jeg plejer at få pirken rigtig godt afpudset på stålbørsten og så fedtet af i noget vædske, men affedtningen, synes jeg er bedst at foretage lige nøjagtig, når pirken skal grundes, så laver jeg 5 stk. ad gangen, så mener jeg personlig at grunderen holde bedre, når grundfladen er helt ren.

Et godt sted at få oplysninger om endegrej er altid denne hjemmeside:

http://www.stevnsfisker.dk/index.html

PAS GODT PÅ DIT HELBRED, NÅR DU MALER,DET MALING, SOM VIRKELIG DUR, ER NORMALT IKKE SUNDT FOR HELBREDETWink

Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 31 Jan 2014 kl. 06:00
Til top
esben bøgh Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
esben

Tilmeldt:: 02 Apr 2008
Geografisk: sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér esben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2014 kl. 12:51
jeg kan anbefale vandbaseret maling som skal bages i oven ved 160 grader i 30 min. kan købes i alle hobbyforretninger. det sitter godt nok godt fast og koster ikke en herregård
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres