Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Glædelig jul

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Glædelig jul
    Sendt: 12 Jan 2014 kl. 08:18
Tongue


Redigeret af fætter ål - 12 Jan 2014 kl. 15:00
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2014 kl. 09:57
Fint tilbud du giver her. For at dryppe malurt i bægeret skal du være klar over der er meget skrappe regler omkring forarbejdning af fødevarer der er til andet end husstandens eget forbrug.
Der er mange hjemmeslagterier der bliver snuppet af fødevarekontrollen, og det kan være en dyr affære, du er underlagt samme regler og vil derfor kunne risikere besøg hvis de får nys om dit forehavende. 
Du må ikke misforstå dette som et surt opstød, men blot information. 
God søndag
Til top
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2014 kl. 11:17
Du bør nok lige holde fanen lidt lavt- har en kollega der blev "knaldet" i efteråret med sine røgvare.
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2014 kl. 13:07
I Nordsjælland kan tikøb slagteren anbefales
Michael Nielsen
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2014 kl. 13:41
Som de andre i tråden har jeg har på ingen måde ondt i bagdelen over hvad du har gang i, men hvis jeg var dig ville slette dit indlæg i en vis fart, og alternativt oprette det fra en lidt mere anonym bruger. Med dit navn og dit profilbilled i hånden ville jeg godt påtage mig at finde Info nok på dig til en anmeldelse. Det har jeg ingen interesse i, men andre har måske?

Redigeret af Rs-madsen - 12 Jan 2014 kl. 13:43
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2014 kl. 15:22
En anmeldelse for hvad??? Tilbyde og ryge fisk er jo ikke stafbart før fisken har suget lidt røg!!!
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jan 2014 kl. 19:42
Citat: fætter ål

Tongue


Glædelig jul Fætter ål.

Så lærte du også noget her ;-)
Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2014 kl. 10:14
Tak for input alle sammen, Fakta er jeg har en Røg ovn
hvor der til tider er lidt overskudsplads når jeg ryger til mig selv
og den plads behøver ikke nødvendigvis gå til spilde

Mvh Brian
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2014 kl. 10:22
Hvis jeg nogensinde igen fanger en fisk.. hvilken som helst fisk.. benytter jeg mig gerne af dit tilbud :-)

Jantelov eller ej..

Ps. Jeg har en stor Weber gasgrill, så hvis nogle en dag skal have stegt nogle bøffer, så sig til jeg har rigeligt plads Wink
Til top
Helge Kristian Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
buller11

Tilmeldt:: 22 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér buller11 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jan 2014 kl. 14:24
ClapClap
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum