Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anderledes tur til Grønland

 Besvar Besvar
Forfatter
Rasmus Lassen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rlassen

Tilmeldt:: 01 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rlassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Anderledes tur til Grønland
    Sendt: 10 Jan 2014 kl. 16:13
Her er lidt inspiration eller underholdning til weekenden..


Det kan måske give lidt inspiration til en sjov og anderledes fisketur til Grønland, hvor alle kan være med! (Selv ungerne og fruen...)

10 min. inde i filmen, skal værten på programmet, Robson Green, med Lars Heilmann ud for at fiske torsk. De fanger i løbet af kort tid nogle rigtig fine fisk på let grej..

Lars Heilmann har i øvrigt siden www.ameralik.com 

Jeg har tidligere sejlet med Lars, og det kan varmt anbefales!! God service, hjælpsom og gode priser..

K&B

Rasmus
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2014 kl. 16:36
Han er sku en sjov gut ham robson green :p tror jeg har set serien en 7-8 gange nu og det lige fedt hver gang :) ham bliver man sku aldrig træt af hehe
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Rasmus Lassen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rlassen

Tilmeldt:: 01 Mar 2006
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rlassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jan 2014 kl. 15:44
JA det må man sige.. Han har krudt i røven!

Men det er stadigvæk nogle gode fisk og noget sjovt fiskeri!

Sidste år prøvede jeg noget lignende. Vi havde en kombi-tur til en af elvene i området, hvor vi fangede rigtig mange og fine ørreder op til knap 3 kilo. En af dagene fiskede vi fra båd med Lars Heilmann. Vi brugte helt almindelig let spinnegrej, og i løbet af eftermiddagen fik vi både rødfisk, torsk og en enkelt lille helleflynder.  Det gav en hel god middag tilberedt på vores trangia om aftenen..

Jeg har hverken før eller siden fanget både torsk, rødfisk, helleflynder og ørred på samme dag! :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down