Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop Evoco G3 HD 9 / 13.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop Evoco G3 HD 9 / 13.
    Sendt: 04 Jan 2014 kl. 23:00
Jeg søger data på et Loop Evoco G3 HD 9 / 13 fluehjul, i form af et link, eller en kopieret katalog side.

Kan man evt. hjælpe med overstående, så send mig en personlig mail, så finder vi af nogetWink

På forhånd tak.

Mvh
P.K.
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2014 kl. 23:16
Hvilke data skal du bruge?
 
Hans H.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2014 kl. 23:22
Hej Hans.

Ja, et link er jo nemmest, her plejer det hele at stå, men ellers en katalogside med  de relevante data til Evoco G3.

Jeg er klar over, at det i dag hedder G4, men jeg ville være interesseret i de originale data for G3 + evt. også den pris det kostede, da det kom frem, og evt. årtal.

Mvh
P.K.
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2014 kl. 23:24
Prøv at kigge her.
Ingen priser, men det må kunne findes.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2014 kl. 00:09
Hej Hans.

Tak for hjælpen, jeg må håbe på, at der er en der kender den rigtige pris, da hjulet kom frem.Wink

Mvh
P.K.
Til top
Michael Ladefoged Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Ladefoged Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2014 kl. 11:12
Hej Per.

Udsalgsprisen var 3400,-
Med venlig hilsen
Michael Ladefoged
FluefiskeriKursus.dk
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2014 kl. 11:54
Hej Michael.

Mange tak for oplysningenTongue

Mvh
P.K.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum