Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DANIELSSON F3W 7TEN HJÆLP

 Besvar Besvar
Forfatter
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: DANIELSSON F3W 7TEN HJÆLP
    Sendt: 03 Jan 2014 kl. 19:41
hej jeg vil høre om der er en der kan hjælpe. Kan man ændre på højre- og venstrehåndsindspinning?. på et danielsson f3w 7ten.
og hvis ja, hvordan. mvh paw holst.
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2014 kl. 20:17
Hej
 
Ja, indspinningsretning kan ændres.
Du skal afmontere spolen, afmontere bremse skruen og bremseaksel, derefter kan lejer og bremse tages du, vend bremsen så denne monteres modsat i huset, monter det hele igen og du er kørende.
 
Søren
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2014 kl. 20:34
hej søren. 
jeg har afmontere spolen, afmontere bremse skruen og bremseakse. men kan ikke få 
lejer ud.
Til top
Lasse Bruun Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lazeron

Tilmeldt:: 10 Sep 2013
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lazeron Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2014 kl. 23:36
Hej
Jeg var igang med samme projekt på et Fenwick hjul - og selv om hjulene måske ikke kan sammenlignes, så var det det samme der skulle til. Jeg brugte en lille skrutrækker til FORSIGTIGT at vippe lejet ud, det gik fint og uden skader. Måske ville man også kunne bruge bagenden af en blyant eller lignende med mindre risiko.

Blot forslag :)

Vh Lasse
>< >   >< >
     >< >
Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2014 kl. 23:39
hej jeg har lige fået gjort det til venstre hånd. :) 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres