Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tur til nordfyn

 Besvar Besvar
Forfatter
michael gehrt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
skovtrold

Tilmeldt:: 28 Jul 2008
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skovtrold Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tur til nordfyn
    Sendt: 02 Jan 2014 kl. 20:40
Hej er der nogle der skal på kysten her på lørdag "gerne nordfyn" vil jeg gerne med. Måske nogen der kan lære mig at fange fisk på kysten det går sku ikke så godt for migTongue
Til top
Frank Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
franja

Tilmeldt:: 15 Jun 2011
Geografisk: Odense SV
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér franja Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 20:42
Det er heller ikke den nemeste tid :o( men bare klø på så skal det nok komme :o)
Til top
Thomas Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nelliemus

Tilmeldt:: 11 Feb 2011
Geografisk: Odense NV
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nelliemus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 20:52
Er du fluefisker??
Til top
michael gehrt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
skovtrold

Tilmeldt:: 28 Jul 2008
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skovtrold Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 21:37
ja men kan godt fiske spin
Til top
Thomas Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nelliemus

Tilmeldt:: 11 Feb 2011
Geografisk: Odense NV
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nelliemus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2014 kl. 21:10
Vi fisker kun med fluekæp😉
Vi rammer
Egebjerggård omkring
Middagstid efter en hurtig
Smut forbi egensedybet hvor vi starter søndag morgen.
Til top
michael gehrt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
skovtrold

Tilmeldt:: 28 Jul 2008
Geografisk: vejle
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skovtrold Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2014 kl. 23:40
Hej Thomas
Må desværre sige nej CryTak for tilbudet fruens Bil gik I stykker her i aftes så den må jeg nok heller lave hvis jeg skal ud og Fiske nogensinde mereTongue
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres