Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kystpladser ?

 Besvar Besvar
Forfatter
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kystpladser ?
    Sendt: 25 Dec 2013 kl. 21:18
Hej folkens , begyndte for 1 års tid siden at fiske "Kyst" i Mariagerfjord og kender pladserne okay efterhånden, men vil gerne ud og prøve mig med noget rigtig kyst fiskeri , da det os er ene af undermålere jeg finder i fjorden :P  Hvor kan i anbefale nu når man ikke kender pladserne, og starte ud henne ? Er fra randers og kører gerne en bette time :)
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2013 kl. 21:29
Citat: hp8900

Hej folkens , begyndte for 1 års tid siden at fiske "Kyst" i Mariagerfjord og kender pladserne okay efterhånden, men vil gerne ud og prøve mig med noget rigtig kyst fiskeri , da det os er ene af undermålere jeg finder i fjorden :P  Hvor kan i anbefale nu når man ikke kender pladserne, og starte ud henne ? Er fra randers og kører gerne en bette time :)

Jamen der er da frit slaw. Alle mulige steder på den åbne kyst, kan holde fisk. Man skal blot få fisket noget vand igennem. Hvor der er sten, tang, rev er der fisk og liv. Hav blot styr på de 500 m. 😉.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Jørgen Lorenzen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FFFI

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Kysten
Status: Offline
Beskeder: 148
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFI Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2013 kl. 21:42
Hej
Ydersiden af Djursland består af masser af fine pladser, der findes en del hjemmesider der beskriver de enkelte pladser ( Google : havørred Djursland), men du vil sikkert finde der er lidt længere mellem fiskene, og de vil i perioder også være mange små blanke under målet, men der er altid chance for at få en stor fisk derude.

Knæk og Bræk
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2013 kl. 23:23
Jeg har sendt dig en PM :-)
Til top
Peter Bruun Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Springhale Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2011
Geografisk: Øster Hurup
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Springhale Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2013 kl. 12:18
Imellem Mariagerfjord og Limfjorden er der også gode muligheder. Førhen mener jeg at der blev fisket en del ved Als odde, Dokkedal, og Egense.
Måske der er nogle her der stadig gør det ?
Jeg er selv begyndt at kystfiske ved Øster Hurup sidste år, dog uden at have fanget det store endnu, men det kommer en dag.
Hvert år på det stræk bliver der fanget store ørreder på imellem 8-12 kg af garnfiskerne + MANGE under det mål. Det eneste problem der kan være, er at der er en del ulovlige ikke afmærkede garn på det stræk. Er vadet ind i ulovlige garn flere gange i år Men næste år fortsætter jeg min affiskning af det stræk, og med lidt held napper jeg en på 10 kg
Og jeg bruger flittigt Google maps
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres