Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fiskebilleder

 Besvar Besvar
Forfatter
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fiskebilleder
    Sendt: 18 Dec 2013 kl. 12:28
Hej alle.
Jeg har fået min svigerdatters aflagte mobiltelefon.
Det er en Sony ericsson W595i.
Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får billeder fra telefonen til Pc´en, jeg har et datakabel til den, og har prøvet at tilslutte den, men jeg kan ikke få det til at virke.
Jeg ved ikke om der skall bruges et særligt billedprogram, eller der er noget andet galt.
Jeg skulle jo gerne have gemt alle de billeder af fangne fisk.
Er der en venlig sjæl der kan hjælpe, så bliver jeg rigtig glad.
Mvh. Ib R. Larsen.
Til top
John Weesgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
John Avatar

Tilmeldt:: 14 Nov 2001
Geografisk: Falster
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér John Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2013 kl. 12:48
Når du tilslutter telefonen, vises den så ikke på din computer som 'Enheder til flytbare medier' ??
ellers kan du finde brugervejledningen her:  http://files.customersaas.com/files/Manual/Sony_Ericsson_W595_Brugervejledningen.PDF
 
mh/John W


Redigeret af John - 18 Dec 2013 kl. 12:52
Til top
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2013 kl. 13:30
Hej John.
Tak for svaret. 
Jeg må prøve mig frem, selvom det ser lidt uoverskueligt ud for mig.
da jeg ikke har netadgang på telefonen, ser det ud til at billederne skal sendes enten som email eller bluetooth eller til blog, hvad det så er for noget, jeg er ikke så stiv i alt det tekniske.
Mvh Ib.
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2013 kl. 13:43
Hej Ib

Du skal bruge dette gratis program: http://www.sonymobile.com/dk/tools/sony-ericsson-pc-suite-16/

Mvh. Peter
Til top
Finn Sønnik Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fsni

Tilmeldt:: 01 Jul 2007
Geografisk: Hjærbæk fjord med tilstødende åer
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fsni Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2013 kl. 20:34
Hej
Du har også den mulighed at sende dem via bluetooth hvis din tlf har dette hvilket jeg for moder , der skal du blot aktivere dette på din pc og din tlf og forbinde (trådløst) og derefter sende billederne, det kan dog godt være lidt langsommeligt men dog en mulighed , ellers må du lige få en nørd til at hjælpe dig , hvad med in søn evt , held og lykke med projektet og god jul og godt nytår.
Mvh
      Finn s
 
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2013 kl. 19:53
Når du tilslutter via USB kabel til PC kan du så ikke ikke via Start/Computer se din Sony?

her åbner du og så ser du de mapper din Sony har .,der skulle være en indeholder billeder, forvent ikke den lige hedder billeder, men den burde være der , er der extern hukommelse i den ,SD kort eller lignende? 
Til top
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2013 kl. 22:36
Tak for hjælpen.
Nu tror jeg den er der.
Som Frank skrev, var det, og nu kan jeg se billederne og filmene jeg har taget på
pc´ en.
Tak til alle for hjælpen.
Mvh. Ib.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres