Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Røgeovnens Venner

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Sundfisker Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
cfer

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cfer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Røgeovnens Venner
    Sendt: 13 Dec 2013 kl. 14:07
Røgeovnens Venner har desværre manglet et stykke tid nu.
Det er lykkes mig at genskabe størstedelen af de originale opskrifter. Foreløbigt kan du finde dem om varmrøgning her http://sundfisker.blogspot.dk/p/rgeovnens-venner.html
 
Til top
Kåre Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hansen.

Tilmeldt:: 30 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hansen. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2013 kl. 20:04
Super. Glæder mig til resten. Har brugt siden meget.
Knæk og bræk.
Kåre
Til top
Peter Bruun Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Springhale Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2011
Geografisk: Øster Hurup
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Springhale Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2013 kl. 21:54
Super godt Det er efter min mening noget af det bedste jeg nogensinde har læst om røgning, og opskrifterne er gode og brugbare.

Til top
Lars Kristensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fluer.dk

Tilmeldt:: 02 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fluer.dk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2013 kl. 22:51
Hvem ejer siden. Den vil være et stort tab for lystfiskerne hvis den forsvinder.
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2013 kl. 23:08
https://archive.org kan man finde gamle hjemmesider, også dem der ikke længere er on-line, man skal bar kunne huske deres URL

/Lars
Til top
Torben Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Torben50 Avatar

Tilmeldt:: 24 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Torben50 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Dec 2013 kl. 05:28
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Dec 2013 kl. 13:29
Et tip mere, hvis man downloader et program som dette - http://www.tensons.com/products/websiterippercopier/ - eller et andet tilsvarende stykke software, så kan man helt automatisk grabbe en komplet kopi af hele hjemmesiden.

/Lars
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tbaarup

Tilmeldt:: 13 Dec 2016
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tbaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2016 kl. 13:16
Tak for at have (delvist) genoplivet websitet. Jeg kan se det meste derinde vha. webarchive, men desværre ikke lige det jeg søgte efter, den fejlmelder netop den side. Jeg vil gerne bruge deres opskrift på koldrøgning af laks/ørred, incl. lagesaltning og tørring. Er der mon nogen der kan hjælpe mig med det?

Tak for indsatsen..
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Eskil

Tilmeldt:: 27 Dec 2016
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eskil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2017 kl. 10:36
Er der nogen det er lykkedes for at hente (downloade)websiten? Det fungerer ikke med det anbefalede program, med nogle andre programmer er jeg kommet lidt af vejen, men der er altid noget der mangler, til gengæld er der masser af eksterne sider med.
Til top
Kristian Stebit Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KristianOle Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2004
Geografisk: odense, kerteminde, hindsholm, sverige
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KristianOle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Apr 2017 kl. 04:50
Hej Eskil,
Det ser ud til at hjemmesiden er blevet lavet igen og er online her: 


Mvh.
Kristian
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum