Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stangholder til tag bøjler

 Besvar Besvar
Forfatter
Daniel Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
danielr

Tilmeldt:: 28 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danielr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stangholder til tag bøjler
    Sendt: 28 Nov 2013 kl. 00:13
Går og pusler lidt med tanken om at lave nogle stangholdere jeg kan 
montere på mine tagbøjler.

Nogle der har et par gode ideer , fif ,links til nogle man kunne kopiere  eller andet indput til en god konstruktion til både flue og spinnestænger
Til top
John Haagen Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Smolten

Tilmeldt:: 24 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Smolten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 07:58
Det nemmeste vil være at købe en skiholder. Har fungeret rigtigt fint for mine laksefiskende venner på deres mange norgesture gennem årene. 

  http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Last-og-trak/Lastholder/Skiholder-aflaselig-34224/

Mvh 

John
Til top
Tony Hald Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tony W Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony W Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 12:22
Hej Daniel.
Jeg gik med nøjagtig de samme tanker for ca. et par år siden, og jeg fandt for mig den helt perfekte løsningSmile
Hvis du går ind under "artikler" her på siden og skriver "stang transport" i søgefeltet, vil du kunne læse nærmere.
Min holder er dog udelukkende til fluestænger, men hvis du skal have spinnestængerne med, må du jo bare gå lidt op i diameter på rørene.
Måtte du have spørgsmål hertil er du velkommen til at skrive en mail.
Held og lykke med projektet.
Mvh. Tony :

Til top
jonas Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jlind

Tilmeldt:: 28 Nov 2013
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jlind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 15:02
ellers kunne det her måske være noget http://www.youtube.com/watch?v=05wsK1-tRnI

Til top
Daniel Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
danielr

Tilmeldt:: 28 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danielr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 15:58
Jeg har faktisk kigget lidt efter de sumo men de koster jo en del , taget i betragtning at jeg har mulighed for at lave dem selv.
En god kopi i rustfri kan måske være løsningen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres