Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beulah enhånds stænger.

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Beulah enhånds stænger.
    Sendt: 24 Nov 2013 kl. 18:52
Hej.

Nogen der har prøvet deres enhånds stænger i både Classic series og Platinum series?
9,6' udgaven i Platinum series ser rimelig tiltrækkende ud.
Hilsen Kim.
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2013 kl. 19:08
Har haft en fabriksbygget Beulah Platinum 8'8" #4 , som havde fået en del ros i Yellowstone Anglers "4 weight shootout".

Stangen kastede rimeligt, men at den fik så megen ros forstår jeg ikke. I forhold til en CTS Affinity X eller MX i samme klasse, så virkede den temmelig tung og uden samme finesse.

Ovenstående er selvfølgelig bare min mening, og jeg tror måske at stangen kunne have haft bedre egenskaber, hvis den havde været monteret med lettere dele.

mvh
Allan
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2013 kl. 19:15
Hej Allan.

Tak for dit input. Jeg prøver at finde en stang der er lidt blødere end min Sage One 691. Synes alle producere high linespeed ultra fast no bend stænger efterhånden
Men Beulah stængerne skulle have en dybere flex.
Hilsen Kim.
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2013 kl. 19:48
Citat: Kim Krikau Jensen

Hej Allan.

Tak for dit input. Jeg prøver at finde en stang der er lidt blødere end min Sage One 691. Synes alle producere high linespeed ultra fast no bend stænger efterhånden
Men Beulah stængerne skulle have en dybere flex.


Beulah er absolut en mulighed, prisen er også rimelig ....... , men ellers så prøv evt. at se nærmere på Sage Z-Axis eller måske en CTS Affinity MX ..... tror nok, at UssingBech har nogle monteret i både klasse 5, 6 og 7

http://www.ussingbech.dk/rods2.html

mvh
Allan


Redigeret af wermuth - 24 Nov 2013 kl. 19:49
Til top
Allan Wermuth Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wermuth

Tilmeldt:: 28 Dec 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wermuth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2013 kl. 19:53
Der er en Z-Axis i klasse 7 på auktion .... , og jeg kender ikke sælger ;)

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=119026

-Allan
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2013 kl. 20:01
Skal lige siges at jeg ikke er ude efter en slaske pind. Bare lige så der ikke er nogen tvivl [:) min One er bare lige en tand for stiv til at jeg synes den passer perfekt.
Hilsen Kim.
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2013 kl. 20:08
Citat: wermuth

Der er en Z-Axis i klasse 7 på auktion .... , og jeg kender ikke sælger ;)http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=119026-Allan


Tak for info. Men den lukker desværre idag
Hilsen Kim.
Til top
Dennis Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dmj Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 204
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dmj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2013 kl. 20:16
Så prøv lige en Affinity MX, det må være lige det du leder efter :)
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2013 kl. 20:21
Prøv en sage flight, den er lige et par takker
mere bendy, og så er den billig i Tyskland fra ny :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2013 kl. 21:07
Citat: dmj

Så prøv lige en Affinity MX, det må være lige det du leder efter :)

Jeg vil prøve at se om det er det jeg leder efter
Hilsen Kim.
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2013 kl. 21:10
Citat: Steffan

Prøv en sage flight, den er lige et par takker
mere bendy, og så er den billig i Tyskland fra ny :)

Kan ikke umiddelbart se at der skulle være en forhandler i danmark der har en man kunne prøve. Tror desværre heller ikke at udseendet på den falder i min smag
Hilsen Kim.
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2013 kl. 21:19
Har haft platimium i #7. Den var sgu vild. Minder lidt om s4s. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres