Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gydegrus

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Blæsbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blæsbjerg Avatar

Tilmeldt:: 29 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 155
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blæsbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gydegrus
    Sendt: 27 Okt 2013 kl. 12:09
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2013 kl. 12:31
Godt gjort GUTTER Clap
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2013 kl. 15:30
Nice Clap
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2013 kl. 09:50
Man kan sige meget om gydegrus...men funker det gør det.
Video fra Råsted Lilleå - 14. december 2013

mvh Jakob

Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2013 kl. 10:30
Det kan man kun tage hatten af for og respekt for samarbejdet mellem UV-jægere og lystfiskere. Sådan drenge, vis hvordan det kan og skal gøres, der er plads til os alle på kysten
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2013 kl. 10:50
super godt arbejde Tongue

TC
Til top
Ejner Nygård Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ejner Avatar

Tilmeldt:: 29 Aug 2003
Geografisk: Århus Syd
Status: Offline
Beskeder: 205
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ejner Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2013 kl. 11:38
Jeg kan anbefale, at i ude i de lokale foreningerne går i gang med at lave gydebanker i vandløbene.
I Odder Sportsfisker forening har vi fået et samarbejde med kommunen om udlægning af gydegrus. Kommunen leverer grus og sten, og foreningens medlemmerne laver arbejdet.
Niels Åge Skovbo der er kendt her på siderne har været med som instruktør.
Den ene banke blev lavet uden for vores klubhus sidst i november, og vi har allerede set aktivitet på stedet.

Jeg tror, at det er vejen frem til en større naturlig bestand af havørred.
Ejner
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2013 kl. 12:31
Hej Jakob
Vidunderlige optagelser, du burde have en OSCAR for den bedrift. Både for dit arbejde med vandløbs restaurering og optagelserne.Thumbs Up
Ingen tvivl om, at gydegrus er at foretrække frem for dambrugsfremstillet yngel.
Mon der ikke snart kan stoppes for de udsætninger mange steder og pengene konverteres til gydegrus.Wink
mvh Lasse Hagebro


Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2013 kl. 14:52
Bravo Jakob, det er det bedste julekort i år. Der virkelig nogle ildpersoner der forstår at give et ordentligt bidrag til os andre.....
Glædelig jul til alle
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Dec 2013 kl. 15:01
Hej Lasse

Tak for de pæne ord Smile - der jo også her går til Struer SportsfiskerforeningThumbs Up og lodsejere og entreprenør..Det går den rigtige vej.

Mht. optagelserne har jeg også et undervandshus til mit lille kamera, men mon ikke jeg bliver kold et vidst sted, hvis jeg forsøger at møve mig opstrøms iført badeshorts og snorkelLOL

mvh Jakob
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres