Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Havørreder og vind?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Havørreder og vind?
    Sendt: 18 Okt 2013 kl. 22:13
Jeg savner nogle gode råd vedrørende vindforhold, når man jager HØ i fjorden.
Jeg har et par gange været ude i helt blikstille vand, hvor der var nul aktivitet, og jeg har været af sted med lette bølger, hvor der skete lidt mere. Jeg går ud fra, at fiskene er mindre tilbøjelige til at blive skræmt væk, når der er lidt gang i vandet. Men det store spørgsmål er: hvad er bedst - fralandsvind eller pålandsvind?
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Okt 2013 kl. 23:27
Fralandsvind er godt efter pålandsvind og pålandsvind er godt efter fralandsvind, røre i suppen er altid godt, længere perioder med vindstille er ikke så godt (generelt set)... Aktivitet/ændringer giver aktivitet Thumbs Up

Mvh
Rasmus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum