Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Buleture

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Winkel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
larswin Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2013
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér larswin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Buleture
    Sendt: 13 Sep 2013 kl. 12:44
Hej med jer 
Jeg er ny i dette forum og har stadig min første buletur på øresund til gode og vil gerne høre hvilken kutter der kan anbefales når man gerne vil have en god førstegangs oplevelse 

Knæk og bræk
Lars Winkel
Til top
Peter K. Krogh Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hook

Tilmeldt:: 14 Jun 2002
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hook Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2013 kl. 14:10
Hej Lars.

Det er ikke lige årstiden for buleture, men prøv at ringe til Jaws (30411435), han plejer at have fine buleture når torsken er der.
selv tager jeg på buleture om sommeren fra 15/6-15/7. Det kaster gerne fine fisk af sig... Måske ikke ligefrem målere, men jeg vil nu også hellere have 4 stk 4 kg torsk end en 16 kg ;o)
Vinter bulefiskeriet ved jeg ikke så meget om, men det er der sikkert andre der gør...

/Peter
Til top
Nicolai Ulrik Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NicolaiH Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 571
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NicolaiH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2013 kl. 14:34
Som Peter skriver er sommerbule turene netop overstået og der er endnu min 3 måneder før rouletten starter igen.
Jeg ville uden tvivl ringe til skipper Lars Pryds eller hægte mig på nogle af de butikker der allerede har booket buleture til vinteren.
Mvh.
Nicolai Ulrik Hansen
www.idus.dk
www.rimte.dk
www.fiskogfri.dk
Til top
Christian Sundfisker Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
cfer

Tilmeldt:: 01 Dec 2010
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cfer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2013 kl. 21:18
Der er aldrig fangstgarantier - heller ikke på buleture. Har oplevet et par af slagsen, hvor der blev sejlet og søgt det meste af turen - ganske kort effektiv fisketid var resultatet.
Som Nicolai foreslår, prøv at få en tur med Lars Pryds eller Kim Knudsen (skipper på Sværd).
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2013 kl. 07:45
Hej Lars.
Ring evt til mig i Hvidovre Sport.
Vi har lidt ture over vinteren med Kim/Sværd
36751315
Mvh
Carsten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum