Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mørrum tur Uge 38

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper Burkarl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper B

Tilmeldt:: 25 Aug 2013
Geografisk: Gentofte
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mørrum tur Uge 38
    Sendt: 01 Sep 2013 kl. 08:46
Jeg regner med at tage et par dage til mørrum i uge 37 eller 38. Muligvis 7 dage, hvis alt spiller. Det ville dog være fedt, hvis der var andre der ville med eller måske var deroppe. Jeg har aldrig fisket laks før, så tips og tricks ville være helt vildt fedt. Jeg har fisket kyst flue i DK et par år efterhånden, og har nu fået købt mig en 2-hånds stang, og taget kastekursus, så er helt vildt opsat på at prøve kræfter med mørrums tilsyneladende store laks og havørreder. Ved fra kysten at man selv skal bruge mange timer på, at lære de forskellige pladser at kende, og har læst et par bøger om laksefiskeri, men en lille starthjælp, så man ikke føler sig helt på bar bund ville være lækkert.
 
Håber der er nogle der vil med eller måske allerede er derovre, som jeg må hægte mig lidt på.
 
P.S: Hvis der er nogle garvede Mørrum fiskere der har lidt info de ikke vil dele her på forum, og som ikke skal derop, må de meget gerne skrive til mig :-)
 
Casper Burkarl
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 08:59
Hej Casper,
 
Lad være med at tage derover, det er SÅ dumt, du vil bare blive max bidt af spændingen ved at fiske i de fantastiske omgivelser efter de MEGET store laks/havørreder Wink
 
Fiskede der i juni, august og igen i uge 38, så jeg er "fanget" af den fantastiske å.
 
Mörrum er en svær å at fiske grundet omgivelserne og østersølaksene er bestemt heller ikke nemme, men det gør bare fornøjelsen det større når det lykkes.
 
Håber du får dig en god tur og mangler du inspiration er der altid Erik Erlandssons og Michael Becks bøger om Mörrum, så kommer du godt igang.
 
Du er også velkommen til at skrive, ved da efterhånden også lidt om fiskeriet i Mörrum.
 
Mvh.
 
Hans H.
Til top
Peder Zeuthen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peder Zeuthen

Tilmeldt:: 31 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peder Zeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 09:42
Hej Casper

Det kan anbefales at købe Michael Bech- Hansens bog om Mørrum, den indeholder en fin pool-guide over åen, selve guiden kan også købes i Laksens hus, som nem lomme udgave

god tur derover, der er fantastiskt smukt
hilsner fra Peder
Til top
Poul Mortensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Poul Mortensen

Tilmeldt:: 09 Jun 2007
Geografisk: Ikast
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Poul Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 10:33
Hej Casper. Tá i fiskeshoppen og snak med Allan eller Lars. De kan svare på alle dine spørgsmål og du kan måske få en af dem til at guide ved åen. Koster nok lidt. Men de penge er givet godt ud. 
Ps. Shoppen ligger i Mørrum. Og det er flinke og hjælpsomme fyre som arbejder i shoppen. Håber du får en god tur. 



Til top
Casper Burkarl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper B

Tilmeldt:: 25 Aug 2013
Geografisk: Gentofte
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2013 kl. 09:43
Tusind tak for svarene, der er bestemt lidt at arbejde med inden turen går østover. Håber dog stadig meget på en eller flere der har lyst til at have mig hængende på. Hvor svært er fiskeriet her i efteråret? Kan se på foregående års fangst rapporter, at der er blevet taget rigtigt godt med fisk på denne årstid, men måske den tørre sommer, og den deraf manglende vandstand spiller ind. Vil jeg få mest ud af at fiske om morgenen, holde lidt pause midt på dagen, og så fiske igennem igen til efter middag ind i natten? Her tænker jeg på hvis ingen laks, så at muligheden ville være tilstede for lidt HØ om natten. Og deraf springer et nyt spørgsmål frem, hvordan er det at fiske nat i mørrum, når man er første gangs besøgende?
Puha synes der er mange overvejelser :-)
 
Endnu engang tak for svarene.
Casper Burkarl
Til top
per birgertoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lerby

Tilmeldt:: 02 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 226
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lerby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2013 kl. 10:05
Lige hjemvendt fra 4 dages total fiskeri i Mørrum...
 
Uge 38 i Mørrum, 7 dages fiskeri - intet mindre end livets salt!
 
God tur, fisk når det er mørkt, højt og med sorte fluer og hold så godt ved stangen...
 
eller gør som vi gjorde...fisk hele tiden, fra morgen til nat og vær helt smadret bagefterSmile
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2013 kl. 10:15

Fiskede selv uge 38 sidste år samt de foregående 3-4 år og ja fiskene bliver da lidt mere medgørelige i efteråret, men regner man med at fange noget i Mörrum er der stor sansynlighed for at blive slemt skuffet.

Omkring fiskeriet og mørkefiskeriet, så er der MEGET mørkt i Mörrum i midt slut september, så lær det stykke du vil fiske i mørke at kende i dagslys ellers kan det give grimme skrammer når man vælter over sten og grene eller endnu værre vandgang hvis man vælger at hoppe rundt i vandet.
Vi fisker normalt ikke til meget senere end ved 22 tiden når vi er afsted, vi prioriterer morgenfiskeriet og dagtimerne hvis der er fiskevejr :-)
Du skal også være opmærksom på, at fiskeri kun er tilladt indtil midnat efter den 16. september.
Valgte selv at prøve mørkefiskeriet her i august måned og det er ikke sidste gang det skal prøves.
Ser frem til en god uge (38) i Mörrum med afslappende fiskeri i den flotteste natur man kan tænke sig og med mulighed for at fange sin livs havørred/laks som dog med stor sansynlighed får friheden igen, hvis jeg skulle være så heldig at vinde "slaget".
 
Hans H.
 
Ps. mit profilbillede er for øvrigt fra pool 19 uge 38 i 2010, fin havbamse i det lave vand på en overskyet formiddag.
Til top
Casper Burkarl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper B

Tilmeldt:: 25 Aug 2013
Geografisk: Gentofte
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2013 kl. 14:29
ja har efterhånden lært nattefiskeriets luner ;-) især på vestkysten af sjælland. Tror jeg må tage tingene lidt efter lidt, når først jeg lander. Regner med at fiske som en gal i løbet af dagen, og så finde mig et par pools, som jeg synes er overkommelige at fiske i mørke og koncentrere mig om at lære disse at kende om eftermiddagen/aftenen. Hvad angår fangster er jeg udemærket klar over, at fiskeriet er svært. Også det, der for mig gør det spændende. Jeg fisker heldigvis ikke for at få mad på bordet ;-) Så der bliver intet taget med hjem fra min side. Hvis altså jeg skulle være så heldig at fange noget. Fisker i sorte fluer gennem hele dagen? Glæder mig som en sindssyg til at komme afsted.
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2013 kl. 15:51
HUSK

HSLF har en Campingvogn stående på Åkrogen Camping lige ud til Pool 24.
Det kræver at du er medlem af HSLF,
Pt. er der halv pris på kontingentet for 2013. Nye medlemmer kan ved indmeldelsen låne en af klubbens Campingvogne en weekend kvit og frit.
Læs mere på www.hslf.dk



PÅ kanten af det døde hav
Morten Andersen



Total fed Å

Redigeret af MORTEN ANDERSEN - 02 Sep 2013 kl. 15:55
Til top
Kim Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kim P Avatar

Tilmeldt:: 15 Jul 2005
Geografisk: Nordsjælland, Mörrum
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2013 kl. 19:05
Hej Casper

Se så at komme af sted. Er selv lige hjemkommet fra åen med et par fede oplevelser i bagagen. Desværre er mit sæsonkort nu udløbet, og jeg har måttet hjemtage min c-vogn for i år. Cry
Der er på trods af lille vandføring fuld knald på åen pt. Den er fyldt med fisk og med den faldende vandtemp. blir fiskene gradvis mere aktive. Du kan på dage med skyer og regn fiske hele dagen, men er du til mørkefiskeri, øger du dine chancer betydeligt.Tongue
Fisk med en flydende/synke 1, sorte fluer a'la Red Butt eller Uldsokken( Lars Terkildsen mønstret) str 8-10 i dagtimerne og gå et par str op når det bliver mørkt. Jeg selv havde held i de mørke timer med en sort muddler med zonkervinge str 4
(havde 4 kontakter på 3 dage - fiskede kun til kl. 21:30)
Du skal i øvrigt regne med at åen er rimelig tæt befolket fra omkring 19-tiden Dead, mens du har masser af plads resten af dagen. Hvis du vil mørkefiske, så lær et stykke at kende i de lyse timer og ankom til pladsen nogle timer inden det bliver mørkt, så du har lidt føling med den. Der bliver altså RIGTIG sort derinde i skoven Wink
Pool 4 og 17 er nok de eneste pladser med lidt lys, og 17 vil nok være overrendt.

Hvis du vil ofre lidt extra, så kontakt Lars Terkildsen eller Allan Block i Fiskeshopen
Tlf:+46 454-507 10 og hør om de vil guide dig et par timer langs åen, det vil være givet godt ud.

Ha nu en fantastisk tur og nyd en enestående natur Star

Knæk og bræk
Kim P
Til top
Casper Burkarl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper B

Tilmeldt:: 25 Aug 2013
Geografisk: Gentofte
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2013 kl. 09:38
Tak for alle svarene. Super fedt med så mange brugbare informationer. Er nok kommet frem til den konkludering, at jeg hellere må bruge lidt mønter på at få lidt guiding i mørrum. Er sikker på de penge er givet godt ud i årene fremover, for jeg regner bestemt ikke med, at det er sidste gang jeg tager til Mørrum. Endnu engang tak for hjælpen. Flere tips og tricks er dog stadig mere end velkomne.
 
Casper Burkarl
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2013 kl. 11:28
Jeg ved ikke om det er passende at komme lidt malurt i bægeret !
Men jeg må erkende at jeg ikke synes om dansker kulturen derovre !
Har nok haft en uheldig oplevelse den ene gang jeg fiskede derovre men da vi kom stod en dansker i pool 4 og råbte af sine lungers fulde kraft efter en kejs til hans nedfalds ørred da vi fiskede dagen efter i pool 7 og min makker på spinflue krogede en ca 10kgs hunfisk væltede der nok 10 mand over os som skulle kloge i hvordan fisken skulle behandles og da fisken var nænsomt genudsat skulle de alle fiske der ...samme efter middag skulle vi fiske på flue trækket pool 28-30 og jeg glædede mig til at komme op og svinge 2 hånds stangen men hvem stod deroppe og spinne fiskede på den modsatte brink ...ham med nedfalds fisken fra pool 4 fra dagen før ... han kommen terede sågar mit flueval efter at have hentet den ude i elven med hans spinner ....
Alt i alt resulterede disse oplevelser i at vi forlod vandet en dag før tid og fiskede på kysten i stedet ...Så er du advaret om at der kan være mange folk ...og ikke alle opfører sig efter hensigten efter min opfattelse  
/Søder
Til top
Casper Burkarl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper B

Tilmeldt:: 25 Aug 2013
Geografisk: Gentofte
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2013 kl. 14:00
Hej Henning
argh det er da sørgeligt, at der er nogle enkelte der skal "ødelægge" det for alle andre. Håber ikke man bliver set skævt på af de lokale fordi man er dansker ved elven.
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2013 kl. 14:40
Generelt ER der yderst hyggeligt ved Mörrum, og plads til alle de tilladte typer fiskeriSmile
Jeg har dog en del gange oplevet lystfiskere som har MEGET svært ved at finde ud af hvor de forskellige pools slutter - eksempelvis fluefiskere som i mørket kommer vadende ned gennem pool 2, hvor der kun spinnefiskes.. Nogle gange de samme mennesker flere aftener i træk.
Det er dog et fåtal, og der er sikkert også spinnefiskere som kaster lidt alternativt ned i svinget mod pool 4Wink

Det er ihvertfald et sted man vender tilbage til.

Knæk&Bræk deroppe!
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2013 kl. 14:55
Hele byen lever jo af den turisme fiskeriet giver så det tror jeg ikke du behøver at være bange for Wink

Tror det handler meget om hvad det er man søger ved fiskeri og for mig ligner Mörum det som foregår ved et hvert PT hul hvor der mange mennesker sammen på et forholdsvis lille område
/Søder
Til top
Casper Burkarl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper B

Tilmeldt:: 25 Aug 2013
Geografisk: Gentofte
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2013 kl. 15:01
haha ja det har du selvfølgelig ret i Henning. De hilser da nok deres levebrød velkommen ;-) Det er da klart, at omgivelserne spiller meget ind når jeg skal fiske. Og tror da umiddelbart også, at hvis der er totalt pakket med folk, så vil jeg da højst sandsynligt fortrække til pools, hvor der er knapt så mange mennesker. Også selvom chancen for fisk er mindre. For mig skal det hele helst gå op i en højere enhed, og vil hellere stå og blanke den i en pool, hvor jeg synes der er lækkert at være, og jeg måske kan hygge mig lidt for mig selv eller med få andre, end at stå og blanke den i en pool skulder ved skulder med andre fiskere. Men men men nu må vi se hvordan det går når jeg først kommer derop. Den skal ihvertfald have en over nakken de dage jeg er deroppe, og så må vi se hvad der sker.
Casper Burkarl
Til top
Peter Schrøder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Schrøder

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Frederikssund
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Schrøder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2013 kl. 15:04
2 råd til Mörrum:

1/ Husk en god vadestav.

2/ Lad ikke grej sidde i stangholderen på bilen mens du handler ind. Det er en del år siden man kunne det... 

Med venlig hilsen
Peter Schrøder
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2013 kl. 15:43
Casper B
Som du selv skriver ville det klart fedeste for dig være at koble dig op med nogen af hajerne deroppe for at springe nogen til tider dyre lærepenge over mht tabt grej og stand pladser  i elven
Når det så er sagt så tor jeg at det bare handler om at suge til sig når man er der for der vil med garanti være mange folk derovre så om ikke andet kan du jo observere ;-)


Redigeret af Søder - 05 Sep 2013 kl. 15:44
/Søder
Til top
Kim Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kim P Avatar

Tilmeldt:: 15 Jul 2005
Geografisk: Nordsjælland, Mörrum
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2013 kl. 17:09
Hej Carsten 

Har sendt dig en PM

Kim P
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2013 kl. 21:09
Hej Casper,
Her et par råd fra mig:
- Med den vandførring åen kører med nu og sikkert også i uge 38, så undlad alt for meget vadning, det er slet ikke nødvendigt, i hvert fald ikke ret mange steder. Skal du vade og ønsker at prøve at fiske på en måske "frisk" havørred, så er pool 8, 9 og måske 10 super, dog skal vi helst have over 10-15 kubik før 10'eren rigtig virker, er min erfaring.
- Fisk i de ikke overrendte pools, her finder du fisk som ikke er blevet pisket på i vildskab. De sidste par år har pool 19 været invaderet af tyskere, pool 17 er køen ofte også lang og de nederste 200 meter af Vittskövle strækket lige så. I de øvrige pools synes jeg faktisk tit man kan fiske med et par ligestillede og så lærer man måske noget nyt om pladser og metoder, men ikke mindst det sociale som vi heller ikke må glemme.
- Med hensyn til fluer, så er små neutrale hårvingede fluer bundet på US-tube slemt giftige i de hurtige strømme, men en Uldsok er ren guf på de rolige partier, mindre fluer om dagen og større i mørket.
 
Ovenstående står for egen regning, blot egne erfaringer fra den fantastiske å, vil ikke kalde mig en af hajerne, men har da tilbragt en del uger ved åen efterhånden og har da også været heldig Wink at få både havørred og laks i både juni, juli, august og september.
 
Måske vi render ind i hinanden i Mörrum i så fald er du velkommen til at få lidt vejledning som måske kan hjælpe?
 
Glæd dig til en oplevelse og vil undre mig hvis ikke du bliver lidt små-forelsket i den fantastiske å uanset om du fanger noget eller ej.
 
Rigtig god tur.
 
Hans H.
 
 
Til top
Casper Burkarl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper B

Tilmeldt:: 25 Aug 2013
Geografisk: Gentofte
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2013 kl. 14:00
Igen hvor er det da bare mega fedt med alle de gode råd og tips. Kan huske, da jeg startede med at flue fiske, blev jeg fortalt at det var fuldstændig umuligt at få hjælp af garvede fluefiskere, da de var et mærkeligt folkefærd etc. etc, men gang på gang er dette blevet manet i jorden, og det er bare lækkert. Håber dog, at se nogle af jer deroppe i uge 38. Hvis i ser en gut der står i en helt håbløs pool, og fisker noget helt hen i hegnet 2hånds, så kom glad og hils på, da det højst sandsynligt er mig :-) Kan slet ikke vente med at komme derop, og opleve elv og natur.
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2013 kl. 14:56
husk princippet om rotations fiskeri, et kast, et skridt. har faaet et par overhalinger deroppe naar jeg har staat lidt for stille. man har vel sine favorit pladser at fiske paa, saa er det om bqg i koen og forfra. 

Vh Lars
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2013 kl. 20:41
Hejsa Casper,
 
Hvordan gik din Mörrumstur.
 
Fiskede selv samme uge og havde super fiskeri, men hvordan gik din debut?
 
Mvh.
Hans H.
Til top
Casper Burkarl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper B

Tilmeldt:: 25 Aug 2013
Geografisk: Gentofte
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper B Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2013 kl. 05:45
Hej Hans.
Tjaeh min bil døde lige før betallings anlægget ved broen, så måtte have fat i falck til at køre mig hjem, og fik dagen efter en låne bil, som jeg ikke måtte køre i Sverige. Så med min egen bil på værksted hele ugen kom jeg overhovedet ikke til Mørrum. Så det var mildt sagt en lorte tur ;)
Lyder godt at den fiskede godt. Jeg må komme derover til foråret istedet, og tage revanche.
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2013 kl. 08:01
PIIIIIIIIIIIIIIIS OSSE Cry
 
Ja så gik du sgu desværre glip af rigtig fint fiskeri, men ja du må have revanche næste år.
 
Mvh.
Hans H.
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2013 kl. 08:40
Der er jo ingen fisk deroppe... Var selv afsted, startede med en solid frokost, derefter noget snak på bænken, lidt kø-fiskeri i pool 4, og en smut i 14-16 og 5-7 og 2.
Derefter blev jeg sulten igen, og kørte kl.1930LOLLOL.
Fandme for dårligt at man ikke kan fange noget på hele 3 timers fiskeriLOLLOL.

At der så senere samme aften blev fanget 3 stk. i pool 2 (indenfor 2 timer efter jeg var smuttet) , må tilskrives rendyrket held.


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum