Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Taimen.com

 Besvar Besvar
Forfatter
Jeppe Lund Grynderup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
--Scierra--

Tilmeldt:: 08 Jul 2011
Geografisk: Thisted
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér --Scierra-- Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Taimen.com
    Sendt: 29 Aug 2013 kl. 20:14
Nogen der har tjek på denne udmærkede butiks dubbing?

Jeg skal bruge kobberdubbing til kobberbassen. Der er et hav af forskellige dubbing, men det er svært at se på et billede, hvad der ligner mest salmo supreme........

Nogen der kan hjælpe?
Hellere én flue i vandet end en ti i æsken:-)

Jeppe
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2013 kl. 20:48
Hvad med at bestille en pose kobber dub i Korsholm og have den i postkassen i over morgen? Det var da noget nemmere :-)

Lars
Til top
Jeppe Lund Grynderup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
--Scierra--

Tilmeldt:: 08 Jul 2011
Geografisk: Thisted
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér --Scierra-- Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2013 kl. 21:03
Skal lige have en pause fra korsholm....
De sidste 3 gange har der været bøvl med sendingen, og er i hvert fald ikke kommet til tiden...
For det andet kan jeg nå at få pakken fra polen inden jeg kommer ind på korsholms server, som kører alt for laaaaaangsoooooooomt:-D
Hellere én flue i vandet end en ti i æsken:-)

Jeppe
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shimania Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2013 kl. 21:37
Citat: --Scierra--

Skal lige have en pause fra korsholm....
De sidste 3 gange har der været bøvl med sendingen, og er i hvert fald ikke kommet til tiden...
For det andet kan jeg nå at få pakken fra polen inden jeg kommer ind på korsholms server, som kører alt for laaaaaangsoooooooomt:-D

ClapClapClapClapClap Er så enig med dig. Har også selv haft ufattelig meget bøvl med dem for en enkelt stangspids.. Man skal være forberedt på at bruge meget af sin tid i telefonen, hvis man vil handle der!


Redigeret af Shimania - 29 Aug 2013 kl. 21:37
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2013 kl. 10:10
Nu da I nævner en butik som ikke opfylder nogle krav, så kan I også få en herfra: Fluer.dk - Jeg har handlet hos dem 3 gange i alt og alle 3 gange gik det galt, med både mangel på det bestilte, ødelagt stang og ødelagt hjul.

- Handel på Taimen.com har jeg ikke nogen erfaring eller handlet hos dem. Jeg har nemlig selv for en time siden været derinde og ville bestille nogle fluer mm. men da jeg så opdagede at det var Polsk forsendelse og en anden ukendt fragt valg, valgte jeg simpelthen at lade være. Om de lever op til kravene, det kan godt være, men jeg har ikke gode erfaringer med når det er fra "fremmede" butikker. Dog skal det da ikke holde dig fra at handle derinde.

Held og lykke

Mvh safet


Redigeret af Safet123 - 30 Aug 2013 kl. 10:11
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2013 kl. 10:20
Har ikke andet end positivt at sige om Taimen. Har bestilt et par gange fra dem. Har både prøvet polsk postvæsen og UPS. Intet at klage over. UPS går lidt hurtigere.
Hilsen Kim.
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2013 kl. 10:34
har handlet hos taimen et par gange... ingen kvaler...
har handlet hos korsholm 100vis af gange, gennem de sidste 10 år...  jo der har været ENKELTE fejl i årenes løb, men intet graverende, og altid er der blevet rettet op på det uden problemer...

så tilbage til det væsentlige... jeg foreslår også at du lægger dine penge i en danske forretning der oven i købet har en af de fedeste fysiske forretninger her hjemme, hvor man oven i købet kan få lov at mærke på dubbingen før man køber den... ;-)

mik
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2013 kl. 11:42
Jeg har heller ikke dårlige erfaringer med mine køb fra taimen overhoved ! Og jeg har købt en del derfra efterhånden.
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2013 kl. 12:47
Jeg har handlet mange gange med taimen.com og har altid fået mine ting, også med det polske postvæsen. At deres kvalitet på fluebindingsmaterialer ikke altid er i top er en anden sag.
Jeg kan heller ikke genkende problemerne med Korsholm, men deres hjemmeside er træls og langsom, for nu at sige det på jysk.

Til top
Thomas Dyekjær Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Thomas Dyekjær Avatar

Tilmeldt:: 04 Jul 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Dyekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2013 kl. 13:11
Jeg handler en del hos de her finner
GRATIS forsendelse og ingen bøvl... overhovedet.
Ice-dub copper..Thumbs Up
happy hunting
Thomas
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2013 kl. 14:08
Har ingen problemer med taimen.com handler der når jeg skal have noget af det der koster klejner, her i landet. Beder om at få det sendt UPS, og har aldrig oplevet noget negativt med UPS. De vare som jeg har bestilt er altid kommet inde for deres lev. tid
 
Ellers bruger jeg Korsholm for det meste, da de altid er friske og ekstrem serviceminded.
Til top
Jeppe Lund Grynderup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
--Scierra--

Tilmeldt:: 08 Jul 2011
Geografisk: Thisted
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér --Scierra-- Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2013 kl. 22:50
Har brugt taimen mange gange, og ja noget af det de har er noget bras, men ved man hvad man skal have, er der ingen ko på isen....
Dejligt at alt de har på siden er på lager, så man er fri for en opringning dagen efter, hvor man undskylder, at de ikke har flere af den vare, du har valgt.
Ingen problemer med det polske postvæsen. Det tager måske et par dage ekstra, men når man ved det, er det ikke så galt...
Hellere én flue i vandet end en ti i æsken:-)

Jeppe
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2013 kl. 11:03
Når de sender med det polske postvæsen, hvor får man den vare man har bestilt? Kommer det til ens adresse, eller skal man hente det et eller andet sted?


Mvh Safet
Til top
Jeppe Lund Grynderup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
--Scierra--

Tilmeldt:: 08 Jul 2011
Geografisk: Thisted
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér --Scierra-- Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2013 kl. 11:04
Det kommer skam hjem til din adresse;-)
Hellere én flue i vandet end en ti i æsken:-)

Jeppe
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2013 kl. 11:13
Citat: --Scierra--

Det kommer skam hjem til din adresse;-)



Nå for den da! - Så kunne det faktisk godt være at jeg vil give den en chance og købe nogle fluer!


Tak for dit hurtige svar min ven!


Mvh Safet
Til top
Per Søndergaard Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
PerR Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2013
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PerR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2013 kl. 21:25
Lever op til kravene gør de ikke.
Det er fint at Taimen er hurtige og at varene når frem.
Det er straks en anden sag når varene returneres. Taimen mener ikke de skal tilbagebetale omkostninger til porto, det handler om EUR 9,99.
Men det skal dog heller ikke afholde andre for at handle der.
 
Mvh PerR
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 12:25
Citat: PerR

Lever op til kravene gør de ikke.
Det er fint at Taimen er hurtige og at varene når frem.
Det er straks en anden sag når varene returneres. Taimen mener ikke de skal tilbagebetale omkostninger til porto, det handler om EUR 9,99.
Men det skal dog heller ikke afholde andre for at handle der.
 
Mvh PerR




Hej, Per

Nu vil jeg ikke starte en diskussion eller lyde negativ.


- Efter min mening er det ret fair, at hvis man er utilfreds med varen, så er det en selv der betaler for portoen hvis den skal returneres. Når det så er sagt, ville jeg mene at det ville være fair hvis de havde lavet en fejl og du så skal sende den vare tilbage, at de så betaler for portoen, om de gør det eller ej, ved jeg ikke. Mange steder på nettet, hvor du handler og man skal returnere noget af varerne, så skal man selv betale for portoen og det er efter min opfattelse også fair nok.

Håber ikke at du tager mit indlæg tungt!

Mvh Safet
Til top
Per Søndergaard Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
PerR Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2013
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PerR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 12:50
Hej Safet
Der er ikke tale om portoen for returneringen, for den skal man jo som kundes selvf. betale. det er portoen, som betales når man får leveret varen.
Fair eller ej, så er det klart defineret i reglerne for internethandel, at forretningen er forpligtet til at tilbagebetale porto.
og det svarer jo til at de har fået varerne hjem igen uden omkostninger, forudsat at de havde valgt den billigste forsendelsesmåde.
 
Mvh PerR
 
 
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 12:54
Citat: PerR

Hej Safet
Der er ikke tale om portoen for returneringen, for den skal man jo som kundes selvf. betale. det er portoen, som betales når man får leveret varen.
Fair eller ej, så er det klart defineret i reglerne for internethandel, at forretningen er forpligtet til at tilbagebetale porto.
og det svarer jo til at de har fået varerne hjem igen uden omkostninger, forudsat at de havde valgt den billigste forsendelsesmåde.
 
Mvh PerR
 
 




Det er mig som har læst forkert ven! det må du meget undskylde!!!
Til top
Per Søndergaard Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
PerR Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2013
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PerR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 13:22
Hej Safet
Det er OK. Jeg kan blot blive lidt bekymret over at jeg sender 2 Anvil sakse retur, og skæret på den ene er totalt ødelagt, første gang jeg brugte den blev der skrællet en tynd spån af skæret, den anden kunne ikke klippe den tyndeste bindetråd med spidsen, men fejlede iøvrigt ikke noget ud over dårlig samlekvalitet, som slet ikke svarer til de øvrige Anvil sakse jeg har. Overvejede også om jeg skulle sende dem til US,  Men det vil jo være ærgerligt om de igen blev sendt til en fluebinder, som tror han/hun bestiller kvali værktøj.
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 13:29
Citat: PerR

Hej Safet
Det er OK. Jeg kan blot blive lidt bekymret over at jeg sender 2 Anvil sakse retur, og skæret på den ene er totalt ødelagt, første gang jeg brugte den blev der skrællet en tynd spån af skæret, den anden kunne ikke klippe den tyndeste bindetråd med spidsen, men fejlede iøvrigt ikke noget ud over dårlig samlekvalitet, som slet ikke svarer til de øvrige Anvil sakse jeg har. Overvejede også om jeg skulle sende dem til US,  Men det vil jo være ærgerligt om de igen blev sendt til en fluebinder, som tror han/hun bestiller kvali værktøj.



Jeg kan godt lide din omtanke!!
Til top
Per Søndergaard Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
PerR Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2013
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PerR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 16:24
å takSmile
vendte lige tilbage til en af dine tidligere besvarelser i denne tråd.
Bosat som jeg er i "vandkants Danmark" tror jeg at jeg vil støtte den lillelokale grejpusher, ellers kan det jo ende med at vi alle er tvunget til at handle i Langtbortistan
og vente i dagevis på vores nødvendige "småting" dukker op med snailmail. Iøvrigt er det vist minimale besparelser jeg kan opnå på de fleste af indkøbene, så deeet.
Så nu bliver det vist altfor politisk, jeg må vist hellere slutteWink nu.
 
Knæk og bræk til alle herfra
PerR
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 21:13
Citat: PerR

å takSmile
vendte lige tilbage til en af dine tidligere besvarelser i denne tråd.
Bosat som jeg er i "vandkants Danmark" tror jeg at jeg vil støtte den lillelokale grejpusher, ellers kan det jo ende med at vi alle er tvunget til at handle i Langtbortistan
og vente i dagevis på vores nødvendige "småting" dukker op med snailmail. Iøvrigt er det vist minimale besparelser jeg kan opnå på de fleste af indkøbene, så deeet.
Så nu bliver det vist altfor politisk, jeg må vist hellere slutteWink nu.
 
Knæk og bræk til alle herfra
PerR



Grunden til at jeg vil handle derinde, er fordi jeg ikke kan finde de fluer jeg skal bruge andre steder. F. eks. til aborre fiskeri vil jeg helst købe små tobis imitationer da jeg har oplevet at de virker bedst. Hvis jeg kunne købe dem på et dansk site eller i en lokal grej butik, så havde jeg 100% handlet der.
Til top
Jeppe Lund Grynderup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
--Scierra--

Tilmeldt:: 08 Jul 2011
Geografisk: Thisted
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér --Scierra-- Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 21:37
Det er også problemet her... Jeg skal køre 2 timer for at komme til en ordentlig grejpusher; Brasholt eller Korsholm.

Safet, har du tjekket http://www.tyingflyfishingflies.com/home.html   

Det er fine fluer til en overordentlig god pris og inkl. porto. Der går godt nok 3 uger til 1 måned inden du har dem. Det er i hvert fald så billigt, at det ikke kan gå selv at binde dem...
Hellere én flue i vandet end en ti i æsken:-)

Jeppe
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 21:46
Citat: --Scierra--

Det er også problemet her... Jeg skal køre 2 timer for at komme til en ordentlig grejpusher; Brasholt eller Korsholm.

Safet, har du tjekket http://www.tyingflyfishingflies.com/home.html   

Det er fine fluer til en overordentlig god pris og inkl. porto. Der går godt nok 3 uger til 1 måned inden du har dem. Det er i hvert fald så billigt, at det ikke kan gå selv at binde dem...



Haha, kunne godt lide det du skrev indtil den kom "det kan tage 3 uger til en måned" LOL, haha - Jeg skal lige kigge derinde, nu hvor du er så sød og komme med et andet bud. Og MANGE tak for det min ven!
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 21:49
#Jeppe...

Nu har jeg kigget på de fluer... Og du er en af de få mennesker man tænker "Hvor i helvede har han været i hele den tid!?!?!?!?!?!?!" Jeg ved ikke hvordan i helvede jeg skal takke dig... TUSINDE MANGE TAK!!!!
Til top
Jeppe Lund Grynderup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
--Scierra--

Tilmeldt:: 08 Jul 2011
Geografisk: Thisted
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér --Scierra-- Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 22:10
Når bare man ved, at det tager så lang tid, synes jeg ikke det gør noget....

Selv tak da;-)
Hellere én flue i vandet end en ti i æsken:-)

Jeppe
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 22:25
Citat: --Scierra--

Når bare man ved, at det tager så lang tid, synes jeg ikke det gør noget....

Selv tak da;-)




Det har du ret i, især når udvalget er så stort som det er!!!
Til top
Jeppe Lund Grynderup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
--Scierra--

Tilmeldt:: 08 Jul 2011
Geografisk: Thisted
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér --Scierra-- Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 22:25
Nu kommer der nok en hel smøre om at det er at støtte børnearbejde, og det er dårlige kroge osv.... Det må du så selv vurdere;-)
Hellere én flue i vandet end en ti i æsken:-)

Jeppe
Til top
Jeppe Lund Grynderup Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
--Scierra--

Tilmeldt:: 08 Jul 2011
Geografisk: Thisted
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér --Scierra-- Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 22:28
Jeg synes de er rigtig fine. Jeg binder selv, og synes det er fedt at fange fisk på de fluer, man selv har lavet. Men det er jo helt op til en selv...
Hellere én flue i vandet end en ti i æsken:-)

Jeppe
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2013 kl. 22:28
Citat: --Scierra--

Nu kommer der nok en hel smøre om at det er at støtte børnearbejde, og det er dårlige kroge osv.... Det må du så selv vurdere;-)




I så fald at det er børn som laver dem, så er de fandeme dygtige og skal have et klap på skulderen! - Om det er dårlige kroge eller ej, det finder jeg ud af LOL
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum