Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ruser/net?

 Besvar Besvar
Forfatter
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ruser/net?
    Sendt: 29 Aug 2013 kl. 19:44
Hej.


- Jeg sidder og undrer mig over en lille ting. Hvilket i teorien måske er en stor ting...

Er det ulovligt at fiske med ruser/net i søer? Den sø jeg snakker om er offentlig ejet og hedder Sjørup Sø.
Jeg har ikke så meget forstand på Ruser/Net, men jeg gætter på at det er en form for net eller noget i den sammenhæng. Der er lagt 6 flag som er stukket ind i bøjer forskellige steder på søen.
Jeg har været derude om natten for at se om der ville være nogen som trækker dem op, men uden resultat. Jeg har derimod været derude for et par dage siden og de står anderledes end før, så der har været nogen og trukket dem op en af de dage hvor jeg ikke var der.


- Hvis det så viser sig, at en af jer har forstand på det område og at det er ulovligt, kan I så give mig nummeret til fiskerikontrollen eller dem som jeg skal ringe til, så jeg kan anmelde det?


Mvh Safet
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2013 kl. 20:07
Du kan udfylde et skema om anmeldelse af ulovligt fiskeri på følgende link
http://www.anmeldelse.fd.dk/ , er det lovligt det der foregår, kan de jo bare smide din anmeldelse væk.

Fiskerikontrollen fanger du på 72 18 56 09 
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2013 kl. 20:11
Citat: --Scierra--

Er det den nedenfor golfbanen?
Mon ikke det er åleruser.....




Ja, det er den nedenfor golf banen.
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2013 kl. 20:12
Citat: Henning

Du kan udfylde et skema om anmeldelse af ulovligt fiskeri på følgende link
http://www.anmeldelse.fd.dk/ , er det lovligt det der foregår, kan de jo bare smide din anmeldelse væk.

Fiskerikontrollen fanger du på 72 18 56 09 




Mange tak Henning, jeg vil udfylde skemaet og ringe til dem i morgen.


Redigeret af Safet123 - 29 Aug 2013 kl. 20:19
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres