Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskepladser ved Nørreåen nær Ålum?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Paternoster Avatar

Tilmeldt:: 06 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Paternoster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskepladser ved Nørreåen nær Ålum?
    Sendt: 27 Aug 2013 kl. 22:29
Hej Allesammen.
Jeg regner med at tage en lille tur til Ålum her i weekenden, for at spinne efter lidt ørred og nogle gedder.

Så vidt jeg har forstået er der delvist frit fiskeri på Nørreåen, da Randers Sportsfiskerforening ejer stykket på Nordsiden opstrøms broen v. Ålum.
På nedestående billede har jeg markeret de områder hvor jeg formoder der er frit fiskeri med grønne linjer, mens RSF's område er markeret med rød/hvid.

Er der nogen der vil være venlige at be- / afkræfte min formodning?

Jeg er endnu ikke helt fortrolig mht. pladser/fiskekort etc. Og det er skam ikke fordi jeg ikke vil købe fiskekort. Jeg ved at pengene går til et godt formål. Smile

http://peecee.dk/uploads/082013/A%CC%8AlumFiskeri.jpeg

Mvh, Paternoster.
Dedikeret Aborre-Fisker!
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2013 kl. 07:57
Det korrekt Randers har en del af stykket, ellers er det meste private enge, så du må ind og banke på hos gårdejerne. Stykket fra udløbet i Gudenå og opstrøms Fladbro kan frit fiskes..
 
Men hvorfor ikke bruge lørdag med ligesindede, nu du er dedikeret aborrefisker Smile
 
Venligst
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Paternoster Avatar

Tilmeldt:: 06 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Paternoster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2013 kl. 11:08
Nåh ja, det er da på lørdag! Så skal jeg nok lige have tilmeldt mig konkurrencen. Smile
Dedikeret Aborre-Fisker!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum