Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kortplotter til iPhone

 Besvar Besvar
Forfatter
M. Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Matanay

Tilmeldt:: 28 Maj 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matanay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kortplotter til iPhone
    Sendt: 26 Aug 2013 kl. 13:40
Hey folkens. 
Er der nogen herinde, der kender et kortplotter app til iPhone, der også indeholder søer i dk. 
Jeg kan finde en del kortplottere, men det virker som om det kun er til havs. 
Og eftersom de ikke ligefrem er gratis, så ville jeg lige høre ad her.

Jeg har allerede prøvet lakemap, men indtil videre har det virket rigtig ringe på min HTC ONE. 
Appen sagde jeg sad i Hvidovre, da jeg sad mit i furesø.... Selv efter uninstall/install et par gange.
Så jeg har ikke lyst til at bruge yderligere penge på det produkt. 

Grunden til det skal være til iphone, er at jeg har en 4's i overskud, som jeg har tænkt mig at montere i min transportable fishfinder kasse.



Redigeret af Matanay - 26 Aug 2013 kl. 13:42
Til top
M. Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Matanay

Tilmeldt:: 28 Maj 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matanay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2013 kl. 13:41
Hey folkens. 
Er der nogen herinde, der kender et kortplotter app til iPhone, der også indeholder søer i dk. 
Jeg kan finde en del kortplottere, men det virker som om det kun er til havs. 
Og eftersom de ikke ligefrem er gratis, så ville jeg lige høre ad her.

Jeg har allerede prøvet lakemap, men indtil videre har det virket rigtig ringe på min HTC ONE. 
Appen sagde jeg sad i Hvidovre, da jeg sad mit i furesø.... Selv efter uninstall/install et par gange.
Så jeg har ikke lyst til at bruge yderligere penge på det produkt. 

Grunden til det skal være til iphone, er at jeg har en 4's i overskud, som jeg har tænkt mig at montere i min transportable fishfinder kasse.

Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Aug 2013 kl. 15:33
Det er kun Garmin, som har sø-dybdekort til navigator:
 


Redigeret af Steen Kehler - 26 Aug 2013 kl. 15:33
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres