Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Svineri

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Svineri
    Sendt: 19 Aug 2013 kl. 16:39
Gav vide hvad ministeren vil gære ved dette 

/Søder
Til top
Bo Visgaard Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bovisgaard

Tilmeldt:: 23 Dec 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bovisgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2013 kl. 16:57
Ministeren foreslår at det forbydes, og landmændene starter deres traktore,og kører på kristiansborg, på afgiftsfri disel, og klager.
Derefter undskylder ministeren, og de sprøjter videre.
 
Bo
Til top
esben bøgh Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
esben

Tilmeldt:: 02 Apr 2008
Geografisk: sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér esben Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2013 kl. 18:35
den metode har været brugt i mange mange år. så det er ikke nogen nyhed.
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2013 kl. 18:50
Citat: esben

den metode har været brugt i mange mange år. så det er ikke nogen nyhed.
Næææ!!!! Men langt fra nødvendigt Angry vi får sq.. nok gift i vores mad i forvejen
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2013 kl. 19:41
Nej der er sikkert mange ting, der helst ikke skal frem i lyset. Men det gør det altså ikke mere rigtig. Det er min mad de producere og mit drikkevand, der ligger under de marker. Det er begge ting jeg ikke kan undvære, hvorfor skal jeg så finde mig i at det bliver forurenet med gift. Når den eneste begrundelse er dovenskab og indtjening for landmanden. Nej det er ikke ok.
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2013 kl. 19:49
den metode bliver brugt overalt og det hverken kan eller vil man ændre. kan man ikke tåle det så hold jer til økologiske varer.
efter 10 dage er der ikke spor af giften i jeres varer.
og tommy så foreslår jeg du sultestrejker og dehydrerer.

Er det her efterhånden en fiske side eller er det en børnehave. i bestiller ikke andet end at hakke på alt og alle og tude ørene fulde når alt ikke er 100 pct som i ønsker det

brug for dælen da den energi på at fiske istedet for at sidde her og tude snot
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2013 kl. 20:00
Brian når en ting er unødvendig, hvorfor så bruge den og for øvrigt, så er det underligt at man finder rest stoffer efter giften i korn og grundvand. Men det er jo os husejere og kommuner der er skyld i det og hvis ikke du kan lide at læse om hvad os uvidende børnehave børn, debattere under natur og miljø på denne side. Så mener jeg du måske skal tage ud og fiske, i stedet for at sidde og blive sur over en sober debat.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2013 kl. 20:21
efter 10 dage er der ikke spor af giften i jeres varer men så kan vi få lov til at drikke skidtet når vi bruge grundvandet som drikkevand.

/J
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2013 kl. 22:24
Citat: bovisgaard



Ministeren foreslår at det forbydes, og landmændene starter deres traktore,og kører på kristiansborg, på afgiftsfri disel, og klager.
Derefter undskylder ministeren, og de sprøjter videre.
 
Bo
Ministeren har desværre ikke nosser nok til at gøre noget ved det, det er Departementscheferne og andre embedsmænd under påvirkning af griske lobbyister, som styrer Danmark... Politikerne burde sgu snart tage sig sammen og vise, at det er dem, som bestemmer; fyre teknokraterne og gennemføre den politik som de blev valgt på --- Øv!, hvor er jeg efterhånden så træt af de pjokagtige levebrøds vatnisser.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2013 kl. 00:25
Simpelthen bare fuldstændig enig, det er Danmark i en nøddeskal.  Thumbs Up

/Jim.
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2013 kl. 06:36
Jo jo rolig nu, vi har vel de politikkere vi fortjener i et demokrati?
Vi er jo nok lidt delte, vi vil på den ene side gerne have erhvervet i Danmark (planteavl og dyrehold), på den anden side vil vi gerne være fri for de gener erhvervet giver.
Og io det minefeldt skal vore folkevalgte forsøge at navigere, og tro mig, det er ikke altid nemt.
Nå, håber at der er plads til denne holdning også, uden at der skal gives "svinere"
 
Knæk og bræk derude !
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2013 kl. 16:18
Citat: fætter ål

den metode bliver brugt overalt og det hverken kan eller vil man ændre. kan man ikke tåle det så hold jer til økologiske varer.
efter 10 dage er der ikke spor af giften i jeres varer.
og tommy så foreslår jeg du sultestrejker og dehydrerer.

Er det her efterhånden en fiske side eller er det en børnehave. i bestiller ikke andet end at hakke på alt og alle og tude ørene fulde når alt ikke er 100 pct som i ønsker det

brug for dælen da den energi på at fiske istedet for at sidde her og tude snot

Med den holdning håber jeg næsten at den boring du for dit drikke vand fra bliver ramt af Roundup !
Man kan da ikke sige bare fordi det har foregået så længe man kan huske så er det ok ! Skulle Cheminova så også have haft lov at fortsætte på Harboør tange eller ?
Latterligt at kalde det at kæmpe for naturen at græde snot ....
/Søder
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres