Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kystflue ved Århus syd?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rean

Tilmeldt:: 13 Aug 2013
Geografisk: Viby J
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kystflue ved Århus syd?
    Sendt: 14 Aug 2013 kl. 21:01
Hejsa

Har været ude og købe mig en fluestang og ville utrolig gerne ud og prøve den ved kysten. Jeg bor selv i Århus syd. Har I nogle gode idéer til hvor der er lækkert og tage hen? Og nogle gode råd til en nybegynder? Har dog fisket lidt flue før.. men det er en 10 års tid siden :) Evt. hvilke fluer der ville være oplagte og bruge i denne tid?

Mvh René
Til top
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Aug 2013 kl. 21:47
Tjek www.justmorecast.dk for pladser. En god og inspirerende hjemmeside.

Jeg ville fiske med en flue a la den gode gamle 'red tag palmer' i perioden frem til oktober. Altså noget brunt i str. 10-6. Det kan være en brenda, bette-brenda, tigerorm, kobberbasse eller lignende. Fisker du aften/nat fiskeri så ville jeg fiske med en sort ubelastet wolly bugger.

Gode råd? Jeg ville vælge at fiske fra kl. 05 til 10 og gerne kombineret med noget højvande og en smule bølger.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rean

Tilmeldt:: 13 Aug 2013
Geografisk: Viby J
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Aug 2013 kl. 10:03
Mange tak :) Det lyder rigtig godt :)

Nu har jeg tænkt mig og køre ud og tjekke Ørnereden ud. Men kan nogen sige mig om det er muligt og komme til uden waders? Eller er det et must derude? :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres