Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvem står for 123nu når andre har ferie

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tomelp

Tilmeldt:: 22 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomelp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hvem står for 123nu når andre har ferie
    Sendt: 11 Aug 2013 kl. 14:58
Hej jeg har noget på auktion og efter jeg var inde og rette i datoen er der ikke noget klokslet på 
123nu har ferie så hvem har så ansvaret for site eller hvem kontakter man 


Redigeret af tomelp - 11 Aug 2013 kl. 15:14
Tight lines
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2013 kl. 15:49
Citat: tomelp

Hej jeg har noget på auktion og efter jeg var inde og rette i datoen er der ikke noget klokslet på 
123nu har ferie så hvem har så ansvaret for site eller hvem kontakter man 

Når 123nu har ferie, er der ingen til at varetage sitet!

Men hvis der endnu ikke er budt på din auktion, så ville jeg slette den og lave en ny, hvis det kunne løse problemet.

Mvh
Henning
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tomelp

Tilmeldt:: 22 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomelp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2013 kl. 16:05
Der er så blevet but på det så kan ikke gøre noget selv. Håber at auktion slutter når datoen skifter. 
Tight lines
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2013 kl. 16:07
Citat: tomelp

Der er så blevet but på det så kan ikke gøre noget selv. Håber at auktion slutter når datoen skifter. 


link?

Jeg kan nemlig ikke finde en eneste auktion uden tid på udløb

Mvh
Lasse

Redigeret af LasseK - 11 Aug 2013 kl. 16:13
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tom3011

Tilmeldt:: 14 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom3011 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Aug 2013 kl. 21:24
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewitem&menu=Auktion&ID=112296
Tom

Only Fly
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres