Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bjerrely fiskesø

 Besvar Besvar
Forfatter
Jonas Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dfekt Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dfekt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bjerrely fiskesø
    Sendt: 31 Jul 2013 kl. 11:34
Er der nogen der har prøvet denne sø med øko fisk?

Jeg overvejer at tage en tur derud, så alle tips er velkomne 

Smile


--Jonas V. Andersen
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2013 kl. 13:06
Det er en rigtig fin sø og fine fisk, men det skal siges at det er lidt tid siden jeg har været der. Men da jeg var der var det en hvid flue med sorte gummiben som var medicinen. Håber det hjalp lidt. 

Mvh. Anders
Til top
Jonas Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dfekt Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dfekt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2013 kl. 13:21
Jeg skulle nok have skrevet det var med spinner/blink/bombarder der skulle fiskes Wink Men det med en fin sø kan bestemt bruges til noget. Mange tak Smile
--Jonas V. Andersen
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2013 kl. 13:58
Du kan da bruge fluer til dit bombarda? Smile
Til top
Jonas Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dfekt Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dfekt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2013 kl. 15:27
Det har du helt ret i Smile Det kan være det skal tilføjes til grej-listen 
--Jonas V. Andersen
Til top
Jonas Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dfekt Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dfekt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2013 kl. 15:59
Nu ved jeg godt at navnet pludselig bliver misvisende, men hvad med Oxriver et det en kører tur værd? 
--Jonas V. Andersen
Til top
per stubtoft andreasen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
per andreasen

Tilmeldt:: 09 Mar 2013
Geografisk: lemvig
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér per andreasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2013 kl. 21:11
Oxriver var et godt sted for 2 MDR siden, men jeg har ikke været der siden, det var den første sø som du kommer til der var mest gang i . MVH Per
Til top
peter ørnskov hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
peter794 Avatar

Tilmeldt:: 24 Feb 2007
Geografisk: vestjylland..
Status: Offline
Beskeder: 65
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peter794 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2013 kl. 21:16
Hej var i oxriver får en uge side fik 3 stk der var masse af fisk i sø nr 1 og 2.  Mvh PeterPeter
Til top
Jonas Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dfekt Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dfekt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2013 kl. 09:20
Det lyder lovende. Det ser jo godt ud, så det må prøves Smile
--Jonas V. Andersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum