Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Snowbee Flue mappe

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten 1602

Tilmeldt:: 30 Jan 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten 1602 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Snowbee Flue mappe
    Sendt: 24 Jul 2013 kl. 13:10
Hejsa i forummet...

Jeg søger Snowbee Fluemappe, den lille (small).
Kan ikke finde en forhandler i Danmark - kan du hjælpe?

/Morten

Til top
Jørn Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
J.P.

Tilmeldt:: 12 Jun 2013
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J.P. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 15:42
Hej Morten

Mig bekendt har Snowbee ikke nogen dansk agent mere, tjekkede det for 1 års tid siden, så vidt jeg husker.
Tror derfor det bliver svært i en dansk shop, men mon ikke det skulle kunne lade sig gøre i England Smile

Mvh. Jørn
Til top
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 18:46
Jo, FBJ Sport har agenturet.
De kan i princippet skaffe alle Snowbee produkter hjem hvis du har tid til at vente. 
Du kan se FBJ Sports katalog her (hvor du også kan se de Snowbee produkter de har hjemme) : http://interactivepdf.uniflip.com/2/61158/302389/pub/

De fleste danske grejhandlere har produkter fra FBJ Sport i deres sortiment. 


Redigeret af Søren. - 24 Jul 2013 kl. 18:48
Til top
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 18:51
Kan faktisk se at fluemappen i str. Small er i deres sortiment, så det er bare om at få din grejhandler til at bestille den hjem til dig Smile
Til top
Allan Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nuggi Avatar

Tilmeldt:: 18 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 153
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nuggi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 19:20
Er det denne du søger??
http://www.gbab.dk/snowbee_flueforfangsmappe-p-926.html

/Allan
Hellere ramme ved siden af end slet ikke at ramme....
Til top
Morten Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten 1602

Tilmeldt:: 30 Jan 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten 1602 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 20:01
Tak for svarene. Jeg har set den i FBJ sports katalog. FBJ Sport har ferie lukket i denne uge, derfor har jeg kontaktet et par Snowbee forhandlere, men de kan ikke få den hjem. 

Allan, har godt set deres forfangsmappe, men den er ikke stor nok.

Jeg vil helst handle i DK, og det ser ud til, at Korsholm har et brugbart alternativ, en mappe fra fishline (tror jeg nok det hed)....så den vil jeg kigge nærmere på, hvis FBJ Sport ikke føre mappen mere....

Endnu en gang tak for hjælpen.

/Morten
Til top
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 21:33
Morten - FBJ Sport er en grossist (dette er du måske klar over), og du kan ikke bestille fra dem som privatperson. 
Du bør kontakte en grejbutik i Fish'n Sport gruppen: http://www.fishnsport.dk/
Disse har det tætteste samarbejde med FBJ Sport. Sig til dem at du har set den i FBJs katalog på side 40. 



Til top
Morten Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten 1602

Tilmeldt:: 30 Jan 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten 1602 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jul 2013 kl. 08:35
Hej Søren.

Jeg er klar over at de er grossist.

Har også kontaktet en butik i Fish ´n´Sport "kæden" - her var svaret: desværre den kan vi ikke skaffe,  prøv i England....

/Morten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres