Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Shimano Twinpower

 Besvar Besvar
Forfatter
Bo G. Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bgn99

Tilmeldt:: 18 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bgn99 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Shimano Twinpower
    Sendt: 14 Jul 2013 kl. 19:26
Nogen der har noget godt eller skidt, at sige om Shimano Twinpower CI4 1500 RA.
Med både front og bagbremse.Smile
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Martin Pedersen84

Tilmeldt:: 17 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin Pedersen84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jul 2013 kl. 20:10
jeg kan kun sige jeg har været rigtig glad for mit.. og tror min makker siger det samme det er str 3000 godt nok. som har været brugt til gedde fiskeri både kastefiskeri og dørgning med skaller har taget mange efterhånden med fisk op til 11,1 kg ingen problem.
mvh
Martin Pedersen
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jul 2013 kl. 00:00
Hej, prøv og tjek dette link:

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=42309&PID=378412&SID=5df15eb7d6f1181974bfa5fz662da8a5&title=hjlp-til-og-skille-mit-stradic-ad#378412

Hvis der er nogen løse ender, så prøv at sammenligne med aplles ifones, og deres insisteren på at der ikke kan skiftes batteri på samme!!!!!!!!!!
 
k&b Derude
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres