Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Purhus put and take?

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Purhus put and take?
    Sendt: 14 Jul 2013 kl. 11:32
Jeg var lige en tur i Purhus put and take igår. Da vi ankom til søen så jeg straks at vandet var overdrevet meget grumset over HELE søen. Vi så EN fisk der var oppe og nappe efter en flue ellers intet. Så heller ikke fisk inde ved kanterne som man vel altid plejer at gøre. Vi mærkede intet, og det var der heller ikke andre der gjorde. Hvordan kan det være at søen er blevet så dårlig? Kan da huske fra et år siden var det en af de reneste put søer jeg havde set.. Er der kommet ny ejer eller hvordan? Synes godt nok det er dårlig stil, jeg skal hvertfald ikke derud mere. 
Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2013 kl. 12:30
Ny ejer, så vidt jeg ved, en dag jeg var der ude kom der en ung gut i ny Bmw stationcar og smed fyldte en bette tønde fisk i vandet, det dog et halvt år siden. har været der et par gange efterfølgende og har indset at jeg ikke vil bruge mine penge der mere. Syndt og tænke på når det engang var så godt derude. 
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2013 kl. 15:13
Jeg var forbi forleden og oplevede samme grumsede vand og en masse brunt snask der flød på overfladen. Jeg så enkelte fisk, men havde ikke kontakt til nogle. Der var et par stykker der fangede fisk, helt nede på bunden. 
Jeg bor et par km fra den og kører indimellem forbi og kigger, set er sjældent der er fisk at se.
To gange har jeg fisket der og det er blevet til en enkelt fisk omkring kiloet
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2013 kl. 19:15
det lyder godt nok ikke godt. men så vil jeg lige fremhæve en gammel P&T ny-thorup. det er nok en af de beste jeg har set men klart vand og til en pris alle kan klare 60 kr for 3 time så skal jeg i P&T bliver det der. men der er da stadig mange gode P&Ts der ude
Til top
Kim Poulsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
k.poulsen

Tilmeldt:: 11 Jul 2013
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér k.poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2013 kl. 23:11
Lidt sjovt at purhus fiskepark skulle blive nævnt nu. Har lige været der ude et par gange den sidste uges tid. Den ene gang med familien, hvor der  blev fisket i børne søen og en gang alene med fluepinden. Det er ved at være en del år siden jeg sidst har besøgt søen. Den gang var søen super at fiske i, man kunne se fiskene i det helt klare vand. Det var et godt sted at lære at fiske med fluepind. Men efter jeg har været der ude nu her, var jeg slemt skuffet. For det første koster det 80 kr. for 2 timer nu og vandet er lang fra lige så pænt som før.  Så hjælper det heller ikke at man ikke har et eneste hug :)
Jeg tror bare jeg hopper ud i mariager fjord igen, der sker da lidt mere ;) 

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres