Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Morsø fiskepark

 Besvar Besvar
Forfatter
Jens Sindt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
J.Sindt

Tilmeldt:: 09 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J.Sindt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Morsø fiskepark
    Sendt: 10 Jul 2013 kl. 20:35
Er der nogle der har prøvet Morsø fiskepark. 
Med venlig hilsen
Jens
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fishordie Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fishordie Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2013 kl. 20:37
Har aldrig været i morsø desværre - men regner med at tjekke den sommeren.
Ellers findes der flere gode steder i Thy.

Kig evt. på min side om fluefiskeri i put and take for inspiration
www.udogdyk.dk
Til top
Jens Sindt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
J.Sindt

Tilmeldt:: 09 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J.Sindt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2013 kl. 20:53
Har besøgt den. Ingen fisk på krogen desværre men masser af springere. Var der fra 7.30-9.30
Med venlig hilsen
Jens
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shimania Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2013 kl. 13:32
Hej Jens

Morsøfiskepark... Pyhh ved snart ikke hvor jeg skal starte..... 

Fordelene ved søen, sammenlignet med mange af de andre i området er, at ejeren har eget dambrug og sætter flittigt fisk i søen. Størrelserne plejer at ligge på 1,5-2,3 som normen, mens fisk på 3-3,5 kg er forholdsvis sjældne.
Der er altid læ ved søen, hvilket jeg syntes er et plus.
Priserne er også fornuftige sammenlignet med landsgennemsnittet - 3 timer for 80 kr. er efter min mening fair.

Ulemperne ved søen er primært den elendige vandkvalitet, som bestemt ikke er særlig tiltalende. Der ligger ofte døde fisk i søen her i sommervarmen. Derudover er der nogenlunde faciliteter til rensning osv., men det er bestemt ikke prangende!!!

Der er næsten altid fangstgaranti i søen, men man kan jo altid være uheldig.

Vil du ha lækker vandkvalitet og gode faciliteter så kør til Oddense, HP's fiskesø. Der er gjort noget ud af stedet og forskellen på de to søer er næsten skræmmende. Dog er fiskene væsentlig mindre, og kan efter min mening være svære at lokke til hug. Til gengæld har han bækørred, guldørred, regnbuer, tigerørred, kildeørred, (rødding mener jeg også han har). I Morsø er der regnbuer og bækørred.

Er du til de helt store regnbuer vil jeg anbefale Munkbro P&T :)

http://www.munkbro-fiskesoe.dk/

Håber det var til hjælp Smile

K&B
Shimania
Til top
Jens Sindt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
J.Sindt

Tilmeldt:: 09 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J.Sindt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2013 kl. 14:38
Den ser bestemt ud til at være et besøg værd.

Var en tur i Nørreris i går, men desværre ingen fangst. Det var den sø længst væk jeg fiskede i

Men der gik mange store guld ørreder, regnbuer, kildeørreder og en mærkelig udseende fisk ved ikke lige hvad det var for en i.

Vil skyde på at de fisk jeg så i vandet var på 5+ og op efter.


nørreris putandtake

Redigeret af J.Sindt - 14 Jul 2013 kl. 14:45
Med venlig hilsen
Jens
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Shimania Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2013 kl. 15:02
Hej Jens

Det lyder da fedt! Har desværre ikke haft fornøjelsen at besøge Nørreris endnu..

Men det lyder da som et besøg værd - trods alt ;o)
Til top
Christian steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chri74a9 Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chri74a9 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2013 kl. 16:58
Jeg var i Morsø fiskepark her sidste sommer sammen med en kammerat. 
Det blev i alt til 7 fisk, som alle lå på den gode side af 3 kilo, på de tre timer vi var der. Det var billigt og der var egentlig ikke ret meget at klage over. (Dog er vandet ret grumset) 

Alt i alt en god put and take efter min mening Big smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum