Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
Kristian Villadsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian V

Tilmeldt:: 08 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: auktion
    Sendt: 25 Jun 2013 kl. 21:56
Kan jeg slette min oprettede auktion igen? Der er ikke budt på den? Og evt. hvordan gør jeg?
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2013 kl. 22:02
Hvis du logger ind på din side og under dine indtastninger og finder dine auktioner, så bør du kunne slette den derinde.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Poul Michael Laustsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Poul M. Laustsen Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Poul M. Laustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2013 kl. 22:09
Gå ind i "log in" foroven og ind under "mine indtastninger". Herefter i venstre side ind under "auktioner". Her finder du dit emne og trykker på "ret" Der kommer tre ikoner og du trykker på den til venstre. og så igen på "ja jeg vil da"
Til top
Kristian Villadsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristian V

Tilmeldt:: 08 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristian V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jun 2013 kl. 22:47
Tak Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum