Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Makrel fra molen

 Besvar Besvar
Forfatter
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Makrel fra molen
    Sendt: 19 Jun 2013 kl. 20:48
Hey,

jeg vil lige høre om der er nogen der vil anbefale et par egnede steder (mole eller høfter) til makrel-fiskeri? Egentlig ikke til mig selv, men fordi knægten  så gerne vil prøve at fiske makrel. Vi bor nær Vejle, så Horsens, Vejle, Fredericia og Middelfart er inden for rimelig køreafstand.

På forhånd tak...
Mvh Finn
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2013 kl. 20:57
hvis du skulle komme lidt nordpå så er der jo havnen i Aarhus. Jeg har gode erfaringer fra stenene ude ved Jette Tikøbs plads.

Redigeret af Møllenberg - 19 Jun 2013 kl. 21:02
Til top
Morten Paulsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mortenpaulsen

Tilmeldt:: 26 Jun 2012
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mortenpaulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2013 kl. 18:53
Er det ikke noget med at der ikke rigtigt er pladser tilbage hvor der må fiskes i Århus? 
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2013 kl. 19:13
Det er en stor misforståelse lystfiskerens er mere end velkommen
På Århus havn udtaler formanden for miljø og teknik.

Kan ikke lige finde artiklen men læste den for nylig :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Malte Jefsen Lindal Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Malte Jefsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2013
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Malte Jefsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2013 kl. 11:10
Jeg har fanget 17 makreller over to gange på Århus havn ude ved molen hvor kattegatruten sejler ud og ind. Kom helst fra tidlig morgen (kl 5) eller ved 18 tiden og indstil dig på at stå til ved 22 tiden, så skulle chancerne være rimelige.

Jeg har fanget når det har været på vej mod højvande kl 6 og kl 20
Til top
Søren Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Banjo 1

Tilmeldt:: 04 Maj 2013
Geografisk: Dk
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Banjo 1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2013 kl. 20:10
... Fredericia på gamle svovlsyrevej... Flere der lander over 100 på god dag, men find strøm mod molen, tidlig morgen og sen aften og hurtig hjem tag/indspinning i overfladen... Selv her i Kolding vælter de rundt, fanger dem selv ude på åben kyst, på tobis fluer der buler en smule.

;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down