Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tørflue sæt

 Besvar Besvar
Forfatter
Jeppe Damkjær Dreyer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jeppe1234

Tilmeldt:: 11 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jeppe1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tørflue sæt
    Sendt: 19 Jun 2013 kl. 15:49
HejSmile

Nogle der har et bud på et tørflue sæt som er god kvalitet, men også til lidt billige penge.
Det må mege gerne være mellem 1000-2000 kr
Smile
På forhånd tak 

Mvh Jeppe
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2013 kl. 17:31
Har du fisket meget tørflue eller er du helt ny i faget? 
Til top
Jeppe Damkjær Dreyer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jeppe1234

Tilmeldt:: 11 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jeppe1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2013 kl. 18:39

Jeg er helt ny :-)
Smile
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jun 2013 kl. 18:58
Jeg ville sige at du skal have en rimelig let kastet stang, som gør præsentationerne mere delikate. Så lige at de ved sportshuset.eu har en vision attack til lige under en Tusind lap og så har jeg et grafit hjul af ældre dato du kan få for en 50,- + porto hvis det har interesse (hjulet er bare til at opbevare linen på, man bruger aldrig bremsen i Danmark). Jeg har haft den i en 9' #5 og synes at den passer perfekt til de danske forhold, der er jo sjældent vindstille her i landet. Husk at vælge en line som du både kan bruge til tørflue og nymfe, de går jo lidt hånd i hånd de to ting. 
Det skulle gerne være det mest basale. 

Mvh Anders
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres