Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fluekasteklup

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tom3011

Tilmeldt:: 14 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom3011 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fluekasteklup
    Sendt: 17 Jun 2013 kl. 19:59
hej 123nu bruger
kan det passe at der ikke er nogen fluekaste klubber som en masse op i kastet såsom linebue mm. klub som kaster på græs eller vand. som træner triks giver hinanden gode råd og meget mere

det kunne jo være det fandtes

Til top
jesper poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
laine

Tilmeldt:: 18 Mar 2011
Geografisk: kbh ø
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laine Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2013 kl. 20:02
Cfcc
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2013 kl. 20:08
Cfcc i københavn. Derudover er der oprettet lokalafdelinger af Fffd i århus og aalborg som bl.a. beskæftiger sig med kastet.

Hvis de eksisterende tilbud ikke kan bruges så start en kasteklub. Der skal nok komme medlemmer :)
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tom3011

Tilmeldt:: 14 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom3011 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2013 kl. 20:20
okay´. det er ik for at at blive verdens mester eller noget i den stil. men jeg har haft lidt vrøvl med nogen ting lidt hen af vejen. og vil da gerne selv have styr kastet i sig selv
lave en klub burde der næsten være et par stykker som er hammer dygtige til at lære fra sig
Til top
jesper poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
laine

Tilmeldt:: 18 Mar 2011
Geografisk: kbh ø
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laine Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2013 kl. 20:22
Hvor bor du ?
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tom3011

Tilmeldt:: 14 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom3011 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2013 kl. 20:32
jeg bor i Tilst (Aarhus) kan se Cfcc har en søster klub på fyn

Redigeret af tom3011 - 17 Jun 2013 kl. 20:33
Til top
jesper poulsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
laine

Tilmeldt:: 18 Mar 2011
Geografisk: kbh ø
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laine Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2013 kl. 20:47
Ja det jo nok lige lovlig langt væk Smile
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2013 kl. 20:54
Med dig ind i fffd og gå til deres klubaften i Aarhus.
Til top
jan fensten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jan fensten Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2004
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 168
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan fensten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2013 kl. 21:55
Hej Tom

FFFD Aarhus ligger lige for. I FFFD regi afholdes jævnligt kurser. Alternativt kan du 
giv emig et kald på 3123  5255. Jeg bor i Tilst og vil kunne hjælpe dig med dine udfordringer. 

 Mvh.  

Jan
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tom3011

Tilmeldt:: 14 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom3011 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Jun 2013 kl. 22:04
Citat: jan fensten

Hej Tom
FFFD Aarhus ligger lige for. I FFFD regi afholdes jævnligt kurser. Alternativt kan du 
giv emig et kald på 3123  5255. Jeg bor i Tilst og vil kunne hjælpe dig med dine udfordringer. 
 Mvh.  
Jan


Det lyder meget tiltalende så det vil jeg da overveje.
mit mobil nr 27124333 best efter kl 17 hvis du er hurtigere end mig     
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres