Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solbriller

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dr. V

Tilmeldt:: 23 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dr. V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Solbriller
    Sendt: 10 Jun 2013 kl. 10:21
Hvad bruger i for pol briller til fluefiskeri?
Gerne med link..
Dry fly or die..
Til top
Tommy Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy1980

Tilmeldt:: 18 Jun 2011
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2013 kl. 15:27
Hej jeg bruger de her wiley x briller som jeg er rigtig glade for. De giver en rigtig god kontrast og gør de nemt at se hvad der sker i vandet og de gir et rigtig behageligt lys og så er der et skumindlæg med som kan lukke af for vinden hvis det skulle blæse for meget.

Wiley x

Redigeret af Tommy1980 - 10 Jun 2013 kl. 15:32
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2013 kl. 15:34
jeg bruger dem her .. har tidligere prøvet gult glas, og det er også fint, men syntes kontrasten i de brune glas er helt perfekt ..

Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2013 kl. 16:03
Bortset fra at de er lidt tunge, har jeg har ikke prøvet nogen der er bedre end disse http://grejbiksen-webshop.dk/produkter/171-alt-andet/1288-cebe-solbrille-polaroid/

Til top
Søren Østergaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sørenø Avatar

Tilmeldt:: 21 Nov 2010
Geografisk: Storvorde
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sørenø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2013 kl. 16:53
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2013 kl. 18:17
wiley x
Tjek
www.bombayfly.dk
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2013 kl. 18:42
Smith Optics Riverside polarchromic amber - Dem synes jeg er toppen! 

Redigeret af EsbenL - 10 Jun 2013 kl. 18:43
Til top
Hans Jørgen Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kaktusse

Tilmeldt:: 19 Jul 2011
Geografisk: Gram
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kaktusse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2013 kl. 18:59
Tjek lige Din solbrille.dk kig under polaroid briller og køb en 3-4 par ,så har du gode briller at skifte/tabe med,knæk og bræk  Big smile


Til top
Henrik Hvass Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Hvass

Tilmeldt:: 18 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hvass Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2013 kl. 19:11
http://dinsolbrille.dk/shop/polaroid-solbriller-17c1.html

Redigeret af Hvass - 10 Jun 2013 kl. 19:12
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2013 kl. 19:32
Bruger leech ... Super fede og rigtig dejlig pasform ...
Bruger dem der hedder Sunset mest ...
http://leecheyewear.com/
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2013 kl. 22:25
efter i en del år at have haft briller, og derfor have levet med poolover fra loop og cocoons.. fik jeg i vinterens løb linser..

første par jeg købte var et par dirty dog solbriller med polaroid, det er faktisk god kvalitet til fornuftige penge, og de har en ganske rimelig polaroid effekt..

men jeg valgte at jeg nu bruger solbriller så mange timer om ugen, både til fiskeri og i bilen at jeg ville have noget bedre.. så jeg tog ud til en lokal og prøvede en del op mod hinanden i en direkte test af pasform..

derfor har jeg i dag et par wiley x jake, de sidder super på mit hoved og har en  super fin polaroid effekt.. bedre end mine dirty dog men ikke så meget bedre at jeg ikke kunne leve med de andre..

den store forskel er pasformen, og deres skumindlæg, det gør at der kommer luft ind og det undgår at brillerne dugger.. hvis de har lagt i bilen som har været kold, har de en tildens til at dugge fordi de sidder så tæt.. her har gasket systemet taget duggen fra indvendig side..

mit bedste råd er at komme ud og prøve nogle briller, jeg prøvede wiley x, vision og costa del mar op imod hinanden og var ikke i tvivl om wiley x modellen var det bedste til mit behov..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Søren Lundgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
valther

Tilmeldt:: 02 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér valther Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jun 2013 kl. 22:57
Jeg bruger denne her fra Oakley, den er lavet specifikt til fiskeri. Der er 2 linser at vælge i mellem - én til Shallow Water (den bruger jeg) og én til Deep Blue Water. 

Billedet snyder lidt da det ser ud som om at linsen er blå. Men linsen skifter farve alt efter hvilken vinkel man holder den i. Forfra set er den mere Brun/Grå. Den kan bruges i alt vejr. I gråvejr/tidlig morgen/sen aften er den helt outstanding og det bedste jeg har prøvet. I solskin virker den også perfekt og dæmper lyset tilpas meget. Dog vil jeg ikke anbefale den til hvis du skal ligge på stranden og kigge op i solen.Cool Perfekt til fiskeri.

Jeg købte mine ved www.xstore.dk og fik dem 4 dage efter. De er ikke at finde på hjemmesiden, men jeg sendte dem en mail.


Søren
Til top
Henrik Gottschalck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Henrik Gottschalck

Tilmeldt:: 11 Jun 2006
Geografisk: Roskilde Fjord, Isefjorden, Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Gottschalck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2013 kl. 07:15
Jeg bruger disse
De leveres med 2 sæt linser - et sæt mørke glas til solskin og et sæt gule linser til overskyet vejr. Ekstra linser kan tilkøbes i flere farver.
Udluftningshullerne modvirker dug, hvis man sveder (virker også godt til sportsbrug)

Til høj sol bruger jeg et par Costa Del Mar model Hammerhead med glas i farven amber.
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2013 kl. 08:01
Action optics eller Wiley X
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2013 kl. 10:14
MauiJim i div farver, gul, gylden og grå glas..
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2013 kl. 11:28
Scierras legendariske Model 1 som desværre er udgået.. Sportdress har et enkelt par med gult glas til 299
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2013 kl. 11:59
http://dk.oakley.com/products/4812/17360
Denne i mat stel, med bronze farvet glas og styrke = 3000,- for et par år siden.
Jeg kan se den også fås i en decideret fishing edition.
Brillen sidder super godt på hovedet og det er bare kram. Bruger den også på cykeln, da den sidder så tæt til hovedet at den udelukker al vind
Til top
Helmer Mark Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lottiman Avatar

Tilmeldt:: 19 Maj 2006
Geografisk: NV jylland
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lottiman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2013 kl. 12:02
http://smithoptics.eu/products/#/sunglasses/Sunglasses+View+All/Maverick/view/
Super brille, som jeg har brugt i 6-7 år nu. Bruger farven Copper, da jeg synes det er den farve der bedst dækker forskellige vejrtyper.


Redigeret af lottiman - 11 Jun 2013 kl. 12:04
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres