Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

en der vil med i morgen.

 Besvar Besvar
Forfatter
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: en der vil med i morgen.
    Sendt: 08 Jun 2013 kl. 22:01
hej jeg vil hører om der er en der vil med på fisketur i morgen, søndag. i kalundborg fjord.
i min båd. ( warrior 165 ) vil fiske efter, flade-ørred-horn.mm.
mvh paw holst.
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 15:57
ehh... i morgen er det mandag...
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 16:03
Formentlig ikke da indlægget blev smidt op i går lørdag, så han mener nok nu Hehe :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 16:05
...og beskeden blev skevet kl. 22, så "i morgen" er søndag ;-)
Som det også fremgår af Paw's indlæg. Mik, du er ved at være en gammel mand, vi skal snart ud og luftes :-)
Giv en melding om, hvornår du er til at lokke i "arbejdstøjet"
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 16:19
nå nå... hvorfor dælen  popper indlæget så op på forsiden..

og jan... ja vi skal snart luftes!! jeg er klar! hvad med en geddetur i tryggen snart??

Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 16:24
Indlægget popper op på forsiden, fordi der ikke har været nyere indlæg, siden ;-)
En geddetur vil være et hit, enten i Tryggen, eller som vi har snakket om, de mere salte gedder.
Jeg har kun H.S og Pattegrise i æsken?!?

Paw, vi låner lige din tråd for en kort bemærkning, men giv lige en melding om, hvordan det er gået i fjorden :-)
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 16:30
jeg tager i trggen i morgen... og mht fluer.. så tror jeg nok jeg har lidt på lager ;-)

M
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 16:31
Knæk og Bræk :-)

Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 16:43
tak tak... du kan jo tage med 
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 17:00
Ville gerne...men arbejdet kalder ;-)
Det er jo mandag :-D
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 17:08
en aften tur måske?
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 17:20
Pt må jeg henlægge fisketure til fridagene, da jeg først er hjemme ved 19-tiden og herefter skal finde noget mad. Og med arbejdsdag dagen efter som oftest, kniber det desværre med at finde tiden. Jeg skulle ikke have fyret min au-pair-pige. På den anden side, hun var der alligevel aldrig, så morgenkaffen skal jeg stadig selv klare.
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 17:28
så lad os tage et kig på næste weekend...

Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 18:04
Med fare for at lyde som en sur kælling:
Burde i to ærlig talt ikke finde et andet sted at aftale jeres indbyrdes fisketur?
Synes det er mangel på respekt, at "spamme" Paw's indlæg.
Hvis jeg havde oprettet en tråd med et givent emne, ville jeg forvente at eventuelle indlæg indeholdt relevans.
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 18:22
Michael Skotte, jeg forstår til fulde dit indlæg, og i henhold til trådstarters egentlige formål vil jeg også sige at Mik's og min interne snak ingen steder hører hjemme i denne tråd. Hertil giver jeg dig fuldstændig ret :-)

Når dette hermed er sagt (skrevet) vil jeg dertil sige at der siden trådens start er gået ret mange timer inden vi startede på vores interene snak. Og da jeg i sagens natur ikke har nogen idé om, hvornår den i tråden omtalte fisketur skulle finde sted, jvf trådstarter, tænker jeg kun at Paw for længst er sejlet afsted og nyder en skøn dag på fjorden. Og det skal ham være vel undt, vejret er jo helt fantastisk.

Hertil skal også nævnes at jeg i tråden rent faktisk undskylder overfor Paw at jeg/vi bruger hans tråd til videre snak omkring en anden fisketur.
Og her tænker jeg så, efter dit indlæg, at der er to muligheder:
-1. Du læser at jeg undskylder til Paw, læner dig tilbage og tænker "herligt, at en tråd kan give anledning til andre ture (som du måske selv kunne være en del af, hvis....?)
-2. Du kunne skrive til Paw, og fortælle at du gerne ville med. Men nu sidder han nok alene på fjorden og nyder verdens bedste hobby.

Der var ingen indlæg om deltagelse fra andre, og selvfølgelig berettiger det ikke mig/os til at spamme Paw's tråd. Og jeg undskylder straks, igen, overfor Paw, at tråden har taget endnu en drejning, som ingen havde set komme.

Den i tråden interne snak er hermed overført til mere private omgivelser, så tråden holdes fri for interne aftaler herfra :-)

Tak, Michael Skotte, for at gøre opmærksom på min/vores fejl-kommunikation.

Med ønske om gode forum-/fiskestunder fremover

Jan

Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 18:33
Mit indlæg kom efter at have reflekteret over, hvad jeg ville gøre, hvis jeg havde startet tråden.
Det er for sent for Paw at finde en makker til sin tur i dag.
Men....
Når Paw så ser, at der er kommet nye indlæg på sin tråd, går han måske ind og tjekker hver gang. Kunne jo være, at en havde meldt sig som interesseret til en anden dag?
Min reaktion ville ej heller være kommet p.g.a. et enkelt at jeres indlæg - det var såmænd da jeg på forsiden så den tilsyneladende store interesse for Paw og hans tur - nemlig 12!!! indlæg.
Er osse glad for dels din holding og respons. Du kunne have valgt at overfalde mig men gjorde det ikke.
Jeg synes - lissom mange andre - at der herinde ikke altid er højt til loftet, så sføli skal man i en tråd osse kunne komme "lidt omkring". Igen - var bare mængden at indlæg jeg reagerede på.
Og i lige måde mht gode stunder - osse til Paw, som jeg forventer en snarlig fangstrapport med lækre billeder fra ;)
 
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 18:44
Mit sidste indlæg i denne tråd :-)

Jeg kunne vælge at overfalde dig...det ligger bare så fjernt for mig at have denne indstilling herinde, så den vil aldrig komme til at ske. Hertil har jeg for mange interesser og integritet til andet.

Hvis der i tråden havde været interesse for Paw's tur, havde jeg aldrig indledt mig på en privat samtale som intet havde at gøre med trådstarteren's ønske. Så meget respekt har jeg dog for andre mennesker og deres ønske :-)

Mht. "højt til loftet", så henlægger jeg denne til de som har denne opfattelse om brugen af forum'et.

Og lad os så snart se nogle skønne billeder fra Paw's tur idag, med ønske om et "krydse-klinger" ved lejlighed.

Til top
paw holst Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
paw sten

Tilmeldt:: 19 Apr 2011
Geografisk: svebølle
Status: Offline
Beskeder: 222
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér paw sten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 19:09
hej drenge. troet der var en helved masse der vil fiske med mig, da der var mange indlæg
men NEJ. :)) men hade en rigrig fin tur. fik 20 flotte flade 3 horn 1 store fjæssing. 

Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2013 kl. 22:37
Vil lige indskyde en bemærkning, hvis nogle skulle få lejlighed til at tilbringe en fiskedag sammen med Paw, så er de garanteret et hyggeligt og behageligt selskab, han er en rigtig fin fyr kan jeg fortælle.

/Jim.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres