Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vegen å

 Besvar Besvar
Forfatter
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vegen å
    Sendt: 02 Jun 2013 kl. 00:00

Lidt stemningsbilleder fra mit andet hjem Vegen å Holstebro Vegen å
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2013 kl. 00:48
Ganske glimrende video...og med musikken lagt på slipper man jo for at høre på larmen fra fuglene i træerne.  Wink

/Jim.
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2013 kl. 22:24
Der var desværre så meget støj fra blæsten at det næsten var det eneste man kunne høre, ellers havde jeg også foretrukket det.
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2013 kl. 22:33
Fin video og det er jo altid underholdende med lidt fluefiskeri efter undermålere. Det kan i øvrigt anbefales at bruge et pol-filter, så bliver billederne endnu skarpere i farverne og man kan ser mere nede i vandet.
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2013 kl. 22:39
Nu er det ikke undermålerene jeg bevist går efter, men naturen er nu en gang indrettet sådan at der går mange små fisk på en stor.

Hat tænkt på et pol filter, skal bare lige se hvordan jeg får det til at fungere da det er en min gamle mobil jeg bruger som cam.
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2013 kl. 22:55
Citat: cnc snedkeren

Nu er det ikke undermålerene jeg bevist går efter, men naturen er nu en gang indrettet sådan at der går mange små fisk på en stor.

Hat tænkt på et pol filter, skal bare lige se hvordan jeg får det til at fungere da det er en min gamle mobil jeg bruger som cam.
Hvis du har et par solbriller med plastikglas som du ikke bruger, så kan du sandsynligvis trykke glasset ud af rammen og tape det fast over mobilens linse.

Redigeret af Steen Kehler - 02 Jun 2013 kl. 22:56
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2013 kl. 22:57
Det har jeg faktisk. skal da lige prøves.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres