Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fusk med sude vægt

 Besvar Besvar
Forfatter
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fusk med sude vægt
    Sendt: 31 Maj 2013 kl. 12:47
Det er nogle gange pinligt at være lystfisker, især når nogle prøver at gør noget større end det i virkeligheden er....

www.fiskogfri.dk/Forside/Nyheder

Lystfiskeren skulle angiveligt arbejde i en lystfisker forretning, det gør jo ikke ligefrem historien bedre

Redigeret af Albertsen - 31 Maj 2013 kl. 12:57
K&B

Jacob
Mr. Dare Devil
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 13:49
Ærgeligt.. Men godt den ikke passerede nåleøjet.
Det er jo hverken første eller sidste gang den slags sker.

Om ikke andet, har man da lidt at trække på smilebåndet over, sådan en halvlummer fredag eftermiddagSmileSmile
Til top
Rasmus Keis Neerbek Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keis Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 272
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 14:51
Jeg kan kun grine over folk der lyver fisk større. Det er morsomt.

Hvad der til gengæld ikke er morsomt, det er da behandlingen af fisken. Jeg kan da godt forstå den får skrammer og sår, når den placeres direkte på at bord, for slet ikke at snakke om hvis den havde sprællet sig ned på jorden fra den højde. Hvis man ikke er i besiddelse af noget så simpelt som en passende afkrogningsmåtte (fair nok), så må man også bare acceptere, at man ikke kan tage billeder af liggende fisk når man vil genudsætte. Det er ekstremt dårlig stil.

Dejligt at se Marcus Krag både er ærlig, men så sandelig også har fisken placeret på en passende afkrogningsmåtte!
Til top
Rasmus Keis Neerbek Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Keis Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 272
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Keis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 14:55
Kan i øvrigt se han har lagt den på Facebook i går, igen omtalt som "den nye DK-rekord"...
Til top
Rene Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Team shimano Avatar

Tilmeldt:: 17 Jul 2005
Geografisk: alt vand
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Team shimano Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 16:24
Ja det er en flot fisk men en skam at man skal snyde sådanne. Det gør det ikke bedre at der er samme Person for en Omtalt 3 dagstur på det gule rev som så var 3 gange 12 timers tur...

Øv Øv Øv. Utrolig at en af Danmarks førende Grejbutikker vil have sådanne en mand i deres butik..
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 16:30
Rystende.
 
Når man står med en fisk som man åbenbart mener er en potentiel DK rekord,
 
kommer man ikke "bare" til at måle omkring 15cm galt på længden.
 
Ufatteligt , at man vil forsøge sådan et stunt.
 
 
Til top
Bo Vogelius Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jan og Bo

Tilmeldt:: 10 Jun 2008
Geografisk: Roskilde
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan og Bo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 21:27
Kære alle på 123nu
 
Som indehaver af Jan & Bo's Lystfiskershop, skal jeg hermed gøre opmærksom på, at jeg til fulde bakker op om Fisk & Fri's dementi omkring Suder rekord i juni nummeret. Ingen skal være i tvivl om, at jeg finder det helt uacceptabelt, at nogen enten vejer eller måler deres fisk ukorrekt, bevist eller ubevist.
 
Da der forelå dokumentation for, at fisken ikke kunne have den længde der var opgivet, var der i mit sind ikke skyggen af tvivl om, at denne fisk ikke kunne veje den opgivet vægt. Derfor har jeg også overfor Fisk & Fri og Jens Bursell givet min støtte til dementiet.
 
Med håbet om en god weekend til alle
 
Bo Vogelius
Jan & Bo's Lystfiskershop
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MortenSchultz

Tilmeldt:: 08 Mar 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MortenSchultz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 21:34
Hold nu OP hvor er det dog vildt og fange en så stor suder som det i virkeligheden er, og så lyve den større når man selv levere SÅ mange beviser på hvor stor fisken i virkeligheden er, det er jo HELT imponerende uigennemtænkt, og gå langt ud over min forstand, det er jo en FANTASTISK fisk i "rigtig" vægt og størrelse! hvorfor pokker snyder man sig selv på den måde, det er jo HELT gak gak. 


SUK!.
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 22:16
Hej Morten!!!
 
Ja men sådan er forholdne altså her på 123nu.. Ikke noget imod 123.nu - men det er super surt, at man ikke kan forsvare sig overfor de "angreb" der nu måtte komme på ens indlæg?.
 
Til moderator?:
 
Måske burde du oprette et desideret "problemstillings site" hvor vi ALLE kan "køre vores meninger af, uden at føle os truede af, at andre mindre  bemidlede personer kan smide os af pga. vores ikke ønskede meninger.
 
Mvh. Kim -kkk
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 22:31
Dømt ud fra billederne, så er det egentligt utroligt, hvor meget suderen har taget på i vægt i løbet af de 14 dage mellem de to fangster - suderen ser bare så meget større ud på det foto, hvor Marcus sidder med den.
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 22:57
Hej Steen -ja den suder må sku forstå, hvad det drejer sig om!!!.
 
Alt hvad jeg har skrevet før dette, er forsvundet!!!!
 
Er vi underlagt diktatur - eller hvad for "satan"??????"
 
Alt bliver forvrænget til  - misforståelse!!!
 
Så hvad fanden foregår der - Frem med de oprigtige ting !
 
Jeg ønsker det bedste for alle mennesker, så hvorfor gør nogle dette?????
Mange venlige hilsener - Kim ??????!
 
Mvh.  Kim
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MortenSchultz

Tilmeldt:: 08 Mar 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MortenSchultz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 22:58
Citat: kikophil

Hej Morten!!!
 
Ja men sådan er forholdne altså her på 123nu.. Ikke noget imod 123.nu - men det er super surt, at man ikke kan forsvare sig overfor de "angreb" der nu måtte komme på ens indlæg?.
 
Til moderator?:
 
Måske burde du oprette et desideret "problemstillings site" hvor vi ALLE kan "køre vores meninger af, uden at føle os truede af, at andre mindre  bemidlede personer kan smide os af pga. vores ikke ønskede meninger.
 
Mvh. Kim -kkk

Kim jeg er ikke helt med på hvad du mener? 

Mvh Morten
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MortenSchultz

Tilmeldt:: 08 Mar 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MortenSchultz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 23:00
Citat: Steen Kehler

Dømt ud fra billederne, så er det egentligt utroligt, hvor meget suderen har taget på i vægt i løbet af de 14 dage mellem de to fangster - suderen ser bare så meget større ud på det foto, hvor Marcus sidder med den.

Med tanke på den ret lange vinter, og den "eksplosive" varme som rammer os pludselig er det ikke spor usædvanligt for hun sudere og vokse sig en stor rogn mave på hurtigt. 

Morten
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MortenSchultz

Tilmeldt:: 08 Mar 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MortenSchultz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2013 kl. 23:01
Citat: Keis

Jeg kan kun grine over folk der lyver fisk større. Det er morsomt.

Hvad der til gengæld ikke er morsomt, det er da behandlingen af fisken. Jeg kan da godt forstå den får skrammer og sår, når den placeres direkte på at bord, for slet ikke at snakke om hvis den havde sprællet sig ned på jorden fra den højde. Hvis man ikke er i besiddelse af noget så simpelt som en passende afkrogningsmåtte (fair nok), så må man også bare acceptere, at man ikke kan tage billeder af liggende fisk når man vil genudsætte. Det er ekstremt dårlig stil.

Dejligt at se Marcus Krag både er ærlig, men så sandelig også har fisken placeret på en passende afkrogningsmåtte!

Og det at det er en medarbejder i en lystfisker butik gør bestemt ikke den usædvanligt dårlige behandling af fisken bedre, det er skammeligt man kan være så dårlig til og passe på en fisk der skal genudsættes. 

Morten
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 00:52
Arbejder ham Peter hos Jan og bo ?
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 01:19
Citat: MortenSchultz

Citat: kikophil

Hej Morten!!!
 
Ja men sådan er forholdne altså her på 123nu.. Ikke noget imod 123.nu - men det er super surt, at man ikke kan forsvare sig overfor de "angreb" der nu måtte komme på ens indlæg?.
 
Til moderator?:
 
Måske burde du oprette et desideret "problemstillings site" hvor vi ALLE kan "køre vores meninger af, uden at føle os truede af, at andre mindre  bemidlede personer kan smide os af pga. vores ikke ønskede meninger.
 
Mvh. Kim -kkk

Kim jeg er ikke helt med på hvad du mener? 

Mvh Morten
Hej Morten
 
Jeg er desværre temmelig hærget af voldsomme smerter i øjeblikket (dårlig timing). Imidlertid er "mit" største problem her på 123.nu det - at jeg ikke fysisk kan følge så hurtigt op på mine indlæg som ønsket - øv!.
 
Jeg har pga. mine til tider lidt langsomme tilbagemeldinger set tråden blive "stoppet" af webmaster - og det gør sku - øv - når man tydeligt kan se, at der er personer der har fået/og skriver om en totalt misvisende opfattelse af èn ) "mig", og som "jeg" egentligt godt vil komme overens med, da jeg jo i bund og grund gerne vil indlemme alle med-fiskeres meninger i en form for samlet forståelse!.
 
Da jeg kan se, at jeg til tider er blevet groft/bevidst - eller pga. manglende opfattelsesevne - misforstået af personer, der åbenbart har sat sig selv op på deres egen pedestal, med en selvfabrikeret glorie over hovedet og et tilsyneladende monopol på sandheden, og  efterfølgende ikke kan forsvare mig, når tråden bliver lukket - ja så tror jeg, at "hystaderne" der truer med selvudelukkelse og kalder på webmaster som små babyer på deres mor - bør kravle ned af deres selvfabrikerede pedestaler - smide glorien, pudse næsen, og komme ned til alle vi andre fiskere, der godt kan udtale os om en hobby, der dyrkes af flere 100.000 vis af fælles fiskekammerater, uden at nogle pga. deres manglende forståelsesevner til enhver tid prøver på, at ødelægge alle andre deltageres indlæg - uanset disses langt bedre viden på de forskellige områder! - Små mennesker - små tanker/dårlige indlæg.
 
Disse personer fungerer som terrorister indenfor fiskeriet, da alle andres normale forbindelser bliver ødelagt pga. disses altoverskyggende selvpromoverende forkerte holdninger, der for alt i verden bliver presset indenfor egne "egò s" . Der findes faktisk diagnoser for denne slags menneskers psykiske problemer - men lad dem nu selv "tygge" på dette!.
 
Nå men jeg håber hermed, at mit indlæg vil være en advarsel for alle de, der søger råd, men ikke glemmer at tænke selv!.
 
Jeg ved mere om fiskeri generelt (om visse fiskefangst former) end de fleste her på 123.nu - og har udbredt mig om mange teorier - dels fra egne erfaringer, men også efter moden indlemning af andres erfaringer!. Desværre er der ikke mange herinde, der IKKE er psykisk i stand til, at indlemme andres erfaringer, da de kun tænker på selvpromovering - svage/slappe mennesker - trist!!!.
 
Nogle vil savne mig (har de skrevet), og nogle vil ånde lettede op, da de kan fortsætte med deres forkerte manipulerende vrøvl, der kun skrives for deres egen egos skyld!
 
Desværre er der her på 123.nu en del personer, der mener, at have monopol på alle sandheder! - lad dem ikke køre jer over ende!. - Jeres egne erfaringer vil ALTID være det vigtigste i JERES fiskeliv!. Gennemfisk/undersøg et område af gangen. Det drejer sig både om tjeck af tilstedeværelse af fødeemner, tidspunkter på døgne, temperaturer, saltindhold, samt års tidspunkter.
 
Frygt ej skøn jomfruer - I will return.....Big smile
 
Lev vel venner Thumbs Up - og skråt op fjender Thumbs Down
 
Krum Hals & Høj Haleføring
 - KIM -
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 01:24
Citat: MortenSchultz

Citat: kikophil

Hej Morten!!!
 
Ja men sådan er forholdne altså her på 123nu.. Ikke noget imod 123.nu - men det er super surt, at man ikke kan forsvare sig overfor de "angreb" der nu måtte komme på ens indlæg?.
 
Til moderator?:
 
Måske burde du oprette et desideret "problemstillings site" hvor vi ALLE kan "køre vores meninger af, uden at føle os truede af, at andre mindre  bemidlede personer kan smide os af pga. vores ikke ønskede meninger.
 
Mvh. Kim -kkk

Kim jeg er ikke helt med på hvad du mener? 

Mvh Morten
 
Ja men sådan er forholdne altså her på 123nu.. Ikke noget imod 123.nu - men det er super surt, at man ikke kan forsvare sig overfor de "angreb" der nu måtte komme på ens indlæg?.
 
Til moderator?:
 
Måske burde du oprette et desideret "problemstillings site" hvor vi ALLE kan "køre vores meninger af, uden at føle os truede af, at andre mindre  bemidlede personer kan smide os af pga. vores ikke ønskede meninger.
 
Mvh. Kim -kkk

Kim jeg er ikke helt med på hvad du mener? 

Mvh Morten
[/QUOTE]
Hej Morten
 
Jeg er desværre temmelig hærget af voldsomme smerter i øjeblikket (dårlig timing). Imidlertid er "mit" største problem her på 123.nu det - at jeg ikke fysisk kan følge så hurtigt op på mine indlæg som ønsket - øv!.
 
Jeg har pga. mine til tider lidt langsomme tilbagemeldinger set tråden blive "stoppet" af webmaster - og det gør sku - øv - når man tydeligt kan se, at der er personer der har fået/og skriver om en totalt misvisende opfattelse af èn ) "mig", og som "jeg" egentligt godt vil komme overens med, da jeg jo i bund og grund gerne vil indlemme alle med-fiskeres meninger i en form for samlet forståelse!.
 
Da jeg kan se, at jeg til tider er blevet groft/bevidst - eller pga. manglende opfattelsesevne - misforstået af personer, der åbenbart har sat sig selv op på deres egen pedestal, med en selvfabrikeret glorie over hovedet og et tilsyneladende monopol på sandheden, og  efterfølgende ikke kan forsvare mig, når tråden bliver lukket - ja så tror jeg, at "hystaderne" der truer med selvudelukkelse og kalder på webmaster som små babyer på deres mor - bør kravle ned af deres selvfabrikerede pedestaler - smide glorien, pudse næsen, og komme ned til alle vi andre fiskere, der godt kan udtale os om en hobby, der dyrkes af flere 100.000 vis af fælles fiskekammerater, uden at nogle pga. deres manglende forståelsesevner til enhver tid prøver på, at ødelægge alle andre deltageres indlæg - uanset disses langt bedre viden på de forskellige områder! - Små mennesker - små tanker/dårlige indlæg.
 
Disse personer fungerer som terrorister indenfor fiskeriet, da alle andres normale forbindelser bliver ødelagt pga. disses altoverskyggende selvpromoverende forkerte holdninger, der for alt i verden bliver presset indenfor egne "egò s" . Der findes faktisk diagnoser for denne slags menneskers psykiske problemer - men lad dem nu selv "tygge" på dette!.
 
Nå men jeg håber hermed, at mit indlæg vil være en advarsel for alle de, der søger råd, men ikke glemmer at tænke selv!.
 
Jeg ved mere om fiskeri generelt (om visse fiskefangst former) end de fleste her på 123.nu - og har udbredt mig om mange teorier - dels fra egne erfaringer, men også efter moden indlemning af andres erfaringer!. Desværre er der mange herinde, der ikke er psykisk i stand til, at indlemme andres erfaringer, da de kun tænker på selvpromovering - svage/slappe mennesker - trist!!!.
 
Nogle vil savne mig (har de skrevet), og nogle vil ånde lettede op, da de nu kan fortsætte med deres forkerte manipulerende vrøvl, der kun skrives for deres egen egos skyld!
 
Desværre er der her på 123.nu en del personer, der mener, at have monopol på alle sandheder! - lad dem ikke køre jer over ende!. - Jeres egne erfaringer vil ALTID være det vigtigste i JERES fiskeliv!. Gennemfisk/undersøg et område af gangen. Det drejer sig både om tjeck af tilstedeværelse af fødeemner, tidspunkter på døgne, temperaturer, saltindhold, samt års tidspunkter.
 
Frygt ej skøn jomfruer - I will return.....Big smile
 
Lev vel venner Thumbs Up - og skråt op fjender Thumbs Down
 
Krum Hals & Høj Haleføring
 - KIM -
[/QUOTE]

Redigeret af kikophil - 01 Jun 2013 kl. 01:31
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 07:14
Måske man én gang for alle, kunne få ændret den kultur blandt specimenfiskere, at når der tages billeder, så har man IKKE strakte arme, men derimod holder fisken ind til kroppen.

www.kystfluefiskeren.dk
Til top
Finn Sommer Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finnjensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 658
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finnjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 09:25
FiskeAvisen omtaler den også lidt mere detaljeret.
http://fiskeavisen.dk/Nyheder/a.htm?artid=1328
Knæk & Bræk
Finn Sommer
http://www.jensenrods.dk
Til top
Lasse Elmgren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasseej Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasseej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 10:17
Samme fisk eller ej, målebåndet afsløre snyderiet. Det er mig en gåde, hvordan man kan synke så dybt, at man ovenikøbet fortsætter med at bortforklare. Dårlig reklame for sig selv og over for en respekteret arbejdsgiver. Det bliver altså ikke med sådan en mand bag disken, mine håndøre havner der.
Til top
henrik kahr Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mrkahr Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 51
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mrkahr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 11:06
Til kim hvis du har voldsomme smerter så tag den med ro og lad sude sagen kører uden dig . mvh henrik
Mrkahr
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MortenSchultz

Tilmeldt:: 08 Mar 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MortenSchultz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 13:27
Citat: mjorgensen

Måske man én gang for alle, kunne få ændret den kultur blandt specimenfiskere, at når der tages billeder, så har man IKKE strakte arme, men derimod holder fisken ind til kroppen.



Du har ret, det ses nemlig KUN hos specimen fiskere, aldrig nogensinde set en p&t fisker strække sin laks/Ørred basse en meter frem i linsen ;) 

Morten
Til top
Allan Thomsen Krog Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Seatrout Hunter

Tilmeldt:: 24 Jul 2012
Geografisk: NV Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Seatrout Hunter Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 13:34
Kultur blandt specimen fiskere LOLLOLLOL er det en bestemt form for fiskeri der gør at man strækker armene frem.??
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 14:15
Citat: mjorgensen

Måske man én gang for alle, kunne få ændret den kultur blandt specimenfiskere, at når der tages billeder, så har man IKKE strakte arme, men derimod holder fisken ind til kroppen.

Det er sq… ikke kun specimentfiskere der gør den slags, det ses mere elle mindre blandt alle typer af Lystfiskere.

 

Personligt syntes jeg at det ødelægger et billede af fangsten, det næste bliver vel at man jager et par pinde ind i siden skjult bag fisken, og placere fingrene på en måde at det ser ud som om at man holder fisken. Bare for at få den helt op i linsen.

 

Når man holder fisken helt ind til kroppen får man det sande billede af hvor stor fisken er. Hvis det er det man ønsker at fremhæve.

 

Jeg syntes at der generelt bliver taget alt for mange dårlig billeder af fangster, som fiskerne vil prale af. Giv dog fisken den sidste ære og værdighed og tænk over hvordan du fotografere den.

 

 

Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 14:30
LYST fisker
LYST løgner
LYSTIG debat i sommervarmen

/frede
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 14:36
Citat: lasseej

Dårlig reklame for sig selv og over for en respekteret arbejdsgiver. Det bliver altså ikke med sådan en mand bag disken, mine håndøre havner der.
Det er da meget muligt.
Men jeg vil aldrig klandre hans arbejdsgiver for hvad han udfører privat.
 
Jeg har altid fået god behandling , rådgivning , service i den lokale grejbutik
jeg handler i , af samme navn.
 
 
Til top
Lasse Elmgren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasseej Avatar

Tilmeldt:: 29 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasseej Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 15:08
Citat: Raymond Holm

Citat: lasseej

Dårlig reklame for sig selv og over for en respekteret arbejdsgiver. Det bliver altså ikke med sådan en mand bag disken, mine håndøre havner der.


Det er da meget muligt.
Men jeg vil aldrig klandre hans arbejdsgiver for hvad han udfører privat.

 

Jeg har altid fået god behandling , rådgivning , service i den lokale grejbutik

jeg handler i , af samme navn.

 

 

Nu skal du lige læse, hvad det er jeg skriver.
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 16:21
Citat: Fluefisker

Citat: mjorgensen

Måske man én gang for alle, kunne få ændret den kultur blandt specimenfiskere, at når der tages billeder, så har man IKKE strakte arme, men derimod holder fisken ind til kroppen.

Det er sq… ikke kun specimentfiskere der gør den slags, det ses mere elle mindre blandt alle typer af Lystfiskere.

 

Personligt syntes jeg at det ødelægger et billede af fangsten, det næste bliver vel at man jager et par pinde ind i siden skjult bag fisken, og placere fingrene på en måde at det ser ud som om at man holder fisken. Bare for at få den helt op i linsen.

 

Når man holder fisken helt ind til kroppen får man det sande billede af hvor stor fisken er. Hvis det er det man ønsker at fremhæve.

 

Jeg syntes at der generelt bliver taget alt for mange dårlig billeder af fangster, som fiskerne vil prale af. Giv dog fisken den sidste ære og værdighed og tænk over hvordan du fotografere den.

 

 



Jeg er helt enig.

Måske det bare oftere er specimenfiskere der har hænder større end deres eget hoved Shocked
www.kystfluefiskeren.dk
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jun 2013 kl. 19:29
Det bunder sandsynligvis i et mindreværdskompleks (som det meste andet overdrivelse af fangster)  Wink
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MortenSchultz

Tilmeldt:: 08 Mar 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MortenSchultz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2013 kl. 05:38
Citat: mjorgensen

Citat: Fluefisker

Citat: mjorgensen

Måske man én gang for alle, kunne få ændret den kultur blandt specimenfiskere, at når der tages billeder, så har man IKKE strakte arme, men derimod holder fisken ind til kroppen.

Det er sq… ikke kun specimentfiskere der gør den slags, det ses mere elle mindre blandt alle typer af Lystfiskere.

 

Personligt syntes jeg at det ødelægger et billede af fangsten, det næste bliver vel at man jager et par pinde ind i siden skjult bag fisken, og placere fingrene på en måde at det ser ud som om at man holder fisken. Bare for at få den helt op i linsen.

 

Når man holder fisken helt ind til kroppen får man det sande billede af hvor stor fisken er. Hvis det er det man ønsker at fremhæve.

 

Jeg syntes at der generelt bliver taget alt for mange dårlig billeder af fangster, som fiskerne vil prale af. Giv dog fisken den sidste ære og værdighed og tænk over hvordan du fotografere den.

 

 



Jeg er helt enig.

Måske det bare oftere er specimenfiskere der har hænder større end deres eget hoved Shocked

Ja ok. du har ret... 

Suk. 
Til top
Niels Holler Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Niels Holler

Tilmeldt:: 20 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Holler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2013 kl. 14:32
Det er da godt man har fået noget at pege fingre af ....
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2013 kl. 17:15
Citat: Niels Holler

Det er da godt man har fået noget at pege fingre af ....

Pege af hvad?

Dårlig billeder?
Fusk med vægt og størrelse?
 
Venligst uddyb!!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres