Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRigtigt træls efterhånden

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rigtigt træls efterhånden
    Sendt: 21 Maj 2013 kl. 06:41
Jeg syntes efterhånden det er rigtig træls Angry at nogle folk her på 123nu byder på auktioner, og så efterfølgene ikke reagere på mail. Har 2 der sluttede 1 maj, trods flere mail og tlf. til oplyste tlf. nr.  er der ingen reaktion fra køberne. Jamen hvis man har fortrudt sit bud så skriv det dog for dælen og så er man lige gode venner af den grundSmile, for da jeg ingen problemer har med at få varene solgt. Men bare lade som ingenting er uhøfligt bla. lystfiskere. Har så set at den ene af dem selv har auktioner kørende, HALLO KAMMERATDead hvad hvis man bød på dine auktioner og vandt og så efterfølgene ikke gad reagere ???????? Har også fået at vide af andre her at de også er udsat for det samme, så uanset hvad webmaster eller 123nu siger og gør nu, for der gøres ingenting selvom man mailer, SÅ FREMOVER LIGGER JEG NAVN OG ADRESSE HER IND PÅ FORUM SÅ ANDRE UNDGÅR DISSE SÅKALDTE KØBERE, SÅ Lad dette være en advarsel TIL JER USERIØSE KØBERE. På forhånd tak og knæk og bræk derude.
 
PS: Hvis der er nogen af jer der vil slippe for disse købere, så send os en privat besked så skal i nok få navne og adresser på dem, da jeg har noteret dem ned.
Til top
Henrik L. Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maskinmester

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 199
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 06:54
Lad være med at sælge brugte ting hvis du ikke kan klare at der er nogle useriøse klienter ind i mellem..... Og stop nu med at klynke over det her på forum for der går jo næsten ikke en uge uden en eller anden føler sig stødt over at en køber ikke reagere også får vi endnu en tråd som denne der handler om en forsmået sælger der vIl hænge alt og alle ud offentlig.


Lad heller være med brugt udstyr hvis du ikke kan tåle nogle hak i "tuden"

Skitt fiske
Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 07:11
Klap hesten inden du bøvser vi sælger IKKE brugte ting kun nyt
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 08:54
Jeg tror du skal være varsom med din kritik. Det sker at en mail bliver forvekslet med spam og bliver fanget ved udbyder. Det er sket for mig flere gange. Men ellers har du ret, det mindste man kan gøre, det er at give et svar hvis man har modtaget den.
Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 09:02
Tommy det har du nok ret i "Det sker at en mail bliver forvekslet med spam og bliver fanget ved udbyder" Men ringer gentagne gange på oplyste tlf. nr uden reaktion, og køber får sælgers oplysninger som sælger får købers oplysninger. Og hvis man byder må man vel også være interesseret i varen, så er alm. pli er da at kontakte sælger og høre om hvad der er sket, Det ville jeg gøre og jeg byder aldrig på en vare uden jeg er indteresseret og vi betaler promte.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 09:20
Det er god stil hvis man byder, så er det fordi man er seriøs køber til en varer, eller man meddeler at man har fortrudt købet. Klart.....
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 09:35
Citat: als25



Jeg syntes efterhånden det er rigtig træls Angry at nogle folk her på 123nu byder på auktioner, og så efterfølgene ikke reagere på mail. Har 2 der sluttede 1 maj, trods flere mail og tlf. til oplyste tlf. nr.  er der ingen reaktion fra køberne. Jamen hvis man har fortrudt sit bud så skriv det dog for dælen og så er man lige gode venner af den grundSmile, for da jeg ingen problemer har med at få varene solgt. Men bare lade som ingenting er uhøfligt bla. lystfiskere. Har så set at den ene af dem selv har auktioner kørende, HALLO KAMMERATDead hvad hvis man bød på dine auktioner og vandt og så efterfølgene ikke gad reagere ???????? Har også fået at vide af andre her at de også er udsat for det samme, så uanset hvad webmaster eller 123nu siger og gør nu, for der gøres ingenting selvom man mailer, SÅ FREMOVER LIGGER JEG NAVN OG ADRESSE HER IND PÅ FORUM SÅ ANDRE UNDGÅR DISSE SÅKALDTE KØBERE, SÅ Lad dette være en advarsel TIL JER USERIØSE KØBERE. På forhånd tak og knæk og bræk derude.
 
PS: Hvis der er nogen af jer der vil slippe for disse købere, så send os en privat besked så skal i nok få navne og adresser på dem, da jeg har noteret dem ned.


Hej Rita,

Jeg har selv oplevet det samme flere gange, men tag da lige og klap hesten. Det værste der kan ske er at du må ligge auktionen op igen. Jeg venter selv et stykke tid, efter jeg har sendt en mail og ringet, og sendt en sms. Så ligger jeg auktionen op igen. Og så er den skid slået.

Jeg mindes da at jeg engang har givet dig et bud på noget (dog ikke en auktion), hvor jeg efterfølgende fortrød og gav dig besked herom. Det resulterede i en kæmpe sviner og besked om at mit navn var skrevet i "Rita's sorte bog" og at jeg var så og så useriøs. Så det kan nok ikke lade sig gøre at være gode venner med dig medmindre man betaler godt
Til top
Ole Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
planreimport

Tilmeldt:: 30 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 37
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 10:00
Hej. Det kan være at de er taget afsted med familien her i ferien.  
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 10:12
Citat: als25

Klap hesten inden du bøvser vi sælger IKKE brugte ting kun nyt

Vil det sige, at du er fra et firma/grejbix? Det ville klæde dig, at opdatere din profil. Det vil i min verden virke lidt mere proff. Der er sikkert ikke noget galt i forhold til 123 reglerne osv. Men blot min mening.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Bo Visgaard Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
bovisgaard

Tilmeldt:: 23 Dec 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 172
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 12:35
Hvorfor skal der altid holdes hånd over platugler?
Lav en liste med karakter til hvert enkel deltager, så man kan se hvem der er er seriøse at handle med

Bo
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 12:38
Det sku være sådan at køber og sælger begge ku giv hinanden "karakter" efter handelen, det vil hurtigt skabe overblik over hvem som er seriøse og hvem der ikke er...  
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 13:21
Jeg vil da også lige slå et slag i bolledejen.
Men det gælder købere, der henvender sig og beder om det ene og det andet, man fremsender det ønskede og så hører man ikke en rygende fis mere, det er useriøst.
Det mindste man kan gøre er at svare man ikke er int.
God sommer
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Jacob Henneberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jacob Henneberg

Tilmeldt:: 19 Apr 2013
Geografisk: Kjellerup
Status: Offline
Beskeder: 35
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 13:37
Hej Rita. (Og jer andre i tråden)
Jeg kan til dels sagtens forstå din frustration over disse "tabte handler" Men jeg må nok give dem ret i, at det nemmeste vel er bare at ligge auktionen op igen. Dertil kan du jo tilføje i den tekst på auktionen, hvorfor der er den bliver lagt op igen.

Jeg vil klart opfordre til ikke at hænge folk ud i disse tråde, da der som regel (og forhåbentlig) er en god forklaring bag. Det er bare min mening og opfattelse af det.

Men jeg vil stadig give dig ret i, man som det mindste kan give svar. (Også selvom man måske ikke er int. i varen længere.)  Wink 
Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 16:20
Jakob Jeg ligger også auktionen op igen da vi ingen problemer har med at sælge varen. og som du selv skriver "Men jeg vil stadig give dig ret i, man som det mindste kan give svar. (Også selvom man måske ikke er int. i varen længere.) Det kunne man og så var den potte ude. Og selvfølgelig ligger jeg ikke navn ud, men det er meget useriøst især når den ene af dem selv har auktioner kørende. Men lad det nu ligge. Knæk og bræk derude.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 21:05
Der er sørme mange ubesvarede her hva' Rita von Frandsen?
Til top
Brian Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dansker40

Tilmeldt:: 30 Aug 2009
Geografisk: fyn og langeland
Status: Offline
Beskeder: 17
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 21:49
Ja, desværre kender jeg også til bud der aldrig bliver til noget, ca 3-5 om ugen, det er møg irriterende, den sælger der bringer dette op kender jeg ikke, men at der fra "SHIMANIA" kan komme så arrogant holdning, viser jo bare hvor stort problemet er, han mener helt ærligt at man kan fortryde det man har gjort, det kan man jo i virkeligheden ikke, man kan kun fortryde det man ikke gør, men det viser jo med al ønskelig tydelighed, at manden ikke tænker sig om inden han byder, at han så ydermere udstiller sin dumhed ved, meget arrogant, at skrive, "der er mange ubesvarede, rita von Frandsen", mig bekendt hedder sælgeren kun rita Frandsen, men som der er en anden der skriver er en platugle en platugle, og dem skal vi rigtig nok ikke holde hånden over, men så længe der ikke er et karaktersystem vil der jo altid være en hvis anarki, desværre.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 22:21
Hej Brian

Jeg beklager, at jeg ikke har beskrevet den "handel" der foregik mellem mig og Rita i sin tid ned til mindste detalje. Jeg kan til min overraskelse se, at du da i hvert fald ved alt om den sag alligevel, siden du kan udtale dig om den med så stor sikkerhed i dine ord. 
For det første så har jeg skrevet at det ikke var en auktion her på sitet. For det andet var der uenighed om prisen, hvilket gjorde at jeg ikke ville købe, hvilket også blev oplyst til sælger. Det resulterede i en kæmpe sviner, som beskrevet, og jeg syntes det er lidt selvmodsigende i den forbindelse at sige "det mindste man kan gøre er at sige fra", hvilket jeg jo gjorde - og som sagt fik en kæmpe sviner for.

Jeg vælger at ignorere dine provokerende bemærkninger, og vil i stedet prøve at lære dig det danske sprog: Et anarki, anarkiet, flere anarkier, alle anarkierne. Du kan selv prøve at klappe stavelser derhjemme og lad mig så høre hvor mange du kommer frem til.

Held og lykke med opgaven.
Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Maj 2013 kl. 22:32
Citat: bovisgaard

Hvorfor skal der altid holdes hånd over platugler?
Lav en liste med karakter til hvert enkel deltager, så man kan se hvem der er er seriøse at handle med

Bo
Handshake
 
Jesper Rasmussen
Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 06:21
Shimania skrev: Jeg mindes da at jeg engang har givet dig et bud på noget (dog ikke en auktion), hvor jeg efterfølgende fortrød og gav dig besked herom. Det resulterede i en kæmpe sviner og besked om at mit navn var skrevet i "Rita's sorte bog" og at jeg var så og så useriøs. Og Rita von Frandsen?
Ja det er jo det sædvandlige plader der til tider kommer fra andre der blander alt muligt ind i det, og dækker sig ind under sit brugernavn Shimania og ikke tør stå ved sit rigtige navn. Kom med dit rigtige navn hvis du tør OG BESKRIV SÅ LIGE HVAD DET ER DU HENDTYDER TIL MED DEN HANDEL "resulterede i en kæmpe sviner" ????????? DET VILLE DA VÆRE RART AT VIDE SANDHEDEN, den er jeg nemlig ikke bange for. Men det må du jo være siden du kun bruger dit brugernavn ?????? 
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 11:15
13.maj kl. 2122 skrev trådstarter, at vedkommende ikke havde brugt denne side i et halvt års tid, da vedkommende var træt af alle de "svinertråde"..
Hvad er det liiiiiige denne tråd udtrykker ??
Forøvrigt er det da mærkeligt, at man ikke har brugt siden i et halvt år, når drop-down over indlæg viser noget helt andetSmile.

Eller er der flere personer bag denne profil, og i givet fald, hvorfor ??
En ting er at være anonym, en anden at udgive sig for at være noget/nogen man ikke er.
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 12:25
Citat: simon agerholm2

13.maj kl. 2122 skrev trådstarter, at vedkommende ikke havde brugt denne side i et halvt års tid, da vedkommende var træt af alle de "svinertråde"..
Hvad er det liiiiiige denne tråd udtrykker ??
Forøvrigt er det da mærkeligt, at man ikke har brugt siden i et halvt år, når drop-down over indlæg viser noget helt andetSmile.

Eller er der flere personer bag denne profil, og i givet fald, hvorfor ??
En ting er at være anonym, en anden at udgive sig for at være noget/nogen man ikke er.

Jeg tror med formulerings/ skriveformen, at Rita er en mand. Længere oppe i tråden skriver hun/han også at det kun er nye ting der sælges. Altså en grej handler. Kvinder ser vi heller ikke flest af i de butikker. Men selvfølgelig, alt er relativt.LOL
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Ole Sohus Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sohus

Tilmeldt:: 13 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 80
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 13:24
LOL
Hej ,jeg mener der har kørt en tråd med"RITA" hvor man diskuterede om
hun var et dæknavn for en mand.Men kan desværre ikke finde tråden mer.
Det er ikke første gang hun forsøger at markere sig.
MvH Ole
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 13:44
Til top
Ole Sohus Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sohus

Tilmeldt:: 13 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 80
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 16:38
TongueTongueTongueTongueTongue
Hej Kevin.Mange tak
MvH Ole
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Maj 2013 kl. 21:23
Ja der kan man sku bare se. Jeg vidste ikke, at det har været til debat før. Sjovt nok Wink
Der skal jo være plads til os alle, også de transseksuelle Big smile. Det bliver jo spændende at følge i fremtiden, om Jan og Rita nogensinde kommer i konflikt med hinanden LOL
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2013 kl. 09:57
Sku da sjovt som tråden kørte af sporet.. Uanset hvilket køn Rita er har han/hun da ret i sin påstand... Det er da røv irriterende at man sætter noget til salg, og så køber bare lader som ingenting.. det kan der vel ikke modargumenteres mod...
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2013 kl. 12:14
Citat: Sofus_100

Sku da sjovt som tråden kørte af sporet.. Uanset hvilket køn Rita er har han/hun da ret i sin påstand... Det er da røv irriterende at man sætter noget til salg, og så køber bare lader som ingenting.. det kan der vel ikke modargumenteres mod...

Rita skrev:
Shimania skrev: Jeg mindes da at jeg engang har givet dig et bud på noget (dog ikke en auktion), hvor jeg efterfølgende fortrød og gav dig besked herom. Det resulterede i en kæmpe sviner og besked om at mit navn var skrevet i "Rita's sorte bog" og at jeg var så og så useriøs. Og Rita von Frandsen?
Ja det er jo det sædvandlige plader der til tider kommer fra andre der blander alt muligt ind i det, og dækker sig ind under sit brugernavn Shimania og ikke tør stå ved sit rigtige navn. Kom med dit rigtige navn hvis du tør OG BESKRIV SÅ LIGE HVAD DET ER DU HENDTYDER TIL MED DEN HANDEL "resulterede i en kæmpe sviner" ????????? DET VILLE DA VÆRE RART AT VIDE SANDHEDEN, den er jeg nemlig ikke bange for. Men det må du jo være siden du kun bruger dit brugernavn ?????? 

Her drejer trådstarter så selv debatten over på snak om brugernavne Wink
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2013 kl. 14:12
Citat: Rita Frandsen - Ja det er jo det sædvandlige plader der til tider kommer fra andre der blander alt muligt ind i det, og dækker sig ind under sit brugernavn Shimania og ikke tør stå ved sit rigtige navn. Kom med dit rigtige navn hvis du tør OG BESKRIV SÅ LIGE HVAD DET ER DU HENDTYDER TIL MED DEN HANDEL "resulterede i en kæmpe sviner" ????????? DET VILLE DA VÆRE RART AT VIDE SANDHEDEN, den er jeg nemlig ikke bange for. Men det må du jo være siden du kun bruger dit brugernavn ??????
 
TOP underholdning, der er ikke nogen grund til at se stand-up på Zulu, eller tilsvarende.
Tænk bare, her på tråden kan man læse, at en person der åbenbart er prof grejhandler, klynker og vrider sig i indignation over  at en privat bruger sit brugernavn og ikke "tør stå frem" som den han er, ØH - hvem er det lige der stædigt fastholder sit eget alias! og insisterer på at handle i konens navn medens han sælger NYT grej??
Hvis det ikke er dobbeltmoral, så er der nogen ting som tager fremmedordbogen tager fundamental fejl af.
Lige til sidst, jeg er overbevist om at ingen der har læst ritajan indlægene, overhovedet kunne forestille sig at samme, kunne finde på at komme med en "kæmpe sviner", til nogen som helst, virker alt for rolig og afbalanceret - ikk
Nå knæk & bræk herinde, jeg vil tage på kysten.
p.s. hvis der var en der ville skrive det hemmelige navn, så kunne det da være sjovt, for ritajan gør det åbenbart ikke.
 
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2013 kl. 00:51
Hvad fanden går der lige af jer???
 
Er der nogen herinde, der synes, at det er i orden, at undlade at svare på en auktion!. Det er det, der er udgangspunktet. Om "Rita" er en kvinde eller en mand, kan i den sammenhæng være ligegyldigt. Om hun/han sælger lidt nye, eller brugte varer kan også i den sammenhæng være ligegyldigt, og med hensyn til "alias" er der sikkert en del jensen, hansen, pedersen, jørgensen osv. der har et unikt og letgenkendeligt navn (som f.eks. mit eget)
 
Hvis folk vil lege "gemme" så for min skyld ingen alarm, bare jeg får det rigtige navn og addresse når det kræves.
 
På vores auktioner er det tilliden, der er den gennemgående faktor, og hvis en køber (eller sælger) ikke lever op til en passende handelsmoral, bør vedkommende sku ha`sig en over næbbet!. Der er en million årsager til, at det kan gå galt med en auktion, og de bliver alle sammen brugt. Især af netop dem, der bliver nævnt som årsag til dårlige auktioner, hvis de da overhovedet lader høre fra sig. Selvfølgelig kan man lægge en auktion op igen, men det er sgu da irriterende at vente endnu (op til) 3 uger, for at få solgt varen!. Og hvem ved! - måske gentager historien sig igen.. - Øvè -
 
At lægge ham "op" i en tråd, vil være for groft, men man kan godt lave en tråd, hvor man skriver, at personen ikke har henvendt sig efter mail og telefon forsøg, og man der for gerne ser, at han gør det!. Det ku så samtidig være, at en anden vidste, at han var syg eller på ferie etc.
 
At lave en "karakterliste" vil IKKE være en brugbar løsning, da der skal være en upartisk og intelligent "dommer" for, at det kan blive nogenlunde retfærdigt. Ellers vil det da først gå op i det rene anarki. En upartisk dommer skal så sidde og bruge oceaner af tid på, at læse alt det smuds de forskellige parter nu vil fremføre, og hvem gider lige ha` den tjans? (især hvis han skal være intelligent), han vil da meget hellere ud at fiske Big smile
 
Nå men gabe gabe - opfør jer nu pænt Thumbs Up
Go`nat
 - Kim -
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2013 kl. 08:20
Citat: kikophil

Hvad fanden går der lige af jer???
 
Er der nogen herinde, der synes, at det er i orden, at undlade at svare på en auktion!. Det er det, der er udgangspunktet. Om "Rita" er en kvinde eller en mand, kan i den sammenhæng være ligegyldigt. Om hun/han sælger lidt nye, eller brugte varer kan også i den sammenhæng være ligegyldigt, og med hensyn til "alias" er der sikkert en del jensen, hansen, pedersen, jørgensen osv. der har et unikt og letgenkendeligt navn (som f.eks. mit eget)
 
Hvis folk vil lege "gemme" så for min skyld ingen alarm, bare jeg får det rigtige navn og addresse når det kræves.
 
På vores auktioner er det tilliden, der er den gennemgående faktor, og hvis en køber (eller sælger) ikke lever op til en passende handelsmoral, bør vedkommende sku ha`sig en over næbbet!. Der er en million årsager til, at det kan gå galt med en auktion, og de bliver alle sammen brugt. Især af netop dem, der bliver nævnt som årsag til dårlige auktioner, hvis de da overhovedet lader høre fra sig. Selvfølgelig kan man lægge en auktion op igen, men det er sgu da irriterende at vente endnu (op til) 3 uger, for at få solgt varen!. Og hvem ved! - måske gentager historien sig igen.. - Øvè -
 
At lægge ham "op" i en tråd, vil være for groft, men man kan godt lave en tråd, hvor man skriver, at personen ikke har henvendt sig efter mail og telefon forsøg, og man der for gerne ser, at han gør det!. Det ku så samtidig være, at en anden vidste, at han var syg eller på ferie etc.
 
At lave en "karakterliste" vil IKKE være en brugbar løsning, da der skal være en upartisk og intelligent "dommer" for, at det kan blive nogenlunde retfærdigt. Ellers vil det da først gå op i det rene anarki. En upartisk dommer skal så sidde og bruge oceaner af tid på, at læse alt det smuds de forskellige parter nu vil fremføre, og hvem gider lige ha` den tjans? (især hvis han skal være intelligent), han vil da meget hellere ud at fiske Big smile
 
Nå men gabe gabe - opfør jer nu pænt Thumbs Up
Go`nat
 - Kim -

Fuldstændig rigtigt, at folk skal tage en auktion seriøst. Kæden hopper af for mig, hvis en forhandler deltager under et alias. Jeg ville gerne have muligheden for, at undersøge hos den pågældende forhandler hvad varen koster før jeg byder på den. Jeg vil selvfølgelig ikke betale mere for den på en auktion. Hvad med garanti? Hvad med de øvrige regler i købeloven? Set fra den vinkel, er det sku ikke iorden at sælge nye varer fra en butik, måske til en højere pris end butiksprisen. Alt det under et alias, hvor folk tror, at det er en privat person. Tror ikke lige, at den er helt gangbar efter dansk lov. Så "Rita" kom ud af busken og fortæl fortæl, om hvorden du kan sælge nye varer herinde og hvis du er en grejhandler, så fortæl lige hvilken butik det er, hvis der skal returneres nogle varer med fejl osv. Det du gør herinde er jo reelt nethandel. Der er nogle soleklare regler for det.
Før det sker, kan jeg ikke tage det seriøst,at du mener nogen tager dig ved næsen.

Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2013 kl. 21:06
Citat: sage

Citat: kikophil

Hvad fanden går der lige af jer???
 
Er der nogen herinde, der synes, at det er i orden, at undlade at svare på en auktion!. Det er det, der er udgangspunktet. Om "Rita" er en kvinde eller en mand, kan i den sammenhæng være ligegyldigt. Om hun/han sælger lidt nye, eller brugte varer kan også i den sammenhæng være ligegyldigt, og med hensyn til "alias" er der sikkert en del jensen, hansen, pedersen, jørgensen osv. der har et unikt og letgenkendeligt navn (som f.eks. mit eget)
 
Hvis folk vil lege "gemme" så for min skyld ingen alarm, bare jeg får det rigtige navn og addresse når det kræves.
 
På vores auktioner er det tilliden, der er den gennemgående faktor, og hvis en køber (eller sælger) ikke lever op til en passende handelsmoral, bør vedkommende sku ha`sig en over næbbet!. Der er en million årsager til, at det kan gå galt med en auktion, og de bliver alle sammen brugt. Især af netop dem, der bliver nævnt som årsag til dårlige auktioner, hvis de da overhovedet lader høre fra sig. Selvfølgelig kan man lægge en auktion op igen, men det er sgu da irriterende at vente endnu (op til) 3 uger, for at få solgt varen!. Og hvem ved! - måske gentager historien sig igen.. - Øvè -
 
At lægge ham "op" i en tråd, vil være for groft, men man kan godt lave en tråd, hvor man skriver, at personen ikke har henvendt sig efter mail og telefon forsøg, og man der for gerne ser, at han gør det!. Det ku så samtidig være, at en anden vidste, at han var syg eller på ferie etc.
 
At lave en "karakterliste" vil IKKE være en brugbar løsning, da der skal være en upartisk og intelligent "dommer" for, at det kan blive nogenlunde retfærdigt. Ellers vil det da først gå op i det rene anarki. En upartisk dommer skal så sidde og bruge oceaner af tid på, at læse alt det smuds de forskellige parter nu vil fremføre, og hvem gider lige ha` den tjans? (især hvis han skal være intelligent), han vil da meget hellere ud at fiske Big smile
 
Nå men gabe gabe - opfør jer nu pænt Thumbs Up
Go`nat
 - Kim -

Fuldstændig rigtigt, at folk skal tage en auktion seriøst. Kæden hopper af for mig, hvis en forhandler deltager under et alias. Jeg ville gerne have muligheden for, at undersøge hos den pågældende forhandler hvad varen koster før jeg byder på den. Jeg vil selvfølgelig ikke betale mere for den på en auktion. Hvad med garanti? Hvad med de øvrige regler i købeloven? Set fra den vinkel, er det sku ikke iorden at sælge nye varer fra en butik, måske til en højere pris end butiksprisen. Alt det under et alias, hvor folk tror, at det er en privat person. Tror ikke lige, at den er helt gangbar efter dansk lov. Så "Rita" kom ud af busken og fortæl fortæl, om hvorden du kan sælge nye varer herinde og hvis du er en grejhandler, så fortæl lige hvilken butik det er, hvis der skal returneres nogle varer med fejl osv. Det du gør herinde er jo reelt nethandel. Der er nogle soleklare regler for det.
Før det sker, kan jeg ikke tage det seriøst,at du mener nogen tager dig ved næsen.

 
Udgangspunktet er stadigvæk, at der bliver spurgt til problemet vedrørende ignorerende købere på vores auktioner!.
 
Tråden er nu drejet derhen, hvor folk med mere eller mindre rent mel i posen ikke kan tillade sig, at udtale sig om andre problemstillinger!.
 
Hvor mange herinde kan så med rent hjerte sige, at de ingen skeletter har i skabene - store som små? Det være sig snyd/bedrag, tyveri (småt/stort) vold (let/groft) osv. osv?.
 
Hvis alle skeletterne kom frem, ville der sku ikke være nogen der kunne udtale sig om andres snyd/bedrag, tyveri (småt/stort) vold (let/groft) osv. osv. og sitet her kunne lige så godt lukke ned, da det jo er hovedparten af indlæggene.
 
Så igen - igen! Lad være med, at spil hellige og kør (ikke hellige køer LOL) på alt og alle når i ser chancen, bare for at markere jer overfor de der (indtil nu) ikke ved bedre!.
 
123.nu vil med selvjustits altid have det "problem", at ytringsfriheden konstant vil komme i karambolage med de kujoner der i mangel af argumentation altid tyr til janteloven og flokmentalitetens svøbe, der kvæler alle gode og ærlige menneskers intensioners velmente indlæg - snøft! Big smile
 
Mvh. - Kim -
Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 07:31
Det er utroligt hvad et indlæg kan vendes hen til, det er det sædvanlige plidder pladder fra flere men jeg/vi kan kun GRINE af jer (hvad jeg/vi også gør) der leger små agenter og sviner andre til. Jeg/vi kan desværre ikke tage jer seriøst, og skal ikke stå til regnskab eller forklare sig over for jer. Så længe jeg/vi har rent mel i posen, hvad jeg/vi har. Prøv at finde jer en anden interesse i stedet for, længer er den ikke SLUT HERFRA.
Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 08:42
Udgangspunktet er stadigvæk, at der bliver spurgt til problemet vedrørende ignorerende købere på vores auktioner!.
Tråden er nu drejet derhen, hvor folk med mere eller mindre rent mel i posen ikke kan tillade sig, at udtale sig om andre problemstillinger!.
Hvor mange herinde kan så med rent hjerte sige, at de ingen skeletter har i skabene - store som små? Det være sig snyd/bedrag, tyveri (småt/stort) vold (let/groft) osv. osv?.
Hvis alle skeletterne kom frem, ville der sku ikke være nogen der kunne udtale sig om andres snyd/bedrag, tyveri (småt/stort) vold (let/groft) osv. osv. og sitet her kunne lige så godt lukke ned, da det jo er hovedparten af indlæggene.
Så igen - igen! Lad være med, at spil hellige og kør (ikke hellige køer LOL) på alt og alle når i ser chancen, bare for at markere jer overfor de der (indtil nu) ikke ved bedre!.
123.nu vil med selvjustits altid have det "problem", at ytringsfriheden konstant vil komme i karambolage med de kujoner der i mangel af argumentation altid tyr til janteloven og flokmentalitetens svøbe, der kvæler alle gode og ærlige menneskers intensioners velmente indlæg - snøft! Big smile
Mvh. - Kim -
 
Thumbs UpThumbs Up
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 09:12
I min verden er det HELT grundlæggende, at man står ved hvem&hvad man er.
Bag denne profil sidder jo Jan P, som af en eller anden grund er blevet slettet (af webmaster?).
Jeg kunne ikke DRØMME om at handle bare den mindste lillebitte 3-krog, med en person som ikke er,  den vedkommende udgiver sig for at være.

Hvis du er smidt ud af dette forum (jeg ved det ikke, og gider ikke undersøge det),  synes jeg helt ærligt du skulle pakke sydfrugterne, og respektere denne beslutning.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 09:29
Det er ellers noget af en påstand, at vi alle har en fortid som svindlere, platugler, røver, tyveknægte, voldsmænd og andet kriminalitet.

Jeg ved da ikke rigtig om jeg har mere at gøre her på 123nu. For det er ikke noget jeg kender til. Min straffeattest er ren.
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 10:30
Mon ikke snart webmaster skærer igennem her og stopper det her . Jeg har det lidt som Tommy vi er åbenbart dybt kriminelle alle sammenCry
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 11:58
Cit: Kim Korskjær:
Hvor mange herinde kan så med rent hjerte sige, at de ingen skeletter har i skabene - store som små? Det være sig snyd/bedrag, tyveri (småt/stort) vold (let/groft) osv. osv?.
 
Kim,Det var da noget af en påstand at vi alle er en flok kriminelle.(Dog tror jeg du har skrevet dette med et smil og ikke er seriøs Smile)
 
Man kan jo ikke kalde en auktionsvinder der ikke svarer på mails for en platugle,svindler,bedrager osv,Den ret at kalde køber for det kommer vel først når man har sendt en vare afsted og ikke modtaget pengene for varen.
At det er trælst og kedeligt og tidsspild er jeg enig i men at ligefrem kalde det bedrageri mm er jeg meget uenig i.
 
Jeg har ved  enkelte tilfælde ikke fuldført handler herinde,første gang da mailen kom fra en helt anden person end den jeg fik fra vindermailen med en helt anden adresse og bank kontot tilhørte en anden person,om det gør mig til en dyb kriminell person fint,jeg kalder det forsigtighed og sund fornuft.
 
En anden gang vandt jeg et hjul hvor sælger sagde at han havde et bud der var højere på gul og gratis.
 
98% der sælger og køber varer herinde er søde og rare mennesker der ikke minder om noget der ligner det der er kriminelle
 
 
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 12:12
Kim jeg håber det var ironisk ment hvis ikke så er jeg ked af du afslørede mig jeg er meget meget kriminel jeg kører for stærkt og så så gik jeg på æbleskud i mine helt unge dage , altså for over 40 år siden Wink
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 15:27
Tak for den da, nu er vi alle -"snydere, bedragere, tyveknægte og voldsmænd (let/groft) osv. osv" -
Det var da lidt af et verdensbillede at lufte. Jeg ved ikke hvor mange derude der vil dukke nakken og sige ja og amen til den svada, det er ihvert fald ikke mit syn på mig selv eller min næste.
Men HVIS man har dette billede af verden, så forstår jeg da godt at grænserne for godt og ondt, retfærdigt og ikke retfærdigt flyder ud uanset om man så hedder Kim, Rita, Erik eller noget helt syttende. Og uanset om man er grejhandler, førtidspentionist eller tidl fiskejournalist, så det ikke just noget respektgivende udgangspunkt at have, at påstå at alle andre er sådan!
Og nu er det så at Rita, kim eller erik kommer tonsende med "det var slet ikke det der var udgangspunktet", nej det er der hvor du med dine egne udsagn har ret den op. Så fyr det den da af.
Og til alle de pæne mennesker derude, ses ved vandet.
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 17:54
Steen du skriver Kim Erik eller Rita det får mig til at tænke på Erik Demann på en anden site her på nettet ( ikke fiskenettet ) hvor samme fladfiske ske optræder Der er et lidt chokerende navn der går igen, et navn der også optræder her i tråden Clown men søg selv på fiskemagasinet.dk så har jeg ikke hængt nogen ud med navn det er op til alle jer på tråden selv at vurdere hvad i læser der
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 19:10
Hej John, tror du har ret, og ak ja, det ikke specielt godt ud. Nogen har haft seriøst travlt med at lægge sig ud med, snart hvem som helst. Jeg tror også at mange har været ude med riven efter ham - mange gange, jeg tror ikke man behøves at hjælpe til, han gør et førsteklasses arbejde selv.
I øvrigt det må være svært at holde styr på alle de aliasér, jeg tror de fleste ville blive mere end almindeligt paranoide hvis de skulle holde styr på dette.
Nå ligemeget, jeg tager en tur til fjorden.
En hilsen til alle derude, også "snydere, bedragere og voldsmænd" var det ikke de fleste - ses derude
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 19:34
Jeg tror han skrev over sig i tråden Disapprove det var det der fik mig på sporet og foresten det du skrev var prikken over iet så var der bingo Big smile
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Shimania

Tilmeldt:: 13 Apr 2011
Status: Offline
Beskeder: 107
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 20:17
Nu vi er ved skeletterne.. Kim K. har du mon noget med fladfiskeskeen at gøre? Tongue
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 20:45
Citat: pip_ser

Jeg tror han skrev over sig i tråden Disapprove det var det der fik mig på sporet og foresten det du skrev var prikken over iet så var der bingo Big smile
 
 
Dette skrev du selv for ca 10 timmer siden:
 
Mon ikke snart webmaster skærer igennem her og stopper det her . Jeg har det lidt som Tommy vi er åbenbart dybt kriminelle alle sammenCry
 
 
 
Alligevel er du den der bliver ved med at kaste med mudder og nu har vi så en fladfiske ske blandet ind i tråden,du må være meget voksen siden du beder om hjælp af en admin til at i princip stoppe dig selv.
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 21:10
Kevin er det fordi at folk herinde ikke må vide at Rita Frandsen Erik Derman og Kim Korskjær er en og samme person prøv at gogle ham
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 21:21
Citat: pip_ser

Kevin er det fordi at folk herinde ikke må vide at Rita Frandsen Erik Derman og Kim Korskjær er en og samme person prøv at gogle ham
Her linket til den omtalte tråd påFiskemagasinet ---> egentligt lidt sjovt hvilken drejning denne tråd har taget.

Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 21:24
Citat: tolund

Det er ellers noget af en påstand, at vi alle har en fortid som svindlere, platugler, røver, tyveknægte, voldsmænd og andet kriminalitet.

Jeg ved da ikke rigtig om jeg har mere at gøre her på 123nu. For det er ikke noget jeg kender til. Min straffeattest er ren.
 
Først lidt til dig "Tolund"
At din straffeattest er ren gør dig jo ikke til en dydsborger overhovedet! Som udgangspunkt har trådholder jo heller ikke gjort noget kriminelt, så hvis du kan fritage dig selv for nedenstående, er du nok den eneste i verden!.
 
Når du skriver, at jeg skriver/mener, at alle har en fortid som som svindlere, platugler, røver, tyveknægte, voldsmænd og andet kriminalitet, er du jo helt ude på vor herres mark!.
 
En ting er, at du er "fishkontroller" men du er sku ikke generelt anderledes end alle andre mennesker. ALLE mennesker har urent mel i posen. Derfor er det DUMT at focusere på en enkeltpersons !!! 

Jeg har på intet tidspunkt skrevet eller ment, at folk er forbrydere af den ene eller den anden art. Men jeg vil altid stå ved, at et site som 123.nu med alle de 1000 vis af medlemmer også har utallige medlemmer tangerende fra ikke acceptable - og op til kriminelle problemer!. Og VI har alle et eller andet "skelet" i skabet, det får os ind under dette!.
 
Hvis du "truer" med, at hoppe fra 123.nu på grund at dette, må jeg bare sige, at du desværre ikke har rygraden eller indsigten til at kunne give indrømmelser! - så pøj -Pøj fremover! - Men jeg håber da, at du efterrationaliserer og bliver hos os Big smile Meningsforskelle bør ikke være årsag til varigt brud, og du har da til tider kommet med brugbare indlæg - så op med humøret old chap Wink
 
Hej rødder - endelig en udfordring Big smile
 
Det her blir` sku sjovt he he
 
Jeg tager jer alle (næsten) under samme indlæg, da i jo ikke vil anerkende, at i ALLE har lavet èt eller andet "ulovligt" - herunder ALLE ulovligheder!.
 
Hvem af jer har ikke snydt/forsøgt at snyde i skat?
Hvem af jer har ikke snydt for licens?
Hvem af jer har ikke snydt en kunde/en ven/en kæreste, kone etc.?
Hvem af jer har ikke snydt/stjålet/undladt at betale/aflevere fundne objekter etc.
Hvem af jer har ikke begået herværk?
Hvem af jer har ikke snydt på internettet via handler - herunder auktioner?
Osv. osv. osv.!!!
Hvid samvittighed findes IKKE!
 
Selv Mother Teresa har haft noget på samvittigheden, hun ikke har været så glad for!.
 
Sådan er det, fordi vi er mennesker, og fordi vi som mennesker er fyldt med "fejl" der igen er bestemt af mennesker!
 
Så det er med andre ord umuligt at være et menneske uden "synder" !!!.
 
Jeg prøver absolut ikke på at udstille/anklage nogen i alvorlige anklager (selv om visse vist føler sig ramte), og har jo heller ikke nævnt personers navn!
 
Så op med humøret - selv/indsigt/indrømmelse er vejen frem for alle Big smile
 
Mvh. - Kim -
 
 
 
 
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 21:26
Det næste er vel at jeg også er samme person ? Nej jeg gider ikke google nogen det har jeg ikke noget behov af da jeg ikke skal indlede et personligt forhold til nogen af de personer du har nævnt.
Syntes bare at mudderkastningen er ved at tage overhånd,Og nej jeg kender ingen af dem personligt andet end det jeg har skrevet til dem i trådene herinde
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 21:38
SERIØST det her forum kunne i den grad bruge nogle admins!
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
peter h. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lektoren

Tilmeldt:: 25 Sep 2011
Geografisk: kaundborgl
Status: Offline
Beskeder: 56
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2013 kl. 21:47
Lystfisker123 er rigtig rar til mange ting og ikke mindst auktionerne er sjove og givtige, men der er i min erfaring oplagte problemer med både sælgere og måske også købere, der savner både anstændighed og ærlighed. Det er et problem, der næppe løses af råb om moralsk oprustning. Jeg har selv haft problemer med to sælgere, hvis beskrivelser af varer ikke havde forbindelse til virkligheden. 
Der er kun en løsning på dette. Det er et gensidigt karaktersystem i lighed med det, der fungerer upåklageligt på Ebay. 
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres