Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UV-lim og skater foam - fish and the fly 4

 Besvar Besvar
Forfatter
Tobias Holland Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sirt

Tilmeldt:: 19 Aug 2010
Geografisk: Aalborg Øst
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sirt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: UV-lim og skater foam - fish and the fly 4
    Sendt: 20 Maj 2013 kl. 21:43
Hejsa

Jeg har været så uheldig at brække foden og derfor må jeg bruge al min tid på at se fiskefilm og binde fluer i stedet for at være ude og jagte gedder, laks og havørred :(

Nu har jeg lige genset Fish and the fly 4 og det har affødt to spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med at besvare :)

1) For det første, så kan jeg se, at Morten i filmene anvender i UV-lim med påføringsbørste. Det ligner utroligt meget Loons store flaske, men der medfølger bare ikke børste. Samtidig ser limen lidt tyndere ud end Loons. Nogen der ved enten hvilket mærke det er eller om man kan købe de små påføringsbørster et sted.

2) Morten anvender noget skum til han overflade fluer, som på wideopen.dk kaldes skater foam. Det ser virkelig ud til at være et fedt materiale, men jeg kan overhovedet ikke finde det på hverken danske eller udenlandske webshops - til gengæld finder jeg 200 sider med skateboards, når jeg søger på googleWink

Håber at nogen kan hjælpe med disse spørgsmål!

tak! Smile
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Maj 2013 kl. 23:39
Prøv at gå ind på Solarez hjemmeside. De har lidt af hvert. Måske mener Morten surfer skum i stedet for skater do. Jeg har ikke prøvet det, men deres tyndtflydende UV lim er super - osse som lak til fluer. Det med børster ved jeg ikke. Kan det være Bug Bond?  VH K
Til top
Tommy Silberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Silberg

Tilmeldt:: 22 Jan 2005
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Silberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 08:40
Børsten sidder på det låg der sidder på den store Loon flaske (altså nede i flasken). Spidsen der følger med er et 'extra' alternativ.
Til top
Tobias Holland Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sirt

Tilmeldt:: 19 Aug 2010
Geografisk: Aalborg Øst
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sirt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2013 kl. 09:13
awesome - tak Tommy
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down